quote:6/7/2007 6:24:51 AM
"A general dispute"
Desconistan
Ruler: Descendent
Alliance: FOK
Myropia
Ruler: MyroIII
Alliance: Luenited Nations Currently Fighting
Hij viel ons aan,en het is vast nepquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
6/7/2007 6:38:28 AM
"war help"
drayner
Ruler: bull durham
Alliance: New Pacific Order
yankeeland
Ruler: madhatter
Alliance: homeboys unite $20,000
0 Tech
1500 Soldiers Approved
NPO hulp. Not good.
Neuh, ik heb al weer peace geofferd en gezegd dat t een vergissing was. Maar die natie is redelijk inactief dusse...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:46 schreef JAM het volgende:
Bemerk ik nu dat LUE wordt aangevallen?
[..]
Heb je wel al aangevallen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:50 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb al weer peace geofferd en gezegd dat t een vergissing was. Maar die natie is redelijk inactief dusse...
Kon niet; zn chanches waren te laag...quote:
Man naar m'n hart. MOORD EN BRAND,quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef du_ke het volgende:
Dood moet die klootzak
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kon niet; zn chanches waren te laag...![]()
we zijn geen rogues,hij hoort niet bij hunquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef JAM het volgende:
Zullen we gewoon die hele LUE-alliance naar de klote helpen? Dat kan natuurlijk ook hč, dat kan natuurlijk ook..
We hebben namelijk een casus belliquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef JAM het volgende:
Zullen we gewoon die hele LUE-alliance naar de klote helpen? Dat kan natuurlijk ook hč, dat kan natuurlijk ook..
Ik ben ook voor eigenlijk, ook al weet ik dat het onrechtvaardig is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef JAM het volgende:
Ik bedoel maar. Ik ben voor. Wie is er nog meer voor? Hop, het afvoerputje in met dat LUE-baggerzooitje. Jiiiihaaaaaaaaaaaaaaaed!.
Onrechtvaardig? Wat kan er nu onrechtvaardig zijn aan een Grote Oorlog ter meerder glorie van de machtige FOK-alliance?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:00 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ik ben ook voor eigenlijk, ook al weet ik dat het onrechtvaardig is.
Alleen jammer dat er een paar peace mode landen tussen zitten, maarja die kunnen dan mooi voor de vrede betalen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik kan hem aanvallen en ga dat nu doen
Yankeeland?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik kan hem aanvallen en ga dat nu doen
Ik ben overtuigd! De FOK alliance zal altijd overwinnen, wegens haar superieure moraal!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Onrechtvaardig? Wat kan er nu onrechtvaardig zijn aan een Grote Oorlog ter meerder glorie van de machtige FOK-alliance?.
yepquote:
Zo, toch weer rond de 40 infra eraf. Hij heeft niet meer zo lang hoor.quote:1. Your cruise missile attack against yankeeland was a success. yankeeland lost 1 defending tanks and 9.00 infrastructure.
2.Your cruise missile attack against yankeeland was a success. yankeeland lost 1 defending tanks and 9.00 infrastructure.
3.Battle Type: Cautious Ground Attack
Battle Outcome: Defeat
De Den Hagelarij Casualties: 77 soldiers
5 tanks
yankeeland Casualties: 75 soldiers
0 tanks
Battle Details: Your forces fought bravely but were decisively defeated in battle. There were no land spoils of war captured in this battle. There was no infrastructure destroyed in this battle. There was no technology stolen in this battle. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.02. Your forces looted $0.00 from the nation of yankeeland..
4.Battle Type: Cautious Ground Attack
Battle Outcome: Defeat
De Den Hagelarij Casualties: 59 soldiers
5 tanks
yankeeland Casualties: 58 soldiers
1 tanks
Battle Details: Your forces fought bravely but were decisively defeated in battle. There were no land spoils of war captured in this battle. There was no infrastructure destroyed in this battle. There was no technology stolen in this battle. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.08. Your forces looted $0.00 from the nation of yankeeland.!!!
5.Attack Type: Bombing Campaign
Defending Nation:
yankeeland (madhatter)
Defender Infrastructure Destroyed: 10.38
6.Attack Type: Bombing Campaign
Defending Nation:
yankeeland (madhatter)
Defender Infrastructure Destroyed: 10.18
gelukkigquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zijn oorlogsslots zitten al vol. Niemand kan hem nog aanvallen.
hij krijgt sowieso 2 terug en iemand van ons had 11 van zijn vliegtuigen vernietigd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:22 schreef JAM het volgende:
Morgen gaat die vent natuurlijk als een gek kruisraketten gooien en bombarderen..
Twee? We vallen toch met z'n vijfen aan? Tien kan'ie er krijgen! Hoppa!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hij krijgt sowieso 2 terug en iemand van ons had 11 van zijn vliegtuigen vernietigd.
ik had het over mezelfquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Twee? We vallen toch met z'n vijfen aan? Tien kan'ie er krijgen! Hoppa!.
Over een dag of drie zit'ie op 0 infra, denk ik zo.
quote:Your nation has been attacked with a cruise missile by madhatter. You lost 4 defending tanks and 6.60 infrastructure. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
precies hij flasht,ik ga hem peace offeren en weer aanvallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
heb net weer 10 infra vernietigd nu kan ik hem niet meer aanvallen .
kreeg trouwens ook een peace offer.
heb Nuts gereplyed
heel veelquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
met hoeveel infra begon hij dit avontuur
welk land is dat andere land van m dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hij zegt trouwens dat hij er mee kapt houdt iemand zijn andere land in het oog
okequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef descendent1 het volgende:
Ik heb trouwens een PM-metje naar die NPO gast gestuurd die m steunde en gezegd dat onze vriend een roque nation is die steeds van alliance wisselt (just wanted you t know)![]()
heb ik in het begin ook gedaan,maar nu hb ik zijn peace geaccepteerd en weer aangevallen,zo 30 infra bij hem wegquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef JAM het volgende:
Hij heeft al met al iets van 50 infra bij mij weggeknald en toen een peace offer gestuurd. Ik heb 'm verteld dat'ie dat in z'n kont kan steken.
hij begon met veeeeeeeeel meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En nog altijd heeft hij meer infra dan zelfs onze nummer 1
?? Zelfs ik heb meer infra dan hem hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En nog altijd heeft hij meer infra dan zelfs onze nummer 1
Gast wees blij, ik heb iets van 150 infra aan hem verlorenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:28 schreef JAM het volgende:
Nee, toch niet. Hier kwam de eerste kruisraket op m'n dak:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |