Licko +1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:03 schreef Licko het volgende:
golden earring - when the lady smiles![]()
herman brood - saturday night![]()
van dik hout - zo stil in mij??
Hier op mijn werk in Amsterdam staat de radio vaak op 97.9FM...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:18 schreef Berkery het volgende:
CityFM is het vervolg op Radio Rebecca, een beetje een ouwe lullenzender die alleen in het noord-oosten is te ontvangen, maar in de auto wel handig voor de file-informatie enzo. Alleen draaien ze teveel Meatloaf
Dat zal het wel zijn dan. Maar ik vind Blof nog altijd meer rock dan Margriet Eshuijs (staat er 2 x in: met House For Sale en Black Pearl): maar goed. Ik neem aan dat luisteraars de lijst hebben samengesteld en dan zou je Blof wel verwachten. En/of Racoon ook. Die rocken ook nog weleens (steeds minder, dat dan weer wel)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef cafca het volgende:
Blof is te weinig Rock, net als Doe Maar, denk ik.
Oh, da's de Noord- en Zuid-holland editie?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:21 schreef MadMaster het volgende:
Hier op mijn werk in Amsterdam staat de radio vaak op 97.9FM...![]()
Dûh, als je al blij wordt van Blöf...........quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:51 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat Blof fans gewoon niet naar CityFM luisteren. Wat ik me kan voorstellen als je naar de lijst kijkt.... kan me niet voorstellen dat een Blof fan erg blij wordt van Shocking Blue of Normaal (en omgekeerd)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Dûh, als je al blij wordt van Blöf...........
Aangezien Amsterdam nog steeds onderdeel uitmaakt van Noord-Holland, neem ik aan van wel...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:54 schreef Berkery het volgende:
Oh, da's de Noord- en Zuid-holland editie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |