quote:
Jij bent geen lastpak en dat weet je donders goed. Van jou wordt alom gehouden hierquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
En sorry, ik kom ben nou eenmaal snel.
En vaniedereen hierboven die zich genegeerd voelt natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent geen lastpak en dat weet je donders goed. Van jou wordt alom gehouden hier
Ik ook...quote:
JB... Wie kan jou nu negeren?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Erg origineel zijn we niet kennelijk...
Ik werd trouwens ook genegeerd in een SC-topic![]()
Complimentjes!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent geen lastpak en dat weet je donders goed. Van jou wordt alom gehouden hier
Was je lastig?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Erg origineel zijn we niet kennelijk...
Ik werd trouwens ook genegeerd in een SC-topic![]()
Oh ja, BeF, nee. Daar is het dat heel normaal geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:27 schreef JamesBrowny het volgende:
Hier
Het was zelfs zo erg dat ze mijn berichtjes weggehaald hebben, en ik zei echt niks geks ofzo...(alleen ik bemoeide me met het gesprek)
Deed ik ook niet, vond het alleen wat vreemd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Daar moet je je echt niets van aantrekken JB.
BeF is ook een vreemd kliekje.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, vond het alleen wat vreemd.![]()
Das trouwens al een tijdje geleden. moest vijf blz terug in mijn postgeschiedenis.
Deze wil ik ook best negeren hoor!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Wie stuurt er trouwens een topic report voor de vergeten t in de TT?
whehehehe... het toetsenbord (of mijn vingers) doet(n) niet altijd wat mijn hoofd wil blijkbaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Wie stuurt er trouwens een topic report voor de vergeten t in de TT?
Oh, ik ga een echte P-service opzetten, heb wel zin in wat scripten
Ik geloof je!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:41 schreef DR34M3R het volgende:
Hmmm... het komt niet overtuigend over denk ik als ik zeg dat ik echt las-pakken bedoelde, wel?
Nu kan ik iets heel vrouwonvriendelijks zeggen, maar ik respecteer de doelstelling van dit topic. Daar ben ik nou eenmaal ook topicvader voor.quote:
Nou kom maar op ermee, ik denk dat de dames er wel blij mee zullen zijnquote:
Een bepaald script van mij gebruikt een veldnaam "lastpost"quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:32 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Deze wil ik ook best negeren hoor!
Das iig makkelijk te onthouden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een bepaald script van mij gebruikt een veldnaam "lastpost"
Ik ging er van uit dat er al wel genoeg van zou staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou kom maar op ermee, ik denk dat de dames er wel blij mee zullen zijn
Misschien als je 't lief vraagt aan de dames, ik weet 't niet hoor, ik ben enkel maar topicvader.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat er al wel genoeg van zou staan.![]()
Ik ben bang dat je de OP nog effe een keer goed moet lezen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat er al wel genoeg van zou staan.![]()
*rollator aanneemt en wegzet*quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:27 schreef Stroekie het volgende:
Zo en naast de topicvader is ook Topicopa weer komen binnenstrompelen![]()
stoer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
http://www.nietoverdrijven.com/fok/lesbo_pbservice.php
Kijk es!
Wow!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Kijk es!
*Opa bij de hand neemt en, negerende het gemopper, naar zijn plaats op het kletsbankje begeleidt*quote:
Niet helemaal, ik moet handmatig een bericht versturen via fok. Maar het is wel makkelijk bijhouden zoquote:
Zo das handig, ben jullie regelmatig ff kwijt!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Kijk es!
gaaf, ik weet nog wel mensen die daar gebruik van zouden kunnen makenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Kijk es!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |