ik ben van plan om dit jaar wel mijn gezicht te laten zien daaar, en ben bezig om ook wat jeugd te mobiliseren zodat zij ook leren hoe het is om op de barricaden te staanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:01 schreef maedel het volgende:
Inderdaad, zeer matig Chen...
Wie gaat er allemaal naar de roze zaterdag? Ik zag gisteren een item bij Nova over dat het COC vandaag een persconferentie geeft en aan de alarmbellen trekt. Ik denk dat er een massale opkomst moet zijn in BoZ.
nou je weet de spanning wel op te voerenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:48 schreef DR34M3R het volgende:
*even vlug hoi roept*
Ik zit even in de bibliotheek mijn mail te checken, dacht, ach laat ik hier ook even de groeten doen. Maar ik blijf niet...
Zoooooooo'n idiote situatie beleefd gisteravond.... Vertel er nog wel eens over
*cliffhanger*
is wel een mooie afwisseling na eerder Mika en Micheal Bublé vanavondquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Middeleeuwse muziek gecomponeerd door Guillaume de Machaut.![]()
Nja, ik heb 't gevonden via een beschrijving van Arvo Part's studies. Arvo Part, mijn favoriete componist, bleek nogal wat werken van middeleeuwse componisten als Josquin Deprez en Jacob Obrecht te hebben bestudeerd. Van deze componisten heb ik ook het een en ander in huisquote:Op zondag 10 juni 2007 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is wel een mooie afwisseling na eerder Mika en Micheal Bublé vanavond![]()
ik ben nu Matt Dusk aan het beoordelen die hier al vaker door Maeder geroemd is en waar Erik onlangs ook al enthousiast over wasquote:Op zondag 10 juni 2007 01:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, ik heb 't gevonden via een beschrijving van Arvo Part's studies. Arvo Part, mijn favoriete componist, bleek nogal wat werken van middeleeuwse componisten als Josquin Deprez en Jacob Obrecht te hebben bestudeerd. Van deze componisten heb ik ook het een en ander in huis
De wereld dan maar meer homo.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Was de wereld maar meer homo, of ik meer hetero.
Mmm, een wereld die meer homo was... wat zou dat een mooie wereld zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Was de wereld maar meer homo, of ik meer hetero.
En ook wat dunner bevolktquote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmm, een wereld die meer homo was... wat zou dat een mooie wereld zijn.
My pointquote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En ook wat dunner bevolkt
die zou er in elk geval estetisch een stuk verantwoorder uitzienquote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmm, een wereld die meer homo was... wat zou dat een mooie wereld zijn.
Nee hoor ik ben d'r nogquote:Op zondag 10 juni 2007 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
mwah... kom ik een keer laat online, slaapt iedereen....
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben d'r nog
hoest met die cliff?
Hangt die nog steeds ?
jawel maar helaas te weinig knopen doorgehaktquote:Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe is het met jullie? Fijn weekend gehad?
en hoe is ie nu dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het schommelt. Pieken en dalen.
Mooi zo.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef wonderer het volgende:
Heb trouwens gedroomd over diezelfde man als toen ik bruut gewekt werd en hem alsnog verteld wat ik op mijn lever had en toen was alles goed
We moeten je jdus naar Peter de geitenhoeder sturenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Halverwege, op weg naar een dalletje. ZOals meestal 's avonds. Al komen de dalen overdag ook wat vaker.
en ik ben d'r al langs geweestquote:Op zondag 10 juni 2007 22:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hey sweeties, ik heb nu ook een fotoboek
ja en ik gedraag me als eeen teletubbiequote:Op zondag 10 juni 2007 23:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en ik heb alweer wat meer geupload.
Bevalt 't?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en ik gedraag me als eeen teletubbie![]()
zonder kloppen binnenwandelt en een heerlijk kopje koffie nuttigtquote:Op maandag 11 juni 2007 08:00 schreef maedel het volgende:
*deur opendoet en koffiezetapparaat aanzet
goedemorgen!
koffiee!! ik moet echt nog goed wakker worden.. vannacht samen met mijn huisgenoten wat gekletst... 1 van de 2 was dronken was zo grappigquote:Op maandag 11 juni 2007 08:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zonder kloppen binnenwandelt en een heerlijk kopje koffie nuttigt![]()
kan je wel beter even nieuwe verse koffie maken hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
koffiee!! ik moet echt nog goed wakker worden.. vannacht samen met mijn huisgenoten wat gekletst... 1 van de 2 was dronken was zo grappig![]()
owww okequote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je wel beter even nieuwe verse koffie maken hoor
deze staal al heel de morgen, en ik ben alweer op water overgestapt![]()
Dat wist ik al, maar dan nog....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef maaike1987 het volgende:
En JamesBrowny... wat een verhaal.. er lopen echt een boel gekken hier rond ja![]()
wat een belachelijke zooi zeg die reaktiesquote:
Blijkbaar zijn ze bang dat hun nevenhandel hiervan schade zou ondervinden en voelen ze zich in hun knip aangetastquote:Op maandag 11 juni 2007 14:50 schreef JamesBrowny het volgende:
Er viel niet eens iets te winnen, ik vond mezelf best aardig eigenlijk.
Okee, ik kan me best voorstellen dat je het niet leuk vindt als iemand je zo'n mailtje stuurt, maar ik heb het beste voor met het konijn, en als mensen iets om hun dier geven, geven ze gewoon de juiste info, (desnoods met wat hulp)anders is dat beestje over een half jaar weer te koop op MP.
Ik ztuur wel vaker zo'n soort mailtjes als ik iets tegenkom wat niet klopt en de meeste mensen vinden dat juist wel prettig.
minimaal 15 minuten onder de koude stromende kraan houdenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Kuttostiijzer. Verbrandt er mijn vingers aan en het doet pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |