Das best erg!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bedoel je mijn collega? Want dat is ie dus niet.. ik ga niet van de ene relatie meteen in de andere... Of mijn familie? Ik zal het nog sterker vertellen... Mijn moeder vroeg al of hij niet mee kon naar de familiedag binnenkort...
Nou ja, zo erg vind ik het niet, ik heb nog zowat dezelfde naam, en ik vind de topics die interessant waren toch wel weer.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
James, waarom PM je niet even een FA of A (weet ik het, yvonne of lucille of shmoopy ofzo) om te vragen of je je oude naam weer terug mag/kan krijgen?
Ze hebben het vaker gedaan, volgens mij.
Nee, ik bedoel je familie. Dat je niet op je donder krijgt omdat dit aan degang is, zeg maar.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bedoel je mijn collega? Want dat is ie dus niet.. ik ga niet van de ene relatie meteen in de andere... Of mijn familie? Ik zal het nog sterker vertellen... Mijn moeder vroeg al of hij niet mee kon naar de familiedag binnenkort...
Zeker!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef wonderer het volgende:
Heheh.
Lijkt me gewoon heel fijn dat er mensen achter staan zodat je beslissingen niet alleen of zelfs tegen de bierkaai in moet gaan nemen.
ik hoop nooit om in zo'n situatie terecht te komen, maar ik heb mijn portie van ouders die het niet begrepen wel gehad (de zijne).quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Zeker!
Ik had het geluk dat mijn ouders tegen me zeiden dat ik vooral niet te lang door moest gaan met die ander bedonderen, omdat dat niet netjes was. Maar geen moment van "waar ben jij nou verdomme helemaal mee bezig".
Liefde komt en liefde gaat. En het gebeurt allemaal gewoon zo zonder dat je daar invloed op hebt. Da's ook het mooie er van
Dat scheelt heel erg ja als ze achter je staan.. maar was je ex een man of een vrouw?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Zeker!
Ik had het geluk dat mijn ouders tegen me zeiden dat ik vooral niet te lang door moest gaan met die ander bedonderen, omdat dat niet netjes was. Maar geen moment van "waar ben jij nou verdomme helemaal mee bezig".
Liefde komt en liefde gaat. En het gebeurt allemaal gewoon zo zonder dat je daar invloed op hebt. Da's ook het mooie er van
Een vrouw.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Dat scheelt heel erg ja als ze achter je staan.. maar was je ex een man of een vrouw?
Hier ook hoor, mijn vrouw kreeg wel wat te verduren van haar famlie.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik hoop nooit om in zo'n situatie terecht te komen, maar ik heb mijn portie van ouders die het niet begrepen wel gehad (de zijne).
Nee. Dat willen veel mensen niet. Veel mensen willen dat de wereld eruit ziet zoals zij het voor zich zien en als daar plotseling verandering in komt, worden ze link.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Hier ook hoor, mijn vrouw kreeg wel wat te verduren van haar famlie.
Snap ik tot op de dag van vandaag nog niet.
Je wilt toch dat je dochter/zus/schoonzus gelukkig is?
dan mag je vandaag wel dat fitness martelwerktuig links laten liggenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Tering. Het was warmer dan ik dacht, vooral terug met tien kilo boodschappen op je rug en bergop
Heb ik ook gedaan. Veel te warm hier. Morgen weerquote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan mag je vandaag wel dat fitness martelwerktuig links laten liggen![]()
Hier dus ook van dat vieze warme plakweerquote:Op maandag 11 juni 2007 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Veel te warm hier. Morgen weer
geen bijdehande grappen over die hoosbui van zojuistquote:
het was hartstikke droog toen ik thuis vertrokquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef maedel het volgende:
wanneer neem jij nou eens een keer een plu mee als het regent Stroek?![]()
jalours is, nou ja nog even volhouden, als het goed is mag ik overmorgenavond weerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar we zijn wel weer fris en netjes geknipt
stop je dan wel een verrassing tussen z'n boterhammetjes ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
's Zo warm
Ga straks Brad lekker lunch brengen, lief he?
Weet ik nog niet. Daar had ik "vroeger" wel aan gedacht maar nu vind ik het een beetje dom. Als het goed is, wordt het standaard om te doen dus het komt er vast wel een keer van.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stop je dan wel een verrassing tussen z'n boterhammetjes ?
wat fijn voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik krijg mijn extra uren op t werk!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben heel blij, eigenlijk wist ik het al wel, maar nu is het bevestigd, 26 uur, en ik mag het met een collega onderling regelen, hoe we de uren indelen.![]()
Mijn sollicitatie ging heel goed, ik heb aangegeven wat mijn sterke punten zijn en ook de zwakke, waar ik de komende tijd nog in wil oefenen, dat vonden ze heel goed, dat ik dat zelf aangaf. En ik ben natuurlijk gewoon heel gezellig om mee te kletsenDus dat ook nog even gedaan en toen vriendje gebeld dat het doorgaat.
Ik heb er wel zin in hoor! Dat is toch weer even een paar honderd euro extra in de maand. Nooit verkeerd natuurlijk!
Ja, ik ben een first time user hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef wonderer het volgende:
Dit topic kan ook met RSS bijgehouden worden?
Ja dat weet ik ook niet. Ik heb niet zoveel ervaring met RSS (welke reader heb je?).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben een first time user hoor.![]()
Waar wat hoe en hoe doe ik dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |