Ben je mijn postgeschiedenis soms aan het doorspitten?quote:
Hahaha, ja drukte daar perongeluk op en toen zag ik lesbo's. Die heb je niet zoveel op de Filippijnen, voornamelijk transsexueelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je mijn postgeschiedenis soms aan het doorspitten?
Waarschijnlijk evenveel als in de rest van de wereld, alleen komen ze er niet zo voor uit?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:30 schreef Chen het volgende:
[..]
Hahaha, ja drukte daar perongeluk op en toen zag ik lesbo's. Die heb je niet zoveel op de Filippijnen, voornamelijk transsexueelen![]()
Ehm, dat zou ik nog niet zo snel durven zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk evenveel als in de rest van de wereld, alleen komen ze er niet zo voor uit?
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, dat zou ik nog niet zo snel durven zeggen.
Waarom is dat vreemd als dat verschilt van ras tot ras?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo?
Het lijkt me vrij vreemd als de kans dat je lesbisch bent afhangt van waar je woont
Dat is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waarom is dat vreemd als dat verschilt van ras tot ras?
Dat gevoel had ik ook de afgelopen week, maar ik heb eindelijk weer een goed ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef JamesBrowny het volgende:
Ja, misschien, alleen een half uur later had ik er ineens twee.Dus het was ook gelijk schaarterugvinddag, jouw dag duurt nog even, je hebt nog tijd.
Ik niet verder schrijft, ik weet niet wat het is, er komt niks uit mijn vingers...
Nee hoor, mijn scharen liggen 'netjes' in m'n gereedschapskist.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:06 schreef wonderer het volgende:
Internationale schaar-kwijt-dag?
Dan schiet het inderdaad niet op. Wel jammer, ik merk toch wel dat als ik iets opschrijf, het niet meer in mijn hoofd zit. Dus geen rondjes meer enzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik heb dat al maanden.
Ik krijg gewoon niks voor elkaar, maar ik heb het ook heel druk, en mijn vriend houdt er niet van als ik schrijf terwijl hij langs me zit(lezen vindt ie ook vervelend trouwens)dan zit ik ook nog niet zo heel lekker in mijn vel, mijn gedachten blijven steeds rond hetzelfde onderwerp draaien en das vervelend.
Spelbreker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn scharen liggen 'netjes' in m'n gereedschapskist.
Is goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:49 schreef JamesBrowny het volgende:
Ja, nu maak je me helemaaL NIEUWSGIERIG!!!
groetjes terug dan maar.en tot gauw![]()
Hier gisteren vroeg op de avond. Schrikken hè?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanacht is hier in de buurt volgens mij de bliksem ingeslagen, Damn, wat een knal. Dat was geen gerommel of gedonder, nee dat was alsof er een kanon afging.
Ik wou 't niet zeggen en ik wilde er een fatsoenlijke draai aan geven. Te laatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:56 schreef DR34M3R het volgende:
Enneh.... hierboven... scharen in een lesbo-topic... daar heb ik vreemde gedachtenkronkels bij.
Wat kan ik ervan zeggen.... GMTAquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wou 't niet zeggen en ik wilde er een fatsoenlijke draai aan geven. Te laat![]()
Strooooo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
Hoooooi.
Hm, die heb ik ook bij 'n vriend gespeeld. Jammer dat ze die wii besturing niet goed hebben geimplementeerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
Mmm, geurig stro. *zwijmel*
Brad speelt Zelda op de Wii
Naja, niet alleen realistischer, gewoon kleurrijker, 'spannender'. Met die wii remote kan je je computerspellen zo maken dat je meer creatieve inbreng van de speler kan laten geven (bijv. bij vechtspellen oid), en zijn er ook meerdere genres van spellen goed samen te voegen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:50 schreef wonderer het volgende:
Ik bedoelde met de nunchuck en wii-remote. Dat het realistischer kan, snap ik wel
Dat gebeurt al. Alleen niet van de ene op de andere dag. Zelda gebruikt de wii remote al om te vechten en te vissen enzo, het is niet alleen op knopjes drukken...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, niet alleen realistischer, gewoon kleurrijker, 'spannender'. Met die wii remote kan je je computerspellen zo maken dat je meer creatieve inbreng van de speler kan laten geven (bijv. bij vechtspellen oid), en zijn er ook meerdere genres van spellen goed samen te voegen.
Nee, maar het zijn voorgeprogrammeerde bewegingen, en niet jouw bewegingen. En 't kan wel zo gemaakt worden dat jouw bewegingen zo'n beetje 1 op 1 wordt overgenomen door het spelkarakter.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat gebeurt al. Alleen niet van de ene op de andere dag. Zelda gebruikt de wii remote al om te vechten en te vissen enzo, het is niet alleen op knopjes drukken...
of printen en op de schandpaal plakken met een waarschuwing erbijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:51 schreef maedel het volgende:
misschien wordt het tijd om een keer een collage te maken van mensen die binnenstommelen en "geil lesbo's" o.i.d. roepen.
Het is dat ik wat beters te doen heb effe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |