quote:6/7/2007 6:24:51 AM
"A general dispute"
Desconistan
Ruler: Descendent
Alliance: FOK
Myropia
Ruler: MyroIII
Alliance: Luenited Nations Currently Fighting
Hij viel ons aan,en het is vast nepquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
6/7/2007 6:38:28 AM
"war help"
drayner
Ruler: bull durham
Alliance: New Pacific Order
yankeeland
Ruler: madhatter
Alliance: homeboys unite $20,000
0 Tech
1500 Soldiers Approved
NPO hulp. Not good.
Neuh, ik heb al weer peace geofferd en gezegd dat t een vergissing was. Maar die natie is redelijk inactief dusse...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:46 schreef JAM het volgende:
Bemerk ik nu dat LUE wordt aangevallen?
[..]
Heb je wel al aangevallen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:50 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb al weer peace geofferd en gezegd dat t een vergissing was. Maar die natie is redelijk inactief dusse...
Kon niet; zn chanches waren te laag...quote:
Man naar m'n hart. MOORD EN BRAND,quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef du_ke het volgende:
Dood moet die klootzak
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kon niet; zn chanches waren te laag...![]()
we zijn geen rogues,hij hoort niet bij hunquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef JAM het volgende:
Zullen we gewoon die hele LUE-alliance naar de klote helpen? Dat kan natuurlijk ook hč, dat kan natuurlijk ook..
We hebben namelijk een casus belliquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef JAM het volgende:
Zullen we gewoon die hele LUE-alliance naar de klote helpen? Dat kan natuurlijk ook hč, dat kan natuurlijk ook..
Ik ben ook voor eigenlijk, ook al weet ik dat het onrechtvaardig is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef JAM het volgende:
Ik bedoel maar. Ik ben voor. Wie is er nog meer voor? Hop, het afvoerputje in met dat LUE-baggerzooitje. Jiiiihaaaaaaaaaaaaaaaed!.
Onrechtvaardig? Wat kan er nu onrechtvaardig zijn aan een Grote Oorlog ter meerder glorie van de machtige FOK-alliance?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:00 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ik ben ook voor eigenlijk, ook al weet ik dat het onrechtvaardig is.
Alleen jammer dat er een paar peace mode landen tussen zitten, maarja die kunnen dan mooi voor de vrede betalen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik kan hem aanvallen en ga dat nu doen
Yankeeland?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik kan hem aanvallen en ga dat nu doen
Ik ben overtuigd! De FOK alliance zal altijd overwinnen, wegens haar superieure moraal!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Onrechtvaardig? Wat kan er nu onrechtvaardig zijn aan een Grote Oorlog ter meerder glorie van de machtige FOK-alliance?.
yepquote:
Zo, toch weer rond de 40 infra eraf. Hij heeft niet meer zo lang hoor.quote:1. Your cruise missile attack against yankeeland was a success. yankeeland lost 1 defending tanks and 9.00 infrastructure.
2.Your cruise missile attack against yankeeland was a success. yankeeland lost 1 defending tanks and 9.00 infrastructure.
3.Battle Type: Cautious Ground Attack
Battle Outcome: Defeat
De Den Hagelarij Casualties: 77 soldiers
5 tanks
yankeeland Casualties: 75 soldiers
0 tanks
Battle Details: Your forces fought bravely but were decisively defeated in battle. There were no land spoils of war captured in this battle. There was no infrastructure destroyed in this battle. There was no technology stolen in this battle. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.02. Your forces looted $0.00 from the nation of yankeeland..
4.Battle Type: Cautious Ground Attack
Battle Outcome: Defeat
De Den Hagelarij Casualties: 59 soldiers
5 tanks
yankeeland Casualties: 58 soldiers
1 tanks
Battle Details: Your forces fought bravely but were decisively defeated in battle. There were no land spoils of war captured in this battle. There was no infrastructure destroyed in this battle. There was no technology stolen in this battle. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.08. Your forces looted $0.00 from the nation of yankeeland.!!!
5.Attack Type: Bombing Campaign
Defending Nation:
yankeeland (madhatter)
Defender Infrastructure Destroyed: 10.38
6.Attack Type: Bombing Campaign
Defending Nation:
yankeeland (madhatter)
Defender Infrastructure Destroyed: 10.18
gelukkigquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zijn oorlogsslots zitten al vol. Niemand kan hem nog aanvallen.
hij krijgt sowieso 2 terug en iemand van ons had 11 van zijn vliegtuigen vernietigd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:22 schreef JAM het volgende:
Morgen gaat die vent natuurlijk als een gek kruisraketten gooien en bombarderen..
Twee? We vallen toch met z'n vijfen aan? Tien kan'ie er krijgen! Hoppa!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hij krijgt sowieso 2 terug en iemand van ons had 11 van zijn vliegtuigen vernietigd.
ik had het over mezelfquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Twee? We vallen toch met z'n vijfen aan? Tien kan'ie er krijgen! Hoppa!.
Over een dag of drie zit'ie op 0 infra, denk ik zo.
quote:Your nation has been attacked with a cruise missile by madhatter. You lost 4 defending tanks and 6.60 infrastructure. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
precies hij flasht,ik ga hem peace offeren en weer aanvallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
heb net weer 10 infra vernietigd nu kan ik hem niet meer aanvallen .
kreeg trouwens ook een peace offer.
heb Nuts gereplyed
heel veelquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
met hoeveel infra begon hij dit avontuur
welk land is dat andere land van m dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hij zegt trouwens dat hij er mee kapt houdt iemand zijn andere land in het oog
okequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef descendent1 het volgende:
Ik heb trouwens een PM-metje naar die NPO gast gestuurd die m steunde en gezegd dat onze vriend een roque nation is die steeds van alliance wisselt (just wanted you t know)![]()
heb ik in het begin ook gedaan,maar nu hb ik zijn peace geaccepteerd en weer aangevallen,zo 30 infra bij hem wegquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef JAM het volgende:
Hij heeft al met al iets van 50 infra bij mij weggeknald en toen een peace offer gestuurd. Ik heb 'm verteld dat'ie dat in z'n kont kan steken.
hij begon met veeeeeeeeel meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En nog altijd heeft hij meer infra dan zelfs onze nummer 1
?? Zelfs ik heb meer infra dan hem hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En nog altijd heeft hij meer infra dan zelfs onze nummer 1
Gast wees blij, ik heb iets van 150 infra aan hem verlorenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:28 schreef JAM het volgende:
Nee, toch niet. Hier kwam de eerste kruisraket op m'n dak:
[..]
Pick me Pick me Pick me!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hij heeft ook nog 1 war slot over. Ik ben benieuwd.
quote:Your cruise missile attack against yankeeland was a success. yankeeland lost 0 defending tanks and 9.00 infrastructure.
quote:Your cruise missile attack against yankeeland was a success. yankeeland lost 0 defending tanks and 9.00 infrastructure.
quote:Defender Infrastructure Destroyed: 11.08
quote:Defender Infrastructure Destroyed: 10.75
quote:Your soldiers triumphantly and decisively defeated your enemy in this battle. Your soldiers owe their lives to your hard work as their leader. In your victory your forces captured 8.644 miles of land from yankeeland. They also destroyed 13.905 infrastructure within yankeeland. They also stole 1.428 technology from yankeeland. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $5.10 from the nation of yankeeland
heb heb nu al meer dan 100 infra van hem gemoldquote:en 1 keer alleen soldiers
Ik misschien zo wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:52 schreef du_ke het volgende:
Ok wie heeft er wat steun van me nodig om hem aan te kunnen vallen?
Dit was een uitgelokte aanval. Die klootzak viel 2 van ons in de rug aan en dient daarvoor gestraft te wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef FJD het volgende:
Hier zitten jullie dus
Nog steeds zo bloeddorstig als ooitIk ben beetje bij beetje wat aan t groeien maar er kan nog wel wat meer groei bij
oh ik zal even niet klikken zo.quote:Owja en bedankt allemaal voor het niet klikken op de advertenties. Ik heb al een dollar of 30 aan inkomsten voor het goede doelAls iedereen dit zo af en toe blijft doen dan moet ik volgende jaar toch wel een dollar of 200/300 hebben
kunnen ze pm dat ze ruzie met ons krijgen wanneer ze acceptenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef du_ke het volgende:
De klootzak is al z'n tech aan het wegsluizen.
http://www.cybernations.net/search_aid.asp?search=21450&Extended=1
Zijn gewoon "kloons" van hem gok ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kunnen ze pm dat ze ruzie met ons krijgen wanneer ze accepten
Is een peacefull nation, wordt lastig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef du_ke het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=143140 heeft net tech van hem ontvangen kan een van onze kleine landen hem even aanpakken?
Wat een valsspelert!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef du_ke het volgende:
De klootzak is al z'n tech aan het wegsluizen.
http://www.cybernations.net/search_aid.asp?search=21450&Extended=1
te nieuwquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef du_ke het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=143140 heeft net tech van hem ontvangen kan een van onze kleine landen hem even aanpakken?
Kut peace only mode.
Deze nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Is een peacefull nation, wordt lastig.
Ik ook ben voor een kleine 100k aan militaire kwijt en zo`n 300k aan infra.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef Double-Helix het volgende:
na deze oorlog heb ik wel wat stuen nodig denk ik.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:57 schreef du_ke het volgende:
Denk dat we hem goed aan moeten vallen en daarna aangeven bij de Cybernation mods ofzo. Want dit zijn gewoon minne streken.
hij moet eerst mijn peace acceptenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:59 schreef Timmehhh het volgende:
Kom op mensen nog 1 laatse aanval,
Ik wil hem in anarchy zien
Misschien is de speler zélf wel een spookland en zit deze kerel erachter. Hij heeft hem iig aid gegeven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
we houden die spook landen in het oog en vallen ze aan wanneer het kan
Denk het niet. Onze vriend was namelijk eerst lid van de NPO; en daarna van de Luenited Nations en daarna en daarna... etc. Ik heb die knakker van de NPO al een PM gestuurd, waar ie nog niet op gereageerd heeft btw.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Misschien is de speler zélf wel een spookland en zit deze kerel erachter. Hij heeft hem iig aid gegeven.
grote kans dat dit zijn rel account is idd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Misschien is de speler zélf wel een spookland en zit deze kerel erachter. Hij heeft hem iig aid gegeven.
Mijn troepen staan te trappelen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hij moet eerst mijn peace accepten![]()
iedereen moet hem aanvallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:09 schreef K-Billy het volgende:
Hij valt nu ook in mijn range... Mag ik ook nog even meedoen?![]()
Hij stuurde hem in ieder geval 1/4e van zijn soldaten, wat me relatief veel lijkt, dus dat zit er dik in ja..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef K-Billy het volgende:
[..]
foetsiequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef descendent1 het volgende:
Ik zou wel willen, maar hij heeft nog steeds 3 oorlogen lopen...![]()
achja.. zondequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef Double-Helix het volgende:
hij is peace mode div
quote:This will get the following bonus resources: Asphalt, Automobiles, Construction, Fine Jewelry, Microchips, Radiation Cleanup, Scholars, and Steel.
wow mazzelpik,mijn economie is helemaal naar de klotequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef Document1 het volgende:
wow, gaat snel in 1x, morgen eindelijk mn trades gefixt want dan ga ik deel uitmaken van een tradering![]()
[..]
er gaat nooit vrede komen met yankeeland,dat kan ik je wel verzekeren,ik blijf rakketen op hem schieten tot hij 0 infra is,hij is niet te vertrouwen gek.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:35 schreef DiviFilius het volgende:
Hij staat al in mijn saved nations. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij snel uit peace-mode komt.
Hij is nu zo'n makkelijk doelwit met zijn paar soldaatjes. Misschien sluist hij zijn tech straks wel door naar een andere sterke natie of gewoon terug naar Yankeeland ( als er vrede is )
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef descendent1 het volgende:
Iemand moet trouwens maar ff op t NPO forum posten wat hier allemaal is gebeurd; en die knakker die al dan niet echt van NPO is die die Yank steunde daar ook in vermelden...(het zou leuk zijn als we van NPO dan collectief wraak mogen nemen...
![]()
Ik heb dan ook al een maand kut trades, hard mn best gedaan om goeie te vinden die niet na twee dagen kaptenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
wow mazzelpik,mijn economie is helemaal naar de klote![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef Sargon het volgende:
kut ben door een ander land aangevallen echt klote zooi
quote:Ik hou jullie even een beetje in de gaten met dit alles, vooral die oorlog met die LUE gast.
Je zal blij zij te horen dat LUE niet mee bestaat in CN en dat ieder land dat de LUE vlag of AA voert linea recta bij ons op de perma-zi lijst komt te staan. Dus ook Yankeeland.
De persoon welke hem geholpen heeft is ook geen lid van onze alliantie en wordt nu (als het goed is) aangepakt door onze "Praetorian Guard", ons intern beveiligingskorps.
Mochten jullie nog LUE mensen vinden, geef die alsjeblieft even door aan mij, dan zal ik zorgen dat ze een passend einde vinden
jij bent wel heel erg geliefd om aangevallen te wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef Sargon het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=12971
hij is joining NPO maar nu zie je bij alliance dat hij eruit is gegooid door deze oorlog
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:18 schreef Timmehhh het volgende:
Hey, dit kreeg ik van onze NPO kameraad
[..]
Vraag m ff of ie Sargon kan helpen dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:18 schreef Timmehhh het volgende:
Hey, dit kreeg ik van onze NPO kameraad
[..]
Shawn moet zo snel mogelijk oorlogsklaar worden gemaakt, samen met du_ke kan die je helpen verdedigen tegen deze agressor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:19 schreef Sargon het volgende:
wauw goede shit zou dat zijn voor mij
Hij leest hier mee geloof ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Vraag m ff of ie Sargon kan helpen dan?
ja precies,we moeten ons verdedegen tegen hun,en ze opereren onder een valse vlag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Shawn moet zo snel mogelijk oorlogsklaar worden gemaakt, samen met du_ke kan die je helpen verdedigen tegen deze agressor.
We zijn wel een doelwit geworden laatste tijd zeg. Komt dat omdat we groter worden of zo?
Deze laatste aanval is een gevolg van een oude aanval door hemzelf volgens mij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Shawn moet zo snel mogelijk oorlogsklaar worden gemaakt, samen met du_ke kan die je helpen verdedigen tegen deze agressor.
We zijn wel een doelwit geworden laatste tijd zeg. Komt dat omdat we groter worden of zo?
Volgens mij zijn al die naties, van die Yankee, en gebruikt die een proxy router waarmee hij meerdere naties kan bespelen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:22 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt deels om dit figuur te draaien http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=17347 (aangevallen door o.a. Boronia) die heeft UFSSA aid gegeven en UFSSA viel vervolgens Boronia aan.
Dan heeft ie snel een leven nodig,en ik heb master tiny eerder ook aangevallen maar had vrede met hem gesloten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die naties, van die Yankee, en gebruikt die een proxy router waarmee hij meerdere naties kan bespelen.
Lijkt me wel heel vergezocht hoor. UFSSA is gewoon een land van 400 dagen oud. En Euthanasia is 378 dagen oud. Zo lang houdt je dat niet vol volgens mij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die naties, van die Yankee, en gebruikt die een proxy router waarmee hij meerdere naties kan bespelen.
hij viel ons in het begin aan,wij niet hemquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:26 schreef Sargon het volgende:
From: ashman 6/7/2007 9:02:23 AM Subject: RE: why are you attacking
leave madhatter alone
Dat lijkt me inderdaad een goede analyse van wat is voorgevallen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef DiviFilius het volgende:
Het draait inderdaad allemaal om Euthanasia
Die is geplunderd door Boronia, Pilsmania en nog een gast die niet bij ons hoort : Boerlandia
Vervolgens heeft Euthanasia alles wat hij nog had gestuurd naar UFSSA.
En UFSSA heeft vervolgens Boronia aangevallen, en Yankeeland viel Pilsmania en Boerlandia aan.
Oftewel Euthanaisa heeft zijn vrienden erbij geroepen voor wraak. Het was dus niet 'zomaar' een aanval van Yankee..
Denk dat we met de huidige landen onze handen wel even volhebben...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:28 schreef descendent1 het volgende:
Ik bschouw die PM van die NPO member trouwens als een vrijbrief om de LUE nations aan te vallen...
Hmm beetje ver gezochtquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef DiviFilius het volgende:
Het draait inderdaad allemaal om Euthanasia
Die is geplunderd door Boronia, Pilsmania en nog een gast die niet bij ons hoort : Boerlandia
Vervolgens heeft Euthanasia alles wat hij nog had gestuurd naar UFSSA.
En UFSSA heeft vervolgens Boronia aangevallen, en Yankeeland viel Pilsmania en Boerlandia aan.
Oftewel Euthanaisa heeft zijn vrienden erbij geroepen voor wraak. Het was dus niet 'zomaar' een aanval van Yankee..
ze moeten wel strijdklaar zijn he?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:30 schreef Timmehhh het volgende:
Oke even een plan opstellen,
du_ke en Shawn gaan Sargon helpen.
Terwijl de rest zich bezig houdt, met die andere agressor.
jammer hij is peacefullquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=143140
deze knakkert heeft 24 tech van madhatter ontvangen, zal ik eens een gok wagen?
Morgen bedoel ik dan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef du_ke het volgende:
Nogmaals ik kan nu enkel wat materiele steun verlenen.
Klopt; want Yankeeland heeft ook Boerlandia aangevallen..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goede analyse van wat is voorgevallen.
Boeiend,wij waren net op weg naar goede regelingen voor wars enzo en dan komt zon impotente mongool 2 belanrijke members van ons aanvallen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt; want Yankeeland heeft ook Boerlandia aangevallen..![]()
Je bedoelt bij Euthanasia ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:29 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Hmm beetje ver gezocht, Ik heb nooit een PM gekregen of iets dergelijk en een peace offer ligt ook al 4 dagen bij hem voor de deur.
mischien is een oproep aan onze allies een optie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Boeiend,wij waren net op weg naar goede regelingen voor wars enzo en dan komt zon impotente mongool 2 belanrijke members van ons aanvallen.
een aanval op 1 van ons word gezien als een aanval op ons allemaal.
we moeten het nog regelen om bij de citruss accord te komen,eerst een charter nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mischien is een oproep aan onze allies een optie?
de watquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:42 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
we moeten het nog regelen om bij de citruss accord te komen,eerst een charter nodig.
oh een alliantie van allianties binnen de orange team om te zorgen dat we niet worden aangevallen en een free trade zone hebben.quote:
je moet dan harbor aid aanvragen,vandaag had ik net 3000 burgers gehaald en door de oorlog heb ik maar 2054 ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:47 schreef Madine het volgende:
Morgen zal ik de grens van 1000 burgers passeren. Wat zal ik dan doen? Gewoon geld in infra blijven steken of alles oppotten voor een Harbor?
Infra en dan wachten op de harbor-aid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:47 schreef Madine het volgende:
Morgen zal ik de grens van 1000 burgers passeren. Wat zal ik dan doen? Gewoon geld in infra blijven steken of alles oppotten voor een Harbor?
Ik denk dat dat nu wel duidelijk is ja... Ik zal Yank nog ff PM-en om te vragen of ie die indruk ook heeft...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef Double-Helix het volgende:
een aanval op 1 van ons word gezien als een aanval op ons allemaal.
Tijd dat we daar eens iets aan gaan doen.quote:
Ik kan niet zeggen dat ik me geroepen voel. Vooral omdat ik niet weet hoe die dingen werken.quote:
Wat wil je nu gaan doen Sargon:quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:26 schreef Sargon het volgende:
From: ashman 6/7/2007 9:02:23 AM Subject: RE: why are you attacking
leave madhatter alone
komen ze nu mee aan: ik heb verdommen enorme kosten gemaakt om de tech raids van anderen te verdedigenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef Shawn het volgende:
[..]
Wat wil je nu gaan doen Sargon:
1) Wil je dat ik ashman een P.M stuur en vrede eis?
2) Geen P.M (vrede) want jij wilt hem nog pijn doen?
Ik ben het trouwens eens met de theorie van Divi, zo te zien zijn we in deze oorlog verzeild geraakt door jullie techraids dus ik ben niet van plan om militair in te grijpen maar ik wil wel een dialoog aangaan met de agressor
Ik heb nog een mededeling: vanaf nu wordt mijn natie beschermd door de "MHA". Yep, je leest het goed, Sheneneh is een protectorate van MHA.![]()
(check mijn Nation-description)
En ik dan, ik ben 50K, 25 land/infra, 2 tech en -7 happiness kwijtgeraaktquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
komen ze nu mee aan: ik heb verdommen enorme kosten gemaakt om de tech raids van anderen te verdedigen![]()
leger dismissenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:35 schreef Shawn het volgende:
[..]
En ik dan, ik ben 50K, 25 land/infra, 2 tech en -7 happiness kwijtgeraakt
En ik heb mijn leger gedeployed en defcon naar 1 gedaanom er daarna achter te komen dat ik de agressor niet mocht aanvallen omdat ik niet in zijn range viel.
En mijn economie was al naar de kloten en ik heb mijn bills al twee dagen niet betaald, en ik kan het tot volgende week dinsdag niet betalen. Ik ben namelijk zo goed als failliet
ik weet niet waar ik mijn leger kan dismissen? bij deploy military? zo ja dan moet ik tot morgen wachtenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
leger dismissen
en morgen weer naar defqon 5 gaan.
overigens hoe kun jij failliet zijn te weinig infra![]()
nee gewoon bij militaryquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:44 schreef Shawn het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik mijn leger kan dismissen? bij deploy military? zo ja dan moet ik tot morgen wachten
en ja ik was vergeten mijn bills te betalen en ik kan het nu niet meer betalen met mijn huidige inkomen door de opstapelende bills en interest, en ik heb geen vrije AID slot om een suikeroom in te zetten dus ik moet tot volgende week dinsdag wachten want dan beschik ik weer over 3 vrije aid slots
thanks voor de tip!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee gewoon bij military
en dan ipv buy moet je naar beneden gaan en dismiis boxje gebruiken
Ach, ik ook. Maar ik vond t wel humor eigelijk!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
komen ze nu mee aan: ik heb verdommen enorme kosten gemaakt om de tech raids van anderen te verdedigen![]()
Weinig nog, maar hier lijkt geen alliantie achter te zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
Jongens, effe een vraagje... In hoeverre hebben jullie verstand van oorlog voeren? Hoor hier een hoop over oorlog, maar als je zo'n interalliance oorlog voert, dan komt daar echt wel wat organisatie bij kijken en zijn er allerhande tactieken die je nodig hebt om het langer dan een dagje of 2 uit te houden.
Effe puur uit interesse
We're all ears. Hoewel we voorlopig ff rustig aan doen met wars (behalve als er de één of andere lijer ons uitdaagt, wat ook gebeurde). Maar jij hebt toevallig niet wat aid over voor de oorlogsslachtoffers van Desconistan, Tamazgha, Pilsmania e.a.?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, boffen jullie dat ik nog wel het een en ander heb kunnen leren gedurende GWIII (Great War III).
Maar gezien de grootte van sommige toplanden kan het niet anders dan dat ze bij een paar (voormalige) grote alliances hebben gezeten.
Vooral voor kleine alliances heb ik een paar hele leuke tactieken waarmee je, indien goed gepland en uitgevoerd, een alliance van 2 keer je eigen grootte in 1 nacht nagenoeg wegvaagt.
Allemaal leuke dingen zijn dat
PS. waarom ben ik nog niet gemasked?
Hij ligt buiten mn bereik; anders had ik je wel geholpen. Geld heb ik ook niet voorradig... en mn army is flink uitgedund...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:12 schreef Sargon het volgende:
ok uds ik moet alleen vechten?
Vertel eens wat meer over die great war.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, boffen jullie dat ik nog wel het een en ander heb kunnen leren gedurende GWIII (Great War III).
Maar gezien de grootte van sommige toplanden kan het niet anders dan dat ze bij een paar (voormalige) grote alliances hebben gezeten.
Vooral voor kleine alliances heb ik een paar hele leuke tactieken waarmee je, indien goed gepland en uitgevoerd, een alliance van 2 keer je eigen grootte in 1 nacht nagenoeg wegvaagt.
Allemaal leuke dingen zijn dat
PS. waarom ben ik nog niet gemasked?
Okay!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb waarschijnlijk wel wat aid over, maar daarvoor moeten jullie effe geduld hebben. Ben ergens mee bezig waar ik aid slots vrij voor moet houden en ik wil 50 of 100 Tech kopen.
4 slots. Stuur dan maar gewoon eerst naar mij, en dan stuur ik een deel door naar Sargon, hij weer naar Timmehh etc.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
descendent1, dat zal wel een paar dagen duren denk ik. Hoeveel aid slots heb je ook alweer in totaal? 3 of 4?
Ik hoef nix, stuur mijn geld maar door naar armere naties. Die hebben relatief gezien veel meer aan dat geld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
4 slots. Stuur dan maar gewoon eerst naar mij, en dan stuur ik een deel door naar Sargon, hij weer naar Timmehh etc.
Ja, als we wat reclame maken door bijv. een nieuw topic openen in GAM met een duidelijke uitlegquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef Timmehhh het volgende:
Lol beetje ingelezen best tof.
De Goons zijn bijna allemaal leden van somethingafwul. Een groot internationaal forum.
Wij zouden ook wel een erg grote alliance kunnen worden met een groot forum als fok achter ons.
http://www.big-boards.com/highlight/466/l
klopt maar ik had dat geld beter in infra kunnen stoppen ipv 1800 soldaten 6 vliegtuigen 4 cruisemissles en 150 tanksquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:56 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach, ik ook. Maar ik vond t wel humor eigelijk!
En alles voor de alliance toch?![]()
Als jij nou effe een mooie pm opstel die ik naar naties kan sturen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:37 schreef Whizzkith het volgende:
Of een bericht op de weblog! Wie kan dat regelen?
Dat kost je enorm veel geld? Als je peace verklaart kun je net zo goed in peace-mode gaan voor een tijdje?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef Sargon het volgende:
ik heb iets geniaals bedacht mensen, ik neem peace en dan verkoop ik al mn land enzo zodat hij me niet opnieuw kan aanvallen, val dan hopelijk buiten zijn range? kan ik dat doen?
wie valt je aan danquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef Sargon het volgende:
ik heb iets geniaals bedacht mensen, ik neem peace en dan verkoop ik al mn land enzo zodat hij me niet opnieuw kan aanvallen, val dan hopelijk buiten zijn range? kan ik dat doen?
buiten mijn rangequote:Op donderdag 7 juni 2007 19:45 schreef Sargon het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=12971
nadat je dat gedaan hebt kun je dan niet snel in peace mode gaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef Sargon het volgende:
ik zit echt te twijfelen of ik de vrede zal accepten of nietstraks is het weer gewoon een truc om 2 keer per dag aan te vallen
zal ik hem een dreig-PM sturen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef Sargon het volgende:
hmmm ik ga zo vrede accepteren en als hij me dan weer aanvalt dan begin ik wel opnieuw, stal ik even bij 2 mensen 50 tech
Nee man is zonde. We moeten die gast gewoon aanpakkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef Sargon het volgende:
hmmm ik ga zo vrede accepteren en als hij me dan weer aanvalt dan begin ik wel opnieuw, stal ik even bij 2 mensen 50 tech
Dreig PM?? Gewoon aanvallen die handel! Hij valt je alliance genoot aan!!quote:
HIj had blijkbaar een goede reden om hem aan te vallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dreig PM?? Gewoon aanvallen die handel! Hij valt je alliance genoot aan!!
![]()
Ja hij had inderdaad een goede reden. Blijkbaar hadden we een vriend van hem getechraid en vernietigd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:42 schreef Shawn het volgende:
HIj had blijkbaar een goede reden om hem aan te vallen![]()
Jij begrijpt het tenminstequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ja hij had inderdaad een goede reden. Blijkbaar hadden we een vriend van hem getechraid en vernietigd.
Maar daar kwamen we iets te laat achter![]()
Done. (hieronder een deelquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:47 schreef Sargon het volgende:
hij stelt voor de schade te betalen, vertrouw het nog niet helemaal maar blijf stand by
Shawn zou je hem anders gewoon een pm willen sturen, niet direct dreigen maar gewoon dat hij weet dat er machtige staten een oogje in het zeil houden
Oh; deze is een vriendje van Yankeedingest, dat was ook zo!quote:
Thanks for your reply. He said you told him that you want to pay him for peace. If that is the case, please pay him and I guarantee he will accept the peace offer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Sargon het volgende:
nee dat is niet waar, hij zou betalen
thx maar nee het is idd noodzakelijk voor vandaagquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:26 schreef DiviFilius het volgende:
Ik kan je morgen 40k lenen Sargon.
Of moet het 50k zijn en moet het nog vandaag ?
`quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:24 schreef Madine het volgende:
Menschen, vult aan en verbetert: http://cybernations.wikia.com/wiki/FOK%21-Alliance
Ik heb geen reactie meer ontvangen van hem. Heeft ie niet gezegd wanneer hij je gaat betalen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef Sargon het volgende:
we kunnen hem vanavond nog in anarchie krijgen, zijn battle odds is bij mij nu 50/50 maar als een sterker land alvast wat zou aanvallen moet het echt lukken!
Check even je aidscherm: Ik geef/leen je 100K en wat military. Zodra ik mijn eigen leger op orde heb ga ik Ashman ook aanpakken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef Sargon het volgende:
[..]
thx maar nee het is idd noodzakelijk voor vandaaganders heb ik morgen 100k schulden als ik mijn defensie weer moet opkrikken
Good jobquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:24 schreef Madine het volgende:
Menschen, vult aan en verbetert: http://cybernations.wikia.com/wiki/FOK%21-Alliance
Ik zit helemaal vol...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:29 schreef JAM het volgende:
Whizz, wil jij 25 tech van me kopen?
Dat was ik! Mooi??quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:12 schreef Shawn het volgende:
GVDheb zojuist 'per ongeluk' 6.000 soldaten gedismissed
![]()
![]()
![]()
NS -500
Heb je ook een middleman nodig dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef mnoire het volgende:
kep m zojuist gePMd, bedankt voor de tip
Als Ra jouw geld stuurt kun je hem er niet direct tech voor teruggeven. (omdat ie jou al wat heeft gegeven enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:33 schreef mnoire het volgende:
mogelijk, kep zero techdeal experiencekan je t me ff briefly uitleggen waar een middleman voor dient? (en ja als jij dr ook iets mee verdiend lijkt t me mooi dat je middleman bent, betaal je bills eens
)
Is prima. PM je adres maar ff via cybernations PMquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:49 schreef mnoire het volgende:
descendent1 kan ik je ff toevoegen op msn? Die kerel wil tech dealen. Kunnen we ff makkelijk overleggen.
Doe je dit nu gewoon om iedereen te iriteren ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:17 schreef Frrreek het volgende:
Ik zou graag wat advies ontvangen op het gebied van resources. Ben ik op de goede weg, of kan ik beter alles omgooien en voor andere bonusresources gaan? Ik ben bereid al m'n trades weg te mikken en vers te starten, dus wees vooral niet mild
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134680
Serieus?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
Doe je dit nu gewoon om iedereen te iriteren ofzo?Een van de beste sets die je kan hebben, mischien wel de beste
![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde alleen kreeg ik net een PM dat iemand z'n trade uit ging gooienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:22 schreef Document1 het volgende:
Doe je dit nu gewoon om iedereen te iriteren ofzo?Een van de beste sets die je kan hebben, mischien wel de beste
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Owned!
Moet je bij je war and battles screen doen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |