quote:
Jij bent geen lastpak en dat weet je donders goed. Van jou wordt alom gehouden hierquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
En sorry, ik kom ben nou eenmaal snel.
En vaniedereen hierboven die zich genegeerd voelt natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent geen lastpak en dat weet je donders goed. Van jou wordt alom gehouden hier
Ik ook...quote:
JB... Wie kan jou nu negeren?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Erg origineel zijn we niet kennelijk...
Ik werd trouwens ook genegeerd in een SC-topic![]()
Complimentjes!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent geen lastpak en dat weet je donders goed. Van jou wordt alom gehouden hier
Was je lastig?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Erg origineel zijn we niet kennelijk...
Ik werd trouwens ook genegeerd in een SC-topic![]()
Oh ja, BeF, nee. Daar is het dat heel normaal geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:27 schreef JamesBrowny het volgende:
Hier
Het was zelfs zo erg dat ze mijn berichtjes weggehaald hebben, en ik zei echt niks geks ofzo...(alleen ik bemoeide me met het gesprek)
Deed ik ook niet, vond het alleen wat vreemd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Daar moet je je echt niets van aantrekken JB.
BeF is ook een vreemd kliekje.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, vond het alleen wat vreemd.![]()
Das trouwens al een tijdje geleden. moest vijf blz terug in mijn postgeschiedenis.
Deze wil ik ook best negeren hoor!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Wie stuurt er trouwens een topic report voor de vergeten t in de TT?
whehehehe... het toetsenbord (of mijn vingers) doet(n) niet altijd wat mijn hoofd wil blijkbaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Wie stuurt er trouwens een topic report voor de vergeten t in de TT?
Oh, ik ga een echte P-service opzetten, heb wel zin in wat scripten
Ik geloof je!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:41 schreef DR34M3R het volgende:
Hmmm... het komt niet overtuigend over denk ik als ik zeg dat ik echt las-pakken bedoelde, wel?
Nu kan ik iets heel vrouwonvriendelijks zeggen, maar ik respecteer de doelstelling van dit topic. Daar ben ik nou eenmaal ook topicvader voor.quote:
Nou kom maar op ermee, ik denk dat de dames er wel blij mee zullen zijnquote:
Een bepaald script van mij gebruikt een veldnaam "lastpost"quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:32 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Deze wil ik ook best negeren hoor!
Das iig makkelijk te onthouden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een bepaald script van mij gebruikt een veldnaam "lastpost"
Ik ging er van uit dat er al wel genoeg van zou staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou kom maar op ermee, ik denk dat de dames er wel blij mee zullen zijn
Misschien als je 't lief vraagt aan de dames, ik weet 't niet hoor, ik ben enkel maar topicvader.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat er al wel genoeg van zou staan.![]()
Ik ben bang dat je de OP nog effe een keer goed moet lezen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat er al wel genoeg van zou staan.![]()
*rollator aanneemt en wegzet*quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:27 schreef Stroekie het volgende:
Zo en naast de topicvader is ook Topicopa weer komen binnenstrompelen![]()
stoer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
http://www.nietoverdrijven.com/fok/lesbo_pbservice.php
Kijk es!
Wow!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Kijk es!
*Opa bij de hand neemt en, negerende het gemopper, naar zijn plaats op het kletsbankje begeleidt*quote:
Niet helemaal, ik moet handmatig een bericht versturen via fok. Maar het is wel makkelijk bijhouden zoquote:
Zo das handig, ben jullie regelmatig ff kwijt!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Kijk es!
gaaf, ik weet nog wel mensen die daar gebruik van zouden kunnen makenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Kijk es!
wat galant !quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*Opa bij de hand neemt en, negerende het gemopper, naar zijn plaats op het kletsbankje begeleidt*
Schrijf je dan ook in...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Zo das handig, ben jullie regelmatig ff kwijt!!!!![]()
Mien pabbe zol zeg'n: "Doe most bliede weez'n da'k joe nait verzoep'n het"quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat galant !
Als dank mag jij wel een handje aardbeitjes hebben![]()
Ja leuk zijn jullie, eerst moet ik de Rollator inleveren bij Dr34m3r, en pas daarna ga jij me zitten uitdagen wetende dat ik toch wel een half uur nodig heb om van de kletsbank op te staanquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mien pabbe zol zeg'n: "Doe most bliede weez'n da'k die nait verzoep'n het"
Ingeschreven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Kijk es!
dan is het ook niet te veelquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, ik heb 7 dagen teveel gewerkt bij m'n stage bedrijf, ah well het moest, van mezelf.
Nja ik moest 95 dagen, en ik heb 102 gedaan.quote:
quote:
Nu lijkt het net of je geen leven hebtquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik moet handmatig een bericht versturen via fok. Maar het is wel makkelijk bijhouden zoNog even tweaken, dan zet ik hem in de op.
Heb ik toch ook niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of je geen leven hebt.
Ah Sitethief heeft ons ook weer weten te vindenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of je geen leven hebt.
straks jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:27 schreef maedel het volgende:
Weeeeeeeeeekeeeeeend!
Ja, das toch logisch, mannen zijn allemaal hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook afgewezen voor een kamer omdat ik een jongen ben.
ja ik was al kei vaak afgewezen via die kijkavonden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Belachelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vindt 't ook altijd erg frappant dat zulke dingen zo schijnbaar kunnen.quote:
Nou ja, ik kan me voorstellen dat in een huis met alleen meisjes ze graag nog een meisje erbij willen, en geen hitsige hetero. Maar niet alle mannen zijn heteroquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vindt 't ook altijd erg frappant dat zulke dingen zo schijnbaar kunnen.
Maarja, daar zijn al genoeg woorden aan vuilgemaakt.
en je mag het niet negeren?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nja, ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. ik heb er een naar gevoel van.
en anders maandag met brief en al naar de balie van IB groep stappen en uitleg vragen ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nja, ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. ik heb er een naar gevoel van.
'tuurlijk is het vrijblijvend. Maar als ze met zulks aankomen, moet de IBG dat zelf doen, met hun eigen middelen, zodat ik er tenminste redelijk zeker van kan zijn dat er niet met mijn persoonsgegevens rondgestrooid wordt. Het komt gewoon niet overtuigend over, zo'n 'disclaimer' kadertje in een brief van zo'n bedrijf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je mag het niet negeren?
het invullen is niet vrijblijvend?
anders toch gewoon in de oud papierbak ?
dat noemen ze toch outsourcenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'tuurlijk is het vrijblijvend. Maar als ze met zulks aankomen, moet de IBG dat zelf doen, met hun eigen middelen, zodat ik er tenminste redelijk zeker van kan zijn dat er niet met mijn persoonsgegevens rondgestrooid wordt. Het komt gewoon niet overtuigend over, zo'n 'disclaimer' kadertje in een brief van zo'n bedrijf.
Ja, met gegevens waar dik geld aan verdiend kan worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat noemen ze toch outsourcen![]()
het bij een deskundig bureau onderbrengen dat zeer zorgvuldig met de resultaten zal omgaan![]()
Oh ja sorry nederlandquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, met gegevens waar dik geld aan verdiend kan worden.
die laatste regel die wikipedia aan bovenstaande omschrijving geeftquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
idd
Ze zouden seppuku moeten plegen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cabaretier Wim Kan noemde harakiri ooit een keizersnee voor mannen
Wim Kan was altijd heel mild en vriendelijk, maar maakte graag voor alles dat met Japan te maken had een uitzondering. Toen de Japanse keizer ontvangen werd door de toenmalige koningin Juliana heeft hij uit woede zijn koninklijke onderscheiding in een meer gegooidquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh dit appeleert aan mijn borderline humor![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wim Kan was altijd heel mild en vriendelijk, maar maakte graag voor alles dat met Japan te maken had een uitzondering. Toen de Japanse keizer ontvangen werd door de toenmalige koningin Juliana heeft hij uit woede zijn koninklijke onderscheiding in een meer gegooid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |