abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2007 @ 16:46:24 #201
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_50336884
James, gewoon mailtje naar Marktplaats sturen. Ze doen er wel niks mee maar dan heb je in ieder geval iets gedaan
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 11 juni 2007 @ 17:06:15 #202
71919 wonderer
pi_50337615
Tering, vannacht toch raar gedroomd...

Ik zat eerst bij Brad in de auto, samen met nog twee mensen. Brad was pissig en reed wat te hard. We stopten bij een of ander gebouw in de weilanden dat een "hoofdkwartier" bleek te zijn van een of andere marokkaanse "gang". Brad was daarna ineens weg maar dat viel me niet op, alleen nu. Er kwam een rivaliserende bende op "bezoek" en de derde persoon uit de auto probeerde mij en het kleine kind dat bij me was veilig naar buiten te loodsen. Ik had inmiddels een jachtgeweer te pakken gekregen om me eventueel te verdedigen (ik zag mezelf in een hoekje zitten met dat geweer naar het plafond gericht) en die knakker zei dat ik die achter moest laten, anders was ik een bedreiging. Hij vertelde iedereen dat wij er niet bijhoorden en we probeerden zo snel mogelijk weer in de auto te komen.

We reden over van die asfaltweggetjes met bomen en weilanden aan weerszijden, je kent dat wel, Hollanders kan haast niet. Na een verkeerde afslag kwamen we tussen twee auto's terecht waarvan de bestuurders elkaar met kogels bestookten. Zo snel mogelijk weg dus, terwijl de kogels ons om de oren vlogen. Dat lukte niet echt, een auto wisten we af te schudden maar die andere bleef plakken. We kwamen terecht bij een viaduct voor een snelweg, met politie! Ha, gered, dachten wij. Niet dus. Wij moesten uitstappen. We dachten dat de politie dacht dat wij bij die bendes hoorde en probeerde uit te leggen dat dat niet zo was. Maar de politie was omgekocht door de rivaliserende bende en stond daar om ons op te ruimen. Het laatste dat ik zag voor ik wakker was, was dat ik op de grond lag en een politievrouw een vuurwapen op me had gericht.

Mja.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 11 juni 2007 @ 17:15:21 #203
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50337917
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:06 schreef wonderer het volgende:
Tering, vannacht toch raar gedroomd...

Ik zat eerst bij Brad in de auto, samen met nog twee mensen. Brad was pissig en reed wat te hard. We stopten bij een of ander gebouw in de weilanden dat een "hoofdkwartier" bleek te zijn van een of andere marokkaanse "gang". Brad was daarna ineens weg maar dat viel me niet op, alleen nu. Er kwam een rivaliserende bende op "bezoek" en de derde persoon uit de auto probeerde mij en het kleine kind dat bij me was veilig naar buiten te loodsen. Ik had inmiddels een jachtgeweer te pakken gekregen om me eventueel te verdedigen (ik zag mezelf in een hoekje zitten met dat geweer naar het plafond gericht) en die knakker zei dat ik die achter moest laten, anders was ik een bedreiging. Hij vertelde iedereen dat wij er niet bijhoorden en we probeerden zo snel mogelijk weer in de auto te komen.

We reden over van die asfaltweggetjes met bomen en weilanden aan weerszijden, je kent dat wel, Hollanders kan haast niet. Na een verkeerde afslag kwamen we tussen twee auto's terecht waarvan de bestuurders elkaar met kogels bestookten. Zo snel mogelijk weg dus, terwijl de kogels ons om de oren vlogen. Dat lukte niet echt, een auto wisten we af te schudden maar die andere bleef plakken. We kwamen terecht bij een viaduct voor een snelweg, met politie! Ha, gered, dachten wij. Niet dus. Wij moesten uitstappen. We dachten dat de politie dacht dat wij bij die bendes hoorde en probeerde uit te leggen dat dat niet zo was. Maar de politie was omgekocht door de rivaliserende bende en stond daar om ons op te ruimen. Het laatste dat ik zag voor ik wakker was, was dat ik op de grond lag en een politievrouw een vuurwapen op me had gericht.

Mja.
Voel je je wel uitgerust na zo'n heftige droom? Hoe onthoud jij je dromen altijd zo goed?
Dat heb ik nou vrijwel nooit.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  maandag 11 juni 2007 @ 17:27:05 #204
71919 wonderer
pi_50338313
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Voel je je wel uitgerust na zo'n heftige droom? Hoe onthoud jij je dromen altijd zo goed?
Dat heb ik nou vrijwel nooit.
Nee, ben nog best duf (en dit was om drie uur vannacht). Vanochtend tussen de wekkers door ook wel gedroomd, maar eentje weet ik niet meer (was ook redelijk gewelddadig geloof ik) en de ander sloeg helemaal nergens op, echt zo'n patchwork van dingen die je brein op dat moment even heeft liggen, zeg maar.

Oh, en hoe? Geen idee. Wakker worden op het juiste moment, en dan twee of drie keer van begin tot eind herhalen voor je weer in slaap valt, dat werkt bij mij goed. Dat je niet vertrouwt op wat je brein kan, maar nog even benadrukken wat je hebt gedroomd in je wakende toestand.
  maandag 11 juni 2007 @ 17:31:56 #205
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50338488
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, ben nog best duf (en dit was om drie uur vannacht). Vanochtend tussen de wekkers door ook wel gedroomd, maar eentje weet ik niet meer (was ook redelijk gewelddadig geloof ik) en de ander sloeg helemaal nergens op, echt zo'n patchwork van dingen die je brein op dat moment even heeft liggen, zeg maar.

Oh, en hoe? Geen idee. Wakker worden op het juiste moment, en dan twee of drie keer van begin tot eind herhalen voor je weer in slaap valt, dat werkt bij mij goed. Dat je niet vertrouwt op wat je brein kan, maar nog even benadrukken wat je hebt gedroomd in je wakende toestand.
Grappig wel. Al lijkt het me idd wel eens minder doordat je dan nog moe bent.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  maandag 11 juni 2007 @ 17:34:52 #206
71919 wonderer
pi_50338583
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Grappig wel. Al lijkt het me idd wel eens minder doordat je dan nog moe bent.
Zo af en toe levert het me een leuk verhaal op. En zoals gisteren voelde ik me de hele dag vanwege een goede droom. Da's heel wat waard.
  maandag 11 juni 2007 @ 17:40:07 #207
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50338758
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zo af en toe levert het me een leuk verhaal op. En zoals gisteren voelde ik me de hele dag vanwege een goede droom. Da's heel wat waard.
Dat lijkt me zeker prettig!
  maandag 11 juni 2007 @ 17:40:54 #208
71919 wonderer
pi_50338782
Hoe is het met jou verder?
  maandag 11 juni 2007 @ 17:43:17 #209
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50338865
Wel goed. Lekker rustig weekendje bij m'n ouders gehad.
En nu ben ik ouderwets Lp's aan het draaien, op mijn nieuwe hele oude platenspeler die ik onlangs van een vriend kreeg.
  maandag 11 juni 2007 @ 17:44:29 #210
71919 wonderer
pi_50338901
Gaaf. Wat voor muziek staat daar op?
  maandag 11 juni 2007 @ 17:46:30 #211
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50338973
Oh, ik heb al best veel LP's. Alleen maar oude muziek. Boudewijn de Groot, The Beatles, The Rolling Stones dat soort dingen.
Al wil ik ook nog wel wat nieuwerwetsere platen. Maar dat komt nog wel.
  maandag 11 juni 2007 @ 17:47:44 #212
71919 wonderer
pi_50339011
Oeh, Boudewijn de Groot Die platen hebben mijn ouders ook.

Maar wat wordt er tegenwoordig nog op L{P uitgebracht dan? Toch alleen die zooi die DJ's gebruiken voor in clubs?
  maandag 11 juni 2007 @ 17:52:26 #213
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50339197
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
Oeh, Boudewijn de Groot Die platen hebben mijn ouders ook.

Maar wat wordt er tegenwoordig nog op L{P uitgebracht dan? Toch alleen die zooi die DJ's gebruiken voor in clubs?
Nog best wel veel, als je de juiste platenzaak hebt gevonden. Punk (wat ook wel al oud is) en idd wat dj's draaien. Ik heb me nog niet zo erg verdiept in de verschillende genres die op LP te krijgen zijn (bij de Plaatboef hadden ze wel echt heel veel verschillende soorten). Maar zelf houd ik wel van wat Drum 'n Bass op z'n tijd, dus daar wil ik wel wat van op plaat hebben.

Maar verder zal het idd ook wel bij goede oude muziek blijven.

Mijn ouders hadden ook nog toffe oude platen liggen.
Maar het geniale is dat er nog heel erg veel oude platen te koop zijn, voor weinig geld!
  maandag 11 juni 2007 @ 17:59:23 #214
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50339491
He!
Ik ben hier nu met een ander account.
Mijn oude deed het ineens niet meer en ik heb daar een oud mailadres voor gebruikt, dus kon ik niet meer kijken wat het nieuwe wachtwoord dan was.Ik heb echt geen idee waar het aan lag? Iig niet aan caps lock, dat controleer ik altijd even.
Vanaf nu heet ik dus JamesBrownie (was JamesBrowny)
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 11 juni 2007 @ 18:05:54 #215
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50339719
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef JamesBrownie het volgende:

Vanaf nu heet ik dus JamesBrownie (was JamesBrowny)

Als je niets had gezegt was het me wrs niet eens opgevallen.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:06:06 #216
71919 wonderer
pi_50339726
Misschien kun je aan een FA vragen of ze je e-mailadres veranderen. Hoewel, dat zullen ze wel niet doen vanwege de kans dat je het account wil overnemen.

Twist, dat klinkt wel goed, ik wil me ook een beetje meer in (oude) punk verdiepen.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:07:40 #217
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50339789
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:05 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Als je niets had gezegt was het me wrs niet eens opgevallen.
Daarom heb ik het ook zo gedaan!
  maandag 11 juni 2007 @ 18:10:49 #218
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50339887
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
Misschien kun je aan een FA vragen of ze je e-mailadres veranderen. Hoewel, dat zullen ze wel niet doen vanwege de kans dat je het account wil overnemen.

Twist, dat klinkt wel goed, ik wil me ook een beetje meer in (oude) punk verdiepen.
Zo uit mijn hoofd (ik moet ergens een handige reader met geschieding van de muziek hebben liggen, maar ik weet niet waar.) zijn The Ramones, The Sex Pistols en The Clash een goed begin!

Dat waren volgens mij bands die aan de beginperiode van de punk stonden.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:16:39 #219
71919 wonderer
pi_50340063
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:10 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Zo uit mijn hoofd (ik moet ergens een handige reader met geschieding van de muziek hebben liggen, maar ik weet niet waar.) zijn The Ramones, The Sex Pistols en The Clash een goed begin!

Dat waren volgens mij bands die aan de beginperiode van de punk stonden.
Ik neus wel even op wiki. Het leek me wel een goed genre voor Arthur om op los te gaan op de dansvloer namelijk
  maandag 11 juni 2007 @ 18:17:12 #220
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50340087
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik neus wel even op wiki. Het leek me wel een goed genre voor Arthur om op los te gaan op de dansvloer namelijk
Spannend!
  maandag 11 juni 2007 @ 18:23:27 #221
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_50340278
Ik heb niks te zeggen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:28:21 #222
71919 wonderer
pi_50340450
Niks te doen ook?
  maandag 11 juni 2007 @ 18:29:47 #223
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_50340489
Nee, en een slechte bui. Al een paar dagen.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:30:43 #224
71919 wonderer
pi_50340517
Dat zuigt. Iets dat ik kan doen?
  maandag 11 juni 2007 @ 18:31:15 #225
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_50340536
Nee, het is echt weer iets wat in mijn hoofd zit.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:36:47 #226
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50340713
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
  maandag 11 juni 2007 @ 18:38:01 #227
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_50340761
Twist, mijn kamer in Utrecht gaat niet door.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:39:26 #228
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_50340814
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
*knuffel*

sorry dat ik gisteren zo abrupt verdwenen was...
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:40:47 #229
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50340857
quote:
Dat is jammer.

Houd de tijdelijke woningen van de ssh in de gaten.
Vermijd wel t Goylaan en Hooft Graaflandstraat (en tig andere wijken ), daar woon ik nu en het is ruk.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:42:49 #230
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_50340919
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
*zonnestraaltjes naar Erik's hoofd stuurt*

(ik voel me nu net een troetelbeertje...
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:45:30 #231
71919 wonderer
pi_50340995
quote:
Misschien kun je Nathan en dennis aan het werk zetten om iets te vinden.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:45:52 #232
71919 wonderer
pi_50341001
Hoi dromer
  maandag 11 juni 2007 @ 18:52:32 #233
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50341215
Waarom hebben we ineens tien bladzijden?
  maandag 11 juni 2007 @ 18:56:33 #234
71919 wonderer
pi_50341338
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Je instellingen zijn anders op dit account?
  maandag 11 juni 2007 @ 18:58:08 #235
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_50341409
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef wonderer het volgende:
Hoi dromer
hoi mop

vreemde droom weer...
  maandag 11 juni 2007 @ 18:59:23 #236
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_50341454
*enya opzet*
  maandag 11 juni 2007 @ 18:59:52 #237
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_50341466
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Nieuw account = standaard instellingen.

Ik geloof dat je bij opties het aantal posts per pagina kunt instellen.
  maandag 11 juni 2007 @ 19:00:14 #238
71919 wonderer
pi_50341478
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

hoi mop

vreemde droom weer...
Ja he...

Maar zou jij deze week niet offline zijn?
  maandag 11 juni 2007 @ 19:01:58 #239
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_50341534
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja he...

Maar zou jij deze week niet offline zijn?
Jah.. en inmiddels volgende week ook. Maar H is nu naar zijn ouders even... nog een halfuurtje denk ik.. ik hoop langer
  maandag 11 juni 2007 @ 19:03:11 #240
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_50341581
Het vreemde is.. we hebbe de laaste week geen ruzie meer, praten hee rustig over zgn. fictieve dingen voor de toekomst.. co-ouderschappen, inschrijvingen voor huurwoningen.. noem maar op
  maandag 11 juni 2007 @ 19:06:29 #241
71919 wonderer
pi_50341712
Misschien omdat ruzie geen zin meer heeft?

Ik ga je wel missen...
  maandag 11 juni 2007 @ 19:07:29 #242
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_50341747
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
Misschien omdat ruzie geen zin meer heeft?

Ik ga je wel missen...
ZEG... ik ben niet dood of zo.. blijf hier wel komen hoor. Misschien voorlopig even iets minder, maar dat mag de pret niet drukken...

Iemand nog zin in de cliffhanger van afgelopen weekend?
  maandag 11 juni 2007 @ 19:08:25 #243
71919 wonderer
pi_50341789
Ja, tuurlijk!

En ja, ik weet wel dat je niet dood bent of gaat, maar het is een beetje raar zo... Nou jam komt allemaal goed.
  maandag 11 juni 2007 @ 19:11:38 #244
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_50341934
komt zeker goed...

Ik ga niet teveel details geven, maar het volgende is het geval. Ik ben sinds een paar weken smoor op een collega van me... en het is wederzijds. Ik ga niet vreemd of zo... maar H weet het inmiddels (niet dat het wederzijds is... ), mijn schoonfamilie, mijn familie...

Vrijdag ben ik met mijn zusje en moeder wezen winkelen.. Nou ja.. winkelen.. we zaten binnen een kwartier al op een overdekt terras... en wie kwam een kwartier later aanzetten... Juist ja. Die collega. Met als gevolg dat we 3 uur heel gezellig hebben zitten borrelen.. mijn moeder heeft er nog op geproost...
  maandag 11 juni 2007 @ 19:15:27 #245
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_50342085
Dreamer, jij sjansbal .
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 11 juni 2007 @ 19:17:50 #246
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50342180
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
komt zeker goed...

Ik ga niet teveel details geven, maar het volgende is het geval. Ik ben sinds een paar weken smoor op een collega van me... en het is wederzijds. Ik ga niet vreemd of zo... maar H weet het inmiddels (niet dat het wederzijds is... ), mijn schoonfamilie, mijn familie...

Vrijdag ben ik met mijn zusje en moeder wezen winkelen.. Nou ja.. winkelen.. we zaten binnen een kwartier al op een overdekt terras... en wie kwam een kwartier later aanzetten... Juist ja. Die collega. Met als gevolg dat we 3 uur heel gezellig hebben zitten borrelen.. mijn moeder heeft er nog op geproost...
Jee!

En toch lijkt me dat best moeilijk hoor!
  maandag 11 juni 2007 @ 19:18:17 #247
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50342201
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Nieuw account = standaard instellingen.

Ik geloof dat je bij opties het aantal posts per pagina kunt instellen.
Okee dan ligt het dus daaraan...
  maandag 11 juni 2007 @ 19:19:41 #248
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_50342282
James, waarom PM je niet even een FA of A (weet ik het, yvonne of lucille of shmoopy ofzo) om te vragen of je je oude naam weer terug mag/kan krijgen?

Ze hebben het vaker gedaan, volgens mij.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 11 juni 2007 @ 19:24:02 #249
71919 wonderer
pi_50342481
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
komt zeker goed...

Dacht wel dat het zoiets was...

Nou ja, mooi dat je in ieder geval wat back up hebt.
  maandag 11 juni 2007 @ 19:32:44 #250
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_50342874
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dacht wel dat het zoiets was...

Nou ja, mooi dat je in ieder geval wat back up hebt.
Bedoel je mijn collega? Want dat is ie dus niet.. ik ga niet van de ene relatie meteen in de andere... Of mijn familie? Ik zal het nog sterker vertellen... Mijn moeder vroeg al of hij niet mee kon naar de familiedag binnenkort...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')