Volgens mij niet... In elk geval was het wel diegene die ik bedoelde!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waren die tenten niet woorden uit het legeralfabet? Golf dan? Hoewel de keten met dubbel f is geloof ik...
http://www.golff.nl/quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij niet... In elk geval was het wel diegene die ik bedoelde!
Ja ik had het ook nagezocht, maar de schrijfwijze maakt op zich niet uit voor de vraagstelling in dit geval.quote:
ja, uiteindelijk wel. maar echt werkelijk nog nooit van die supermarkten gehoord.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef peaceman het volgende:
Zit toch in heel het land... maar newbie jij kon wel nagaan welke tenten van naam veranderd zijn...
Trusten....
Ik ga deze niet beantwoorden...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Van wie is de band Agua de Annique, en welk nieuws is er momenteel rond deze persoon?
Hometown of ETOSquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:37 schreef knars het volgende:
Finland
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef ranja het volgende:
Nou dan kop ik wel in.
Het nieuwe album van Qotsa.
Wilde gok op Trentemoller, gezien de videoclip.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:27 schreef bukgeit het volgende:
Welke producent van minimalistische techno is tevens boswachter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |