quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef horned_reaper het volgende:
ik zoek een drogisterij die dezelfde naam draagt als een beroemde zanger/band
Ze bestaan echt, heb ze ooit nog eens live gezien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:01 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb even zitten spieken, maar ETOS is ook een band: Eternal Tears Of Sorrow. Ja ja
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef horned_reaper het volgende:
als die MadMaster nou even 1 letter veranderd![]()
MadMaster + 1quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef MadMaster het volgende:
De Dio bestaat dus?
http://www.diodrogist.nl/quote:'Mooi gezond', zo luidt het motto van uw D.I.O.-drogist. Want u wilt er niet alleen gezond uitzien, u wilt zich ook gezond voelen. En daarom besteedt u net zoveel aandacht aan uw uiterlijk als aan uw innerlijk. Met goede voeding met voldoende vitaminen en mineralen, voldoende beweging en een regelmatig leven. Want een stralend innerlijk zorgt voor een beeldschoon uiterlijk!
Maar dan heb ik het toch gewoon goed?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ze bestaan echt, heb ze ooit nog eens live gezien.
heete de zanger Eternal Tears Of Sorrow danquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het toch gewoon goed?
Toepasselijke plaatsnaam!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb even gekeken; voor de dichtbijzijnde DIO mag ik naar Harskamp. Jolly!
DIO niet kennenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef peaceman het volgende:
Nooit van de DIO-drogist gehoord en Dio als artiest klinkt vaag bekend, dus met dat 'IEDEREEN' kent deze artiest valt het ook wel mee.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
heete de zanger Eternal Tears Of Sorrow dan![]()
Maar over beroemd kunnen we inderdaad twisten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef horned_reaper het volgende:
ik zoek een drogisterij die dezelfde naam draagt als een beroemde zanger/band
Er stond zanger/band.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
heete de zanger Eternal Tears Of Sorrow dan![]()
Ah nu weet ik waar ik die naam van ken, maar ik ben niet bepaald een enorme liefhebber van dat genre... dus nogmaals.. iedereen is overdreven hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
DIO niet kennenkomop die kerel heeft toch wel ERG veel betkend in de rock wereld.
mijn vader heeft nog vet veel LP's van hem liggen.
en hij is jaren de frontman geweest van Black Sabbath en toen heeft hij grote hits gescoord al vond ik zijn nummer met de band DIO beter.
http://www.youtube.com/watch?v=5bV0KUEOlFI
Rainbow in the Darkquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Black Sabbath heeft nooit hits gescoord met Ronnie. Zijn enige hit is Love Is All van Roger Glover.
Nou, nu onderschat je ETOS.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef bukgeit het volgende:
Maar over beroemd kunnen we inderdaad twisten.
Nee, dan Dio de drogist.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah nu weet ik waar ik die naam van ken, maar ik ben niet bepaald een enorme liefhebber van dat genre... dus nogmaals.. iedereen is overdreven hoor
uhuquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Holy Diver (zonder 'r' )is toch van Dio...en nee, dat waren geen hits
In muziektrivia mag je er toch wel vanuit gaan dat iedereen Dio kent.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef peaceman het volgende:
Ah nu weet ik waar ik die naam van ken, maar ik ben niet bepaald een enorme liefhebber van dat genre... dus nogmaals.. iedereen is overdreven hoor
Bij de Eeos gekocht zekerquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef knars het volgende:
Eternal Tears of Sorrow is best oké trouwens... ik heb een cd van ze met een misprint op de rug, waar de band plots Eternal Ears of Sorrow heet
Met die mislukte rug kan de DIO je helpen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef knars het volgende:
Eternal Tears of Sorrow is best oké trouwens... ik heb een cd van ze met een misprint op de rug, waar de band plots Eternal Ears of Sorrow heet
quote:'Mooi gezond', zo luidt het motto van uw D.I.O.-drogist. Want u wilt er niet alleen gezond uitzien, u wilt zich ook gezond voelen.
Tja dat denk ik ook al jaren van Our Lady Peace... maar ik durf niet eens meer een fotootje neer te zetten als vraag...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
In muziektrivia mag je er toch wel vanuit gaan dat iedereen Dio kent.
Als iemand het toch zou moeten weten....quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
C1000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |