Voel je je wel uitgerust na zo'n heftige droom? Hoe onthoud jij je dromen altijd zo goed?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:06 schreef wonderer het volgende:
Tering, vannacht toch raar gedroomd...
Ik zat eerst bij Brad in de auto, samen met nog twee mensen. Brad was pissig en reed wat te hard. We stopten bij een of ander gebouw in de weilanden dat een "hoofdkwartier" bleek te zijn van een of andere marokkaanse "gang". Brad was daarna ineens weg maar dat viel me niet op, alleen nu. Er kwam een rivaliserende bende op "bezoek" en de derde persoon uit de auto probeerde mij en het kleine kind dat bij me was veilig naar buiten te loodsen. Ik had inmiddels een jachtgeweer te pakken gekregen om me eventueel te verdedigen (ik zag mezelf in een hoekje zitten met dat geweer naar het plafond gericht) en die knakker zei dat ik die achter moest laten, anders was ik een bedreiging. Hij vertelde iedereen dat wij er niet bijhoorden en we probeerden zo snel mogelijk weer in de auto te komen.
We reden over van die asfaltweggetjes met bomen en weilanden aan weerszijden, je kent dat wel, Hollanders kan haast niet. Na een verkeerde afslag kwamen we tussen twee auto's terecht waarvan de bestuurders elkaar met kogels bestookten. Zo snel mogelijk weg dus, terwijl de kogels ons om de oren vlogen. Dat lukte niet echt, een auto wisten we af te schudden maar die andere bleef plakken. We kwamen terecht bij een viaduct voor een snelweg, met politie! Ha, gered, dachten wij. Niet dus. Wij moesten uitstappen. We dachten dat de politie dacht dat wij bij die bendes hoorde en probeerde uit te leggen dat dat niet zo was. Maar de politie was omgekocht door de rivaliserende bende en stond daar om ons op te ruimen. Het laatste dat ik zag voor ik wakker was, was dat ik op de grond lag en een politievrouw een vuurwapen op me had gericht.
Mja.
Nee, ben nog best duf (en dit was om drie uur vannacht). Vanochtend tussen de wekkers door ook wel gedroomd, maar eentje weet ik niet meer (was ook redelijk gewelddadig geloof ik) en de ander sloeg helemaal nergens op, echt zo'n patchwork van dingen die je brein op dat moment even heeft liggen, zeg maar.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Voel je je wel uitgerust na zo'n heftige droom? Hoe onthoud jij je dromen altijd zo goed?
Dat heb ik nou vrijwel nooit.
Grappig wel. Al lijkt het me idd wel eens minder doordat je dan nog moe bent.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ben nog best duf (en dit was om drie uur vannacht). Vanochtend tussen de wekkers door ook wel gedroomd, maar eentje weet ik niet meer (was ook redelijk gewelddadig geloof ik) en de ander sloeg helemaal nergens op, echt zo'n patchwork van dingen die je brein op dat moment even heeft liggen, zeg maar.
Oh, en hoe? Geen idee. Wakker worden op het juiste moment, en dan twee of drie keer van begin tot eind herhalen voor je weer in slaap valt, dat werkt bij mij goed. Dat je niet vertrouwt op wat je brein kan, maar nog even benadrukken wat je hebt gedroomd in je wakende toestand.
Zo af en toe levert het me een leuk verhaal op. En zoals gisteren voelde ik me de hele dagquote:Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Grappig wel. Al lijkt het me idd wel eens minder doordat je dan nog moe bent.
Dat lijkt me zeker prettig!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo af en toe levert het me een leuk verhaal op. En zoals gisteren voelde ik me de hele dagvanwege een goede droom. Da's heel wat waard.
Nog best wel veel, als je de juiste platenzaak hebt gevonden. Punk (wat ook wel al oud is) en idd wat dj's draaien. Ik heb me nog niet zo erg verdiept in de verschillende genres die op LP te krijgen zijn (bij de Plaatboef hadden ze wel echt heel veel verschillende soorten). Maar zelf houd ik wel van wat Drum 'n Bass op z'n tijd, dus daar wil ik wel wat van op plaat hebben.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
Oeh, Boudewijn de GrootDie platen hebben mijn ouders ook.
Maar wat wordt er tegenwoordig nog op L{P uitgebracht dan? Toch alleen die zooi die DJ's gebruiken voor in clubs?
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Vanaf nu heet ik dus JamesBrownie (was JamesBrowny)
Daarom heb ik het ook zo gedaan!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je niets had gezegt was het me wrs niet eens opgevallen.
Zo uit mijn hoofd (ik moet ergens een handige reader met geschieding van de muziek hebben liggen, maar ik weet niet waar.) zijn The Ramones, The Sex Pistols en The Clash een goed begin!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
Misschien kun je aan een FA vragen of ze je e-mailadres veranderen. Hoewel, dat zullen ze wel niet doen vanwege de kans dat je het account wil overnemen.
Twist, dat klinkt wel goed, ik wil me ook een beetje meer in (oude) punk verdiepen.
Ik neus wel even op wiki. Het leek me wel een goed genre voor Arthur om op los te gaan op de dansvloer namelijkquote:Op maandag 11 juni 2007 18:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd (ik moet ergens een handige reader met geschieding van de muziek hebben liggen, maar ik weet niet waar.) zijn The Ramones, The Sex Pistols en The Clash een goed begin!
Dat waren volgens mij bands die aan de beginperiode van de punk stonden.
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neus wel even op wiki. Het leek me wel een goed genre voor Arthur om op los te gaan op de dansvloer namelijk
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het is echt weer iets wat in mijn hoofd zit.
*knuffel*quote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist, mijn kamer in Utrecht gaat niet door.
Dat is jammer.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
*zonnestraaltjes naar Erik's hoofd stuurt*quote:Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het is echt weer iets wat in mijn hoofd zit.
Misschien kun je Nathan en dennis aan het werk zetten om iets te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Je instellingen zijn anders op dit account?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom hebben we ineens tien bladzijden?
hoi mopquote:
Nieuw account = standaard instellingen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom hebben we ineens tien bladzijden?
Ja he...quote:
Jah.. en inmiddels volgende week ook. Maar H is nu naar zijn ouders even... nog een halfuurtje denk ik.. ik hoop langerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja he...
Maar zou jij deze week niet offline zijn?
ZEG... ik ben niet dood of zo.. blijf hier wel komen hoor. Misschien voorlopig even iets minder, maar dat mag de pret niet drukken...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
Misschien omdat ruzie geen zin meer heeft?
Ik ga je wel missen...
Jee!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
komt zeker goed...
Ik ga niet teveel details geven, maar het volgende is het geval. Ik ben sinds een paar weken smoor op een collega van me... en het is wederzijds. Ik ga niet vreemd of zo... maar H weet het inmiddels (niet dat het wederzijds is... ), mijn schoonfamilie, mijn familie...
Vrijdag ben ik met mijn zusje en moeder wezen winkelen.. Nou ja.. winkelen.. we zaten binnen een kwartier al op een overdekt terras... en wie kwam een kwartier later aanzetten... Juist ja. Die collega. Met als gevolg dat we 3 uur heel gezellig hebben zitten borrelen.. mijn moeder heeft er nog op geproost...
Okeequote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nieuw account = standaard instellingen.
Ik geloof dat je bij opties het aantal posts per pagina kunt instellen.
Dacht wel dat het zoiets was...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
komt zeker goed...
Ik ga niet teveel details geven, maar het volgende is het geval. Ik ben sinds een paar weken smoor op een collega van me... en het is wederzijds. Ik ga niet vreemd of zo... maar H weet het inmiddels (niet dat het wederzijds is... ), mijn schoonfamilie, mijn familie...
Vrijdag ben ik met mijn zusje en moeder wezen winkelen.. Nou ja.. winkelen.. we zaten binnen een kwartier al op een overdekt terras... en wie kwam een kwartier later aanzetten... Juist ja. Die collega. Met als gevolg dat we 3 uur heel gezellig hebben zitten borrelen.. mijn moeder heeft er nog op geproost...
Bedoel je mijn collega? Want dat is ie dus niet.. ik ga niet van de ene relatie meteen in de andere... Of mijn familie? Ik zal het nog sterker vertellen... Mijn moeder vroeg al of hij niet mee kon naar de familiedag binnenkort...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dacht wel dat het zoiets was...![]()
Nou ja, mooi dat je in ieder geval wat back up hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |