Pick me Pick me Pick me!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hij heeft ook nog 1 war slot over. Ik ben benieuwd.
quote:Your cruise missile attack against yankeeland was a success. yankeeland lost 0 defending tanks and 9.00 infrastructure.
quote:Your cruise missile attack against yankeeland was a success. yankeeland lost 0 defending tanks and 9.00 infrastructure.
quote:Defender Infrastructure Destroyed: 11.08
quote:Defender Infrastructure Destroyed: 10.75
quote:Your soldiers triumphantly and decisively defeated your enemy in this battle. Your soldiers owe their lives to your hard work as their leader. In your victory your forces captured 8.644 miles of land from yankeeland. They also destroyed 13.905 infrastructure within yankeeland. They also stole 1.428 technology from yankeeland. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $5.10 from the nation of yankeeland
heb heb nu al meer dan 100 infra van hem gemoldquote:en 1 keer alleen soldiers
Ik misschien zo wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:52 schreef du_ke het volgende:
Ok wie heeft er wat steun van me nodig om hem aan te kunnen vallen?
Dit was een uitgelokte aanval. Die klootzak viel 2 van ons in de rug aan en dient daarvoor gestraft te wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef FJD het volgende:
Hier zitten jullie dus
Nog steeds zo bloeddorstig als ooitIk ben beetje bij beetje wat aan t groeien maar er kan nog wel wat meer groei bij
oh ik zal even niet klikken zo.quote:Owja en bedankt allemaal voor het niet klikken op de advertenties. Ik heb al een dollar of 30 aan inkomsten voor het goede doelAls iedereen dit zo af en toe blijft doen dan moet ik volgende jaar toch wel een dollar of 200/300 hebben
kunnen ze pm dat ze ruzie met ons krijgen wanneer ze acceptenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef du_ke het volgende:
De klootzak is al z'n tech aan het wegsluizen.
http://www.cybernations.net/search_aid.asp?search=21450&Extended=1
Zijn gewoon "kloons" van hem gok ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kunnen ze pm dat ze ruzie met ons krijgen wanneer ze accepten
Is een peacefull nation, wordt lastig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef du_ke het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=143140 heeft net tech van hem ontvangen kan een van onze kleine landen hem even aanpakken?
Wat een valsspelert!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef du_ke het volgende:
De klootzak is al z'n tech aan het wegsluizen.
http://www.cybernations.net/search_aid.asp?search=21450&Extended=1
te nieuwquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef du_ke het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=143140 heeft net tech van hem ontvangen kan een van onze kleine landen hem even aanpakken?
Kut peace only mode.
Deze nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Is een peacefull nation, wordt lastig.
Ik ook ben voor een kleine 100k aan militaire kwijt en zo`n 300k aan infra.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef Double-Helix het volgende:
na deze oorlog heb ik wel wat stuen nodig denk ik.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:57 schreef du_ke het volgende:
Denk dat we hem goed aan moeten vallen en daarna aangeven bij de Cybernation mods ofzo. Want dit zijn gewoon minne streken.
hij moet eerst mijn peace acceptenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:59 schreef Timmehhh het volgende:
Kom op mensen nog 1 laatse aanval,
Ik wil hem in anarchy zien
Misschien is de speler zélf wel een spookland en zit deze kerel erachter. Hij heeft hem iig aid gegeven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
we houden die spook landen in het oog en vallen ze aan wanneer het kan
Denk het niet. Onze vriend was namelijk eerst lid van de NPO; en daarna van de Luenited Nations en daarna en daarna... etc. Ik heb die knakker van de NPO al een PM gestuurd, waar ie nog niet op gereageerd heeft btw.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Misschien is de speler zélf wel een spookland en zit deze kerel erachter. Hij heeft hem iig aid gegeven.
grote kans dat dit zijn rel account is idd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Misschien is de speler zélf wel een spookland en zit deze kerel erachter. Hij heeft hem iig aid gegeven.
Mijn troepen staan te trappelen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hij moet eerst mijn peace accepten![]()
iedereen moet hem aanvallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:09 schreef K-Billy het volgende:
Hij valt nu ook in mijn range... Mag ik ook nog even meedoen?![]()
Hij stuurde hem in ieder geval 1/4e van zijn soldaten, wat me relatief veel lijkt, dus dat zit er dik in ja..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef K-Billy het volgende:
[..]
foetsiequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef descendent1 het volgende:
Ik zou wel willen, maar hij heeft nog steeds 3 oorlogen lopen...![]()
achja.. zondequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef Double-Helix het volgende:
hij is peace mode div
quote:This will get the following bonus resources: Asphalt, Automobiles, Construction, Fine Jewelry, Microchips, Radiation Cleanup, Scholars, and Steel.
wow mazzelpik,mijn economie is helemaal naar de klotequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef Document1 het volgende:
wow, gaat snel in 1x, morgen eindelijk mn trades gefixt want dan ga ik deel uitmaken van een tradering![]()
[..]
er gaat nooit vrede komen met yankeeland,dat kan ik je wel verzekeren,ik blijf rakketen op hem schieten tot hij 0 infra is,hij is niet te vertrouwen gek.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:35 schreef DiviFilius het volgende:
Hij staat al in mijn saved nations. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij snel uit peace-mode komt.
Hij is nu zo'n makkelijk doelwit met zijn paar soldaatjes. Misschien sluist hij zijn tech straks wel door naar een andere sterke natie of gewoon terug naar Yankeeland ( als er vrede is )
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef descendent1 het volgende:
Iemand moet trouwens maar ff op t NPO forum posten wat hier allemaal is gebeurd; en die knakker die al dan niet echt van NPO is die die Yank steunde daar ook in vermelden...(het zou leuk zijn als we van NPO dan collectief wraak mogen nemen...
![]()
Ik heb dan ook al een maand kut trades, hard mn best gedaan om goeie te vinden die niet na twee dagen kaptenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
wow mazzelpik,mijn economie is helemaal naar de klote![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:13 schreef Sargon het volgende:
kut ben door een ander land aangevallen echt klote zooi
quote:Ik hou jullie even een beetje in de gaten met dit alles, vooral die oorlog met die LUE gast.
Je zal blij zij te horen dat LUE niet mee bestaat in CN en dat ieder land dat de LUE vlag of AA voert linea recta bij ons op de perma-zi lijst komt te staan. Dus ook Yankeeland.
De persoon welke hem geholpen heeft is ook geen lid van onze alliantie en wordt nu (als het goed is) aangepakt door onze "Praetorian Guard", ons intern beveiligingskorps.
Mochten jullie nog LUE mensen vinden, geef die alsjeblieft even door aan mij, dan zal ik zorgen dat ze een passend einde vinden
jij bent wel heel erg geliefd om aangevallen te wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef Sargon het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=12971
hij is joining NPO maar nu zie je bij alliance dat hij eruit is gegooid door deze oorlog
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:18 schreef Timmehhh het volgende:
Hey, dit kreeg ik van onze NPO kameraad
[..]
Vraag m ff of ie Sargon kan helpen dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:18 schreef Timmehhh het volgende:
Hey, dit kreeg ik van onze NPO kameraad
[..]
Shawn moet zo snel mogelijk oorlogsklaar worden gemaakt, samen met du_ke kan die je helpen verdedigen tegen deze agressor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:19 schreef Sargon het volgende:
wauw goede shit zou dat zijn voor mij
Hij leest hier mee geloof ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Vraag m ff of ie Sargon kan helpen dan?
ja precies,we moeten ons verdedegen tegen hun,en ze opereren onder een valse vlag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Shawn moet zo snel mogelijk oorlogsklaar worden gemaakt, samen met du_ke kan die je helpen verdedigen tegen deze agressor.
We zijn wel een doelwit geworden laatste tijd zeg. Komt dat omdat we groter worden of zo?
Deze laatste aanval is een gevolg van een oude aanval door hemzelf volgens mij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Shawn moet zo snel mogelijk oorlogsklaar worden gemaakt, samen met du_ke kan die je helpen verdedigen tegen deze agressor.
We zijn wel een doelwit geworden laatste tijd zeg. Komt dat omdat we groter worden of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |