quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:45 schreef ranja het volgende:
Pet Shop Boys - Introspective
Ze zingt in ieder geval op de tweede plaat van Lawn uut Grunn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:50 schreef ranja het volgende:
En de muziek klinkt ook wel feestelijk
Nog een vervolgvraag op de Anneke vragen van gister...
Op welk album van welke Nederlandse band is Anneke ook te horen, net als mede-gast zangeres CarmenKata?
Een wilde gok, en dan al een nieuwe vraag? Antwoord is fout.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Wilde gok op Trentemoller, gezien de videoclip.
Overigens erg vette track![]()
en hoe heet die ook weer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:01 schreef bukgeit het volgende:
Ze zingt in ieder geval op de tweede plaat van Lawn uut Grunn.
die was al gevraagd en ik denk niet dat Carmen daar ook op mee doetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:58 schreef schaap001 het volgende:
Ja, Ayreon.
...maar die zul je nu wel niet bedoelen?
Om de vaart erin te houden he.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Een wilde gok, en dan al een nieuwe vraag? Antwoord is fout.
Damn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef bukgeit het volgende:
Klopt helemaal, maar dat is niet de reden.
Mijn enige post buiten MUZquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef belsen het volgende:
Zone 5300 is een tramzone in Rotterdam.
Dus, wat was nu het antwoord?
Dit antwoord begrijp ik niet.quote:Lowina is trouwens de tekst van de eerste jodelles.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mijn enige post buiten MUZ
[..]
Dit antwoord begrijp ik niet.
Nee, die heette Musters.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:30 schreef ranja het volgende:
Haar vader heette ook zo?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:15 schreef Mark het volgende:
Is het Indonesisch?
Mark +1quote:Haar broers vormen de muziekgroep de Krontjong Serenaders. Hollanders wierpen zich massaal op Indonesische krontjong. Daarnaast spelen ze ook Hawaiian en Country and Western, in navolging van de razend populaire Kilima Hawaiians. Een van de broers, verantwoordelijk voor het jodelen in de cowboy liedjes, kreeg de baard in de keel. Zus Olga bleek de reddende engel. "Ik jodelde altijd met hun mee en ontdekte plotseling dat ik had wat er nodig was om in deze stijl te zingen."
Op haar vijftiende stond ze voor het eerst op de bühne. Haar artiestennaam paste wonderwel bij haar jodelcarriere, door veel mensen geassocieerd met Lawine. In werkelijkheid stamt de naam uit de krontjong-tijd en vormde zich naar de plaats Lowina aan de noordkust van Bali in Indonesië.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:28 schreef schaap001 het volgende:
Glenn Hughes?
quote:
Geen idee van: maar dat zou nogal fout zijn, ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef Mark het volgende:
Oja, Black SabbathIk heb dus duidelijk alleen Badlands platen met hem er op
Naar wat ik heb begrepen ging meneer overigens nog lekker verder met zijn wilde liefdesavonturen, terwijl hij al wist dat hij AIDS had. Als dat waar is, dan heb ik daar geen goed woord voor over.
De jump-ellende van Hilbrand. Check vooral de clip even: http://www.hilbrand-nawijn.nl/quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef the__watcher het volgende:
hilbrand nawijn
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
RHCP - Freaky Styley
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef schaap001 het volgende:
Can't Get You Out Of My Head (Kylie)?
Zelf geteld?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
met maar liefst 176 keer "La" erin
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:51 schreef ranja het volgende:
Dr. Hook - Baby makes her blue jeans talk?
Ze droeg er zelf ook 1quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:15 schreef Mark het volgende:
De Dexy Midnight Runners stalkten Eileen in een tuinbroek, maar dat zul je wel niet bedoelen
Dat is het zeker! na die vraag over Glenn H. ben ik een beetje met de KLF in mijn hoofd blijven zitten vandaag. Binnenkort die singles maar eens opsnorren, blijft toch leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:40 schreef schaap001 het volgende:
Is dat Justified and Ancient van KLF feat. Tammy wynette?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |