Weinig nog, maar hier lijkt geen alliantie achter te zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
Jongens, effe een vraagje... In hoeverre hebben jullie verstand van oorlog voeren? Hoor hier een hoop over oorlog, maar als je zo'n interalliance oorlog voert, dan komt daar echt wel wat organisatie bij kijken en zijn er allerhande tactieken die je nodig hebt om het langer dan een dagje of 2 uit te houden.
Effe puur uit interesse
We're all ears. Hoewel we voorlopig ff rustig aan doen met wars (behalve als er de één of andere lijer ons uitdaagt, wat ook gebeurde). Maar jij hebt toevallig niet wat aid over voor de oorlogsslachtoffers van Desconistan, Tamazgha, Pilsmania e.a.?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, boffen jullie dat ik nog wel het een en ander heb kunnen leren gedurende GWIII (Great War III).
Maar gezien de grootte van sommige toplanden kan het niet anders dan dat ze bij een paar (voormalige) grote alliances hebben gezeten.
Vooral voor kleine alliances heb ik een paar hele leuke tactieken waarmee je, indien goed gepland en uitgevoerd, een alliance van 2 keer je eigen grootte in 1 nacht nagenoeg wegvaagt.
Allemaal leuke dingen zijn dat
PS. waarom ben ik nog niet gemasked?
Hij ligt buiten mn bereik; anders had ik je wel geholpen. Geld heb ik ook niet voorradig... en mn army is flink uitgedund...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:12 schreef Sargon het volgende:
ok uds ik moet alleen vechten?
Vertel eens wat meer over die great war.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, boffen jullie dat ik nog wel het een en ander heb kunnen leren gedurende GWIII (Great War III).
Maar gezien de grootte van sommige toplanden kan het niet anders dan dat ze bij een paar (voormalige) grote alliances hebben gezeten.
Vooral voor kleine alliances heb ik een paar hele leuke tactieken waarmee je, indien goed gepland en uitgevoerd, een alliance van 2 keer je eigen grootte in 1 nacht nagenoeg wegvaagt.
Allemaal leuke dingen zijn dat
PS. waarom ben ik nog niet gemasked?
Okay!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb waarschijnlijk wel wat aid over, maar daarvoor moeten jullie effe geduld hebben. Ben ergens mee bezig waar ik aid slots vrij voor moet houden en ik wil 50 of 100 Tech kopen.
4 slots. Stuur dan maar gewoon eerst naar mij, en dan stuur ik een deel door naar Sargon, hij weer naar Timmehh etc.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
descendent1, dat zal wel een paar dagen duren denk ik. Hoeveel aid slots heb je ook alweer in totaal? 3 of 4?
Ik hoef nix, stuur mijn geld maar door naar armere naties. Die hebben relatief gezien veel meer aan dat geld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
4 slots. Stuur dan maar gewoon eerst naar mij, en dan stuur ik een deel door naar Sargon, hij weer naar Timmehh etc.
Ja, als we wat reclame maken door bijv. een nieuw topic openen in GAM met een duidelijke uitlegquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef Timmehhh het volgende:
Lol beetje ingelezen best tof.
De Goons zijn bijna allemaal leden van somethingafwul. Een groot internationaal forum.
Wij zouden ook wel een erg grote alliance kunnen worden met een groot forum als fok achter ons.
http://www.big-boards.com/highlight/466/l
klopt maar ik had dat geld beter in infra kunnen stoppen ipv 1800 soldaten 6 vliegtuigen 4 cruisemissles en 150 tanksquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:56 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach, ik ook. Maar ik vond t wel humor eigelijk!
En alles voor de alliance toch?![]()
Als jij nou effe een mooie pm opstel die ik naar naties kan sturen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:37 schreef Whizzkith het volgende:
Of een bericht op de weblog! Wie kan dat regelen?
Dat kost je enorm veel geld? Als je peace verklaart kun je net zo goed in peace-mode gaan voor een tijdje?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef Sargon het volgende:
ik heb iets geniaals bedacht mensen, ik neem peace en dan verkoop ik al mn land enzo zodat hij me niet opnieuw kan aanvallen, val dan hopelijk buiten zijn range? kan ik dat doen?
wie valt je aan danquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef Sargon het volgende:
ik heb iets geniaals bedacht mensen, ik neem peace en dan verkoop ik al mn land enzo zodat hij me niet opnieuw kan aanvallen, val dan hopelijk buiten zijn range? kan ik dat doen?
buiten mijn rangequote:Op donderdag 7 juni 2007 19:45 schreef Sargon het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=12971
nadat je dat gedaan hebt kun je dan niet snel in peace mode gaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef Sargon het volgende:
ik zit echt te twijfelen of ik de vrede zal accepten of nietstraks is het weer gewoon een truc om 2 keer per dag aan te vallen
zal ik hem een dreig-PM sturen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef Sargon het volgende:
hmmm ik ga zo vrede accepteren en als hij me dan weer aanvalt dan begin ik wel opnieuw, stal ik even bij 2 mensen 50 tech
Nee man is zonde. We moeten die gast gewoon aanpakkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef Sargon het volgende:
hmmm ik ga zo vrede accepteren en als hij me dan weer aanvalt dan begin ik wel opnieuw, stal ik even bij 2 mensen 50 tech
Dreig PM?? Gewoon aanvallen die handel! Hij valt je alliance genoot aan!!quote:
HIj had blijkbaar een goede reden om hem aan te vallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dreig PM?? Gewoon aanvallen die handel! Hij valt je alliance genoot aan!!
![]()
Ja hij had inderdaad een goede reden. Blijkbaar hadden we een vriend van hem getechraid en vernietigd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:42 schreef Shawn het volgende:
HIj had blijkbaar een goede reden om hem aan te vallen![]()
Jij begrijpt het tenminstequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ja hij had inderdaad een goede reden. Blijkbaar hadden we een vriend van hem getechraid en vernietigd.
Maar daar kwamen we iets te laat achter![]()
Done. (hieronder een deelquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:47 schreef Sargon het volgende:
hij stelt voor de schade te betalen, vertrouw het nog niet helemaal maar blijf stand by
Shawn zou je hem anders gewoon een pm willen sturen, niet direct dreigen maar gewoon dat hij weet dat er machtige staten een oogje in het zeil houden
Oh; deze is een vriendje van Yankeedingest, dat was ook zo!quote:
Thanks for your reply. He said you told him that you want to pay him for peace. If that is the case, please pay him and I guarantee he will accept the peace offer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Sargon het volgende:
nee dat is niet waar, hij zou betalen
thx maar nee het is idd noodzakelijk voor vandaagquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:26 schreef DiviFilius het volgende:
Ik kan je morgen 40k lenen Sargon.
Of moet het 50k zijn en moet het nog vandaag ?
`quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:24 schreef Madine het volgende:
Menschen, vult aan en verbetert: http://cybernations.wikia.com/wiki/FOK%21-Alliance
Ik heb geen reactie meer ontvangen van hem. Heeft ie niet gezegd wanneer hij je gaat betalen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef Sargon het volgende:
we kunnen hem vanavond nog in anarchie krijgen, zijn battle odds is bij mij nu 50/50 maar als een sterker land alvast wat zou aanvallen moet het echt lukken!
Check even je aidscherm: Ik geef/leen je 100K en wat military. Zodra ik mijn eigen leger op orde heb ga ik Ashman ook aanpakken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef Sargon het volgende:
[..]
thx maar nee het is idd noodzakelijk voor vandaaganders heb ik morgen 100k schulden als ik mijn defensie weer moet opkrikken
Good jobquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:24 schreef Madine het volgende:
Menschen, vult aan en verbetert: http://cybernations.wikia.com/wiki/FOK%21-Alliance
Ik zit helemaal vol...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:29 schreef JAM het volgende:
Whizz, wil jij 25 tech van me kopen?
Dat was ik! Mooi??quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:12 schreef Shawn het volgende:
GVDheb zojuist 'per ongeluk' 6.000 soldaten gedismissed
![]()
![]()
![]()
NS -500
Heb je ook een middleman nodig dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef mnoire het volgende:
kep m zojuist gePMd, bedankt voor de tip
Als Ra jouw geld stuurt kun je hem er niet direct tech voor teruggeven. (omdat ie jou al wat heeft gegeven enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:33 schreef mnoire het volgende:
mogelijk, kep zero techdeal experiencekan je t me ff briefly uitleggen waar een middleman voor dient? (en ja als jij dr ook iets mee verdiend lijkt t me mooi dat je middleman bent, betaal je bills eens
)
Is prima. PM je adres maar ff via cybernations PMquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:49 schreef mnoire het volgende:
descendent1 kan ik je ff toevoegen op msn? Die kerel wil tech dealen. Kunnen we ff makkelijk overleggen.
Doe je dit nu gewoon om iedereen te iriteren ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:17 schreef Frrreek het volgende:
Ik zou graag wat advies ontvangen op het gebied van resources. Ben ik op de goede weg, of kan ik beter alles omgooien en voor andere bonusresources gaan? Ik ben bereid al m'n trades weg te mikken en vers te starten, dus wees vooral niet mild
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134680
Serieus?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
Doe je dit nu gewoon om iedereen te iriteren ofzo?Een van de beste sets die je kan hebben, mischien wel de beste
![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde alleen kreeg ik net een PM dat iemand z'n trade uit ging gooienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:22 schreef Document1 het volgende:
Doe je dit nu gewoon om iedereen te iriteren ofzo?Een van de beste sets die je kan hebben, mischien wel de beste
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Owned!
Moet je bij je war and battles screen doen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |