Gisteren aanwezig bij de Mis(s) verkiezing met als winnares Reni! (ook MS'er).quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:21 schreef schaap001 het volgende:
Marc de Hond
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:54 schreef bigshadow het volgende:
The pigeon detectives?
Mijn excuses dan, als dit voor meer mensen zo stel ik wel een andere vraag. Ik zit niet thuis dan kan niet hosten van mijn eigen webspace.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik zie geen plaatje, mijn werk blokkeert het
idemquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie de plaatjes (nog) wel (ik zie 2 heren in een wit T-shirt, waarvan één met een petje op en een dame tussen hen in met knalrood geverfd haar en een kersenjurkje aan), maar ik heb geen idee wie het zijn...
Ik probeer het me voor te stellen, en ik denk aan............aan...........en nee, ik weet het toch nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie de plaatjes (nog) wel (ik zie 2 heren in een wit T-shirt, waarvan één met een petje op en een dame tussen hen in met knalrood geverfd haar en een kersenjurkje aan), maar ik heb geen idee wie het zijn...
Ik zie deze dan weer wel, maar bij mij worden de plaajtjes van FotoEmmer geblokkeerd. En nee, geen ideequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik zie geen plaatje, mijn werk blokkeert het
Correct!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:29 schreef bukgeit het volgende:
Bonde Do Role
Dat zo'n inkopper zes minuten openstaat
Iggy +1quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Enrique Iglesias?
Die lijkt me dan weer lastig biertjes inschenkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:50 schreef bukgeit het volgende:
Jeff Healy kan ook. 'Roadhouse' klinkt als een bluesfilm.
Bukgeit +1quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:50 schreef bukgeit het volgende:
Jeff Healy kan ook. 'Roadhouse' klinkt als een bluesfilm.
Ja klopt, maar dit is de juiste titel, excuses daarvoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:14 schreef cafca het volgende:
Hee, maar peaceman, stond er niet eerst een andere filmtitel?
wat ?quote:
Verpest het nou niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zal ze niet Louwina van Putten heten...
Ja, dat weten wij nu ook, dat was juist de vraag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef horned_reaper het volgende:
nouw niet zozeer.
maar Olga zegt me niet echt een drol alleen ik ken Loek van Putten redelijk, en dat is de zoon van die olga en Lou en zijn zus heet Louwina.
het is trouwens ook te herkennen aan dat hun zoon en en dochter bijna identyke namen hebben aan hun ouders.
de zoon van Lou van Putten heet Loek van putten en de dochter van Olga Lowina heet Louwina![]()
loek heet gewoon loek in het echtquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:49 schreef bukgeit het volgende:
Nu we toch bezig zijn: hoe is Loek van Putten in het echt?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef horned_reaper het volgende:
ik zoek een drogisterij die dezelfde naam draagt als een beroemde zanger/band
Ze bestaan echt, heb ze ooit nog eens live gezien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:01 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb even zitten spieken, maar ETOS is ook een band: Eternal Tears Of Sorrow. Ja ja
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef horned_reaper het volgende:
als die MadMaster nou even 1 letter veranderd![]()
MadMaster + 1quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef MadMaster het volgende:
De Dio bestaat dus?
http://www.diodrogist.nl/quote:'Mooi gezond', zo luidt het motto van uw D.I.O.-drogist. Want u wilt er niet alleen gezond uitzien, u wilt zich ook gezond voelen. En daarom besteedt u net zoveel aandacht aan uw uiterlijk als aan uw innerlijk. Met goede voeding met voldoende vitaminen en mineralen, voldoende beweging en een regelmatig leven. Want een stralend innerlijk zorgt voor een beeldschoon uiterlijk!
Maar dan heb ik het toch gewoon goed?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ze bestaan echt, heb ze ooit nog eens live gezien.
heete de zanger Eternal Tears Of Sorrow danquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het toch gewoon goed?
Toepasselijke plaatsnaam!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb even gekeken; voor de dichtbijzijnde DIO mag ik naar Harskamp. Jolly!
DIO niet kennenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef peaceman het volgende:
Nooit van de DIO-drogist gehoord en Dio als artiest klinkt vaag bekend, dus met dat 'IEDEREEN' kent deze artiest valt het ook wel mee.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
heete de zanger Eternal Tears Of Sorrow dan![]()
Maar over beroemd kunnen we inderdaad twisten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef horned_reaper het volgende:
ik zoek een drogisterij die dezelfde naam draagt als een beroemde zanger/band
Er stond zanger/band.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
heete de zanger Eternal Tears Of Sorrow dan![]()
Ah nu weet ik waar ik die naam van ken, maar ik ben niet bepaald een enorme liefhebber van dat genre... dus nogmaals.. iedereen is overdreven hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
DIO niet kennenkomop die kerel heeft toch wel ERG veel betkend in de rock wereld.
mijn vader heeft nog vet veel LP's van hem liggen.
en hij is jaren de frontman geweest van Black Sabbath en toen heeft hij grote hits gescoord al vond ik zijn nummer met de band DIO beter.
http://www.youtube.com/watch?v=5bV0KUEOlFI
Rainbow in the Darkquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Black Sabbath heeft nooit hits gescoord met Ronnie. Zijn enige hit is Love Is All van Roger Glover.
Nou, nu onderschat je ETOS.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef bukgeit het volgende:
Maar over beroemd kunnen we inderdaad twisten.
Nee, dan Dio de drogist.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah nu weet ik waar ik die naam van ken, maar ik ben niet bepaald een enorme liefhebber van dat genre... dus nogmaals.. iedereen is overdreven hoor
uhuquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Holy Diver (zonder 'r' )is toch van Dio...en nee, dat waren geen hits
In muziektrivia mag je er toch wel vanuit gaan dat iedereen Dio kent.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef peaceman het volgende:
Ah nu weet ik waar ik die naam van ken, maar ik ben niet bepaald een enorme liefhebber van dat genre... dus nogmaals.. iedereen is overdreven hoor
Bij de Eeos gekocht zekerquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef knars het volgende:
Eternal Tears of Sorrow is best oké trouwens... ik heb een cd van ze met een misprint op de rug, waar de band plots Eternal Ears of Sorrow heet
Met die mislukte rug kan de DIO je helpen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef knars het volgende:
Eternal Tears of Sorrow is best oké trouwens... ik heb een cd van ze met een misprint op de rug, waar de band plots Eternal Ears of Sorrow heet
quote:'Mooi gezond', zo luidt het motto van uw D.I.O.-drogist. Want u wilt er niet alleen gezond uitzien, u wilt zich ook gezond voelen.
Tja dat denk ik ook al jaren van Our Lady Peace... maar ik durf niet eens meer een fotootje neer te zetten als vraag...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
In muziektrivia mag je er toch wel vanuit gaan dat iedereen Dio kent.
Als iemand het toch zou moeten weten....quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
C1000?
Volgens mij niet... In elk geval was het wel diegene die ik bedoelde!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waren die tenten niet woorden uit het legeralfabet? Golf dan? Hoewel de keten met dubbel f is geloof ik...
http://www.golff.nl/quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij niet... In elk geval was het wel diegene die ik bedoelde!
Ja ik had het ook nagezocht, maar de schrijfwijze maakt op zich niet uit voor de vraagstelling in dit geval.quote:
ja, uiteindelijk wel. maar echt werkelijk nog nooit van die supermarkten gehoord.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef peaceman het volgende:
Zit toch in heel het land... maar newbie jij kon wel nagaan welke tenten van naam veranderd zijn...
Trusten....
Ik ga deze niet beantwoorden...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Van wie is de band Agua de Annique, en welk nieuws is er momenteel rond deze persoon?
Hometown of ETOSquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:37 schreef knars het volgende:
Finland
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef ranja het volgende:
Nou dan kop ik wel in.
Het nieuwe album van Qotsa.
Wilde gok op Trentemoller, gezien de videoclip.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:27 schreef bukgeit het volgende:
Welke producent van minimalistische techno is tevens boswachter?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:45 schreef ranja het volgende:
Pet Shop Boys - Introspective
Ze zingt in ieder geval op de tweede plaat van Lawn uut Grunn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:50 schreef ranja het volgende:
En de muziek klinkt ook wel feestelijk
Nog een vervolgvraag op de Anneke vragen van gister...
Op welk album van welke Nederlandse band is Anneke ook te horen, net als mede-gast zangeres CarmenKata?
Een wilde gok, en dan al een nieuwe vraag? Antwoord is fout.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Wilde gok op Trentemoller, gezien de videoclip.
Overigens erg vette track![]()
en hoe heet die ook weer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:01 schreef bukgeit het volgende:
Ze zingt in ieder geval op de tweede plaat van Lawn uut Grunn.
die was al gevraagd en ik denk niet dat Carmen daar ook op mee doetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:58 schreef schaap001 het volgende:
Ja, Ayreon.
...maar die zul je nu wel niet bedoelen?
Om de vaart erin te houden he.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Een wilde gok, en dan al een nieuwe vraag? Antwoord is fout.
Damn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef bukgeit het volgende:
Klopt helemaal, maar dat is niet de reden.
Mijn enige post buiten MUZquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef belsen het volgende:
Zone 5300 is een tramzone in Rotterdam.
Dus, wat was nu het antwoord?
Dit antwoord begrijp ik niet.quote:Lowina is trouwens de tekst van de eerste jodelles.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mijn enige post buiten MUZ
[..]
Dit antwoord begrijp ik niet.
Nee, die heette Musters.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:30 schreef ranja het volgende:
Haar vader heette ook zo?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:15 schreef Mark het volgende:
Is het Indonesisch?
Mark +1quote:Haar broers vormen de muziekgroep de Krontjong Serenaders. Hollanders wierpen zich massaal op Indonesische krontjong. Daarnaast spelen ze ook Hawaiian en Country and Western, in navolging van de razend populaire Kilima Hawaiians. Een van de broers, verantwoordelijk voor het jodelen in de cowboy liedjes, kreeg de baard in de keel. Zus Olga bleek de reddende engel. "Ik jodelde altijd met hun mee en ontdekte plotseling dat ik had wat er nodig was om in deze stijl te zingen."
Op haar vijftiende stond ze voor het eerst op de bühne. Haar artiestennaam paste wonderwel bij haar jodelcarriere, door veel mensen geassocieerd met Lawine. In werkelijkheid stamt de naam uit de krontjong-tijd en vormde zich naar de plaats Lowina aan de noordkust van Bali in Indonesië.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:28 schreef schaap001 het volgende:
Glenn Hughes?
quote:
Geen idee van: maar dat zou nogal fout zijn, ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef Mark het volgende:
Oja, Black SabbathIk heb dus duidelijk alleen Badlands platen met hem er op
Naar wat ik heb begrepen ging meneer overigens nog lekker verder met zijn wilde liefdesavonturen, terwijl hij al wist dat hij AIDS had. Als dat waar is, dan heb ik daar geen goed woord voor over.
De jump-ellende van Hilbrand. Check vooral de clip even: http://www.hilbrand-nawijn.nl/quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef the__watcher het volgende:
hilbrand nawijn
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
RHCP - Freaky Styley
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef schaap001 het volgende:
Can't Get You Out Of My Head (Kylie)?
Zelf geteld?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
met maar liefst 176 keer "La" erin
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:51 schreef ranja het volgende:
Dr. Hook - Baby makes her blue jeans talk?
Ze droeg er zelf ook 1quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:15 schreef Mark het volgende:
De Dexy Midnight Runners stalkten Eileen in een tuinbroek, maar dat zul je wel niet bedoelen
Dat is het zeker! na die vraag over Glenn H. ben ik een beetje met de KLF in mijn hoofd blijven zitten vandaag. Binnenkort die singles maar eens opsnorren, blijft toch leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:40 schreef schaap001 het volgende:
Is dat Justified and Ancient van KLF feat. Tammy wynette?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |