ik ook niet hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Stansfield het volgende:
zweedse memmen vind ik anders ook niet verkeerd.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef MrManiak het volgende:
Waar blijven die memmen nou?
whahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:49 schreef saaw het volgende:
Br33z4H t0p!C #87 Godverdomme hier alleen breezers!!!!
wajow je bent bijna grappig. het nadeel is dat we al die koppen al tien keer hebben gezien, en dat dit topic is gemaakt om te lachen (en soms wat lekkers/sletjes te zien) als ik me wil aftrekken ga ik wel naar KPD dus daarvoor hoef je ze niet te plaatsen.quote:
Ik hou dr vanquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:08 schreef Robbadefrissa het volgende:
beetje voetbalbenen?
Als je er tussen ligt kan je geen kant meer op.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:08 schreef Robbadefrissa het volgende:
beetje voetbalbenen?
Waar bemoei je je mee fucker. Je zit anders nooit op dat Br33zah topic maar je gaat wel ff vertellen wat er moet gebeuren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wajow je bent bijna grappig. het nadeel is dat we al die koppen al tien keer hebben gezien, en dat dit topic is gemaakt om te lachen (en soms wat lekkers/sletjes te zien) als ik me wil aftrekken ga ik wel naar KPD dus daarvoor hoef je ze niet te plaatsen.
Dit is topic #90 ofzo, al die wijven uit NL zijn al langsgekomen manquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef Dibble het volgende:
bIj deze; iedereen optyfen met die zweedse bitches want zo kunnen we geen nederlandse breezers meer checken en belachelijk maken !
;quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er nou aan om die geplofte barbies te bekijken, post toch dingen waar je om kan lachen ofzo...tering zeg...of zet een "barbie-forum" op oid.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er nou aan om die geplofte barbies te bekijken, post toch dingen waar je om kan lachen ofzo...tering zeg...of zet een "barbie-forum" op oid.
webcam is je friendquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Ravii het volgende:
Die Sofia Heed ( die zweed ) is online op msn!
Geyl!
Tenzij het ook een heamuea is. die doetalsof die lekker is :p?
Wel screenshots maken als ze de webcam aanzet natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Ravii het volgende:
Die Sofia Heed ( die zweed ) is online op msn!
Geyl!
Tenzij het ook een heamuea is. die doetalsof die lekker is :p?
Dat mocht niet van de mod, daarom moet het op dit topicquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik moet me eerst ff aftrekken op die foto van dat wijf bij die autoquote:
Omg! ik ook !quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:54 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik moet me eerst ff aftrekken op die foto van dat wijf bij die auto![]()
![]()
T is ook nog eens een Aixamquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:54 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik moet me eerst ff aftrekken op die foto van dat wijf bij die auto![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Die foto's zien eruit alsof ie ze zelf stiekem heeft genomen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen
![]()
Om vervolgens snel naar huis te rennen en ze op FOK! te posten![]()
jij weet ook niet wat verhoudeingen zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:01 schreef Bernard0s het volgende:
Dat meisje van hierboven heeft wel erg dunne beentjes...
Niet waar!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Leuk koppie.. maar ze bijt nagels -.-... bah![]()
Naja boeie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:23 schreef Doofiej het volgende:
[..]
In jou ogen misschien, maar ze bijt ze toch echt.. knippen doe je niet zo ver :|
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
Naja boeie.
Je hoefd der nagels ook niet te neuqen![]()
geile frisbeequote:
quote:Doe mij een toppertje en een breezer-ananas en doe er ook maar een dubbele whisky bij.
Spam!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef M3CABRIO het volgende:
Idd dit topic hoort vol met domme breezersletjes te staan en kansloze bijbehorende losers.
Voor rukvoer gebruik je maar andere topics.
Ik kom hier om te lachen, niet om te fappen!
Als je niet weet hoe je aan een breezer moet komen kijk je hier maar:
Hoe breezahs scoren en misbruiken
Nou grappig forum dit?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef M3CABRIO het volgende:
Idd dit topic hoort vol met domme breezersletjes te staan en kansloze bijbehorende losers.
Voor rukvoer gebruik je maar andere topics.
Ik kom hier om te lachen, niet om te fappen!
Als je niet weet hoe je aan een breezer moet komen kijk je hier maar:
Hoe breezahs scoren en misbruiken
Maar geen verkeerdequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:17 schreef Kimmie_16 het volgende:
dus dit vinden mensen mij als ze me breezer noemen :S
nou lekker is dat
Een breezer die niet weet wat een breezer isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:17 schreef Kimmie_16 het volgende:
dus dit vinden mensen mij als ze me breezer noemen :S
nou lekker is dat
K weet niet hoor haar koppie ziet er wel oké uit maar voor de rest zie ik niets.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef M3CABRIO het volgende:
Wel een doenbare breezer, en een echte, als ze zelf niet weet wat ermee bedoelt wordt
[afbeelding]
een doenbare breezerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef M3CABRIO het volgende:
Wel een doenbare breezer, en een echte, als ze zelf niet weet wat ermee bedoelt wordt
[afbeelding]
Ja en post meer pics plz! Hij kon ook zeggen een lelijke breezer dat is negatief. Doenbaar = goed = positiefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
een doenbare breezer
moet ik dit nou als compliment zien offe...
het "doenbare" mag je als compliment beschouwen, het "breezer" gedeelte ligt beetje aan je zelf of je dat positief of negatief vind.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
een doenbare breezer
Je moet hier natuurlijk geen complimentjes gaan verwachtenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
een doenbare breezer
Helemaal geen complimentjes voor breezersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:05 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Je moet hier natuurlijk geen complimentjes gaan verwachten![]()
Breezer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:55 schreef Kimmie_16 het volgende:
ik zal eens kijken voor ander fototje maare noem me geen breezer
en waaromquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:21 schreef jorgentol het volgende:
Die eerste foto is beter.
Je kop is beetje vadsig verder wel primaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:45 schreef Kimmie_16 het volgende:
nog 1 erbij gedaan he
vadsig :S?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:48 schreef Dibble het volgende:
[..]
Je kop is beetje vadsig verder wel prima![]()
![]()
ik wil die kilo'tjes er wel af spuiten heur daar niet vanquote:
Tis dat je wat te jong bent maar ik zou je wel doen hoorquote:
dan ist goedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:05 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Tis dat je wat te jong bent maar ik zou je wel doen hoor, je hebt een lekker bekkie
ende lief wipneusjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:05 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Tis dat je wat te jong bent maar ik zou je wel doen hoor, je hebt een lekker bekkie
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:09 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk *checkt fobo* O, das idd een beetje jong.
Als je niks hebt tegen 25 jaar dan heb ik geen probleem met 17 hoorquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:16 schreef Chen het volgende:
We kunnen ook een lijst maken met alle voorgaande foto's, dubbel plezier.
Als iedereen nou 10 vorige topics voor zijn rekening neemt, dan is het best te doen
Waarom zouden we? jullie moeten beginnen, omdat wij ouder zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef Kimmie_16 het volgende:
als ze dat nou ook eens voor ons hebben
Goffer jij hebt echt een lekker bekkie, zin in een date?quote:
wat denk jij van... uhmm... NEEquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Goffer jij hebt echt een lekker bekkie, zin in een date?_!
Moet je getroost wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:31 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Goffer ben geskot door een breezah_!
Hoe smaakt die zut eigenlijk vraag ik me net af? Zoet en verwijfd neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ze drinken rose bier, zo schattig...
dankequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef BonJovi het volgende:
Weten wewe vinden je een leuke aanwinst hiero op FOK
Zou dit het begin van een bitchfight in het breezahtopic zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een slechte foto kimmie. Die 1e in je fotoboek. Echt vanuit een wazige hoek genomen. Expres gedaan ?
doe altijd zomaar watquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een slechte foto kimmie. Die 1e in je fotoboek. Echt vanuit een wazige hoek genomen. Expres gedaan ?
zo ben ik niet hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou dit het begin van een bitchfight in het breezahtopic zijn?![]()
Hee, een mens mag toch hopen?quote:
shit.. geen hotlinking?? Doet het weerquote:
* heeft net een kijkje genomen in haar fotoboek*quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef Kimmie_16 het volgende:
kee wel 90% kans kloonalertquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef Dibble het volgende:
nooit een meisje gezien ?![]()
Ik durf voor 500 euries te wedden dat het een kloon is![]()
Een gebruiker die twee profielen aanmaakt, 1tje voor serieus gebruik en de andere om mensen te misleiden en geile fokkertjes te lokkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:15 schreef Rijstbal het volgende:
Wat verstaan jullie onder kloon?
haha ik dacht het niet ventjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:47 schreef M3CABRIO het volgende:
Iemand als pics van Kimmie die op de webcam stript geregeld?
doe morgen wel 1tje erbijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef Beach het volgende:
Kimmie doe eens meer pics![]()
![]()
Was je maar 5 jaar ouder![]()
tienerzwangerschappenquote:
ik ga zo wegquote:Op zondag 10 juni 2007 01:07 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Mooi hoor mooie zonnebril , maar moet je niet uitgaan
makkelijkquote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:48 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
makkelijk
ze hebben het zelfs nog nooit gevraagd
ik ga vaak ook met iets oudere jongens mee
Waarom denk je dat die jongens je meenemenquote:Op zondag 10 juni 2007 01:48 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
makkelijk
ze hebben het zelfs nog nooit gevraagd
ik ga vaak ook met iets oudere jongens mee
idd, waarom?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die jongens je meenemen![]()
jupquote:Op zondag 10 juni 2007 02:10 schreef BonJovi het volgende:
I think she's gone
Goed idee of gewoon op het naakstrand mensen opgeilen en weg rennenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:15 schreef Dibble het volgende:
Zeg Bonjoov, wat zou jij doen als je 1 dag een teringlekkere breezer was ?Ik zou zodra k wakker werd meteen naar buiten gaan, al m'n kleren lostrekken me me door de eerste de beste lul laten palen![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:25 schreef BonJovi het volgende:
Ja kweetniet hopelijk niks, wij zijn ook "grote' jongens volgende keer nemen we haar mee en gangbang uiteraard.
hoomoooooo!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:15 schreef Dibble het volgende:
Zeg Bonjoov, wat zou jij doen als je 1 dag een teringlekkere breezer was ?Ik zou zodra k wakker werd meteen naar buiten gaan, al m'n kleren lostrekken me me door de eerste de beste lul laten palen![]()
pardonquote:Op zondag 10 juni 2007 02:25 schreef BonJovi het volgende:
Ja kweetniet hopelijk niks, wij zijn ook "grote' jongens volgende keer nemen we haar mee en gangbang uiteraard.
kraakt er nog iets anders dn?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:50 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
pardon
Kim zit nu ff al die berichtjes te lezen die jullie gister avond hebben geplaats![]()
me kopt kraakt![]()
maar voor de rest leuke avond gehad hoor![]()
probeerde je nou enorm veel foto`s toe te voegen...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:04 schreef Ravii het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Al beschuitje gehad?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:50 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
pardon
Kim zit nu ff al die berichtjes te lezen die jullie gister avond hebben geplaats![]()
me kopt kraakt![]()
maar voor de rest leuke avond gehad hoor![]()
De rest van de plaatjes zijn alleen maar hartjes dus daar hoef je je niet echt druk om te makenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:07 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
probeerde je nou enorm veel foto`s toe te voegen...
want ik zie er maar 1tje
Het is een kloon randebiel.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:07 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
probeerde je nou enorm veel foto`s toe te voegen...
want ik zie er maar 1tje
Jammer zoekfunctie werkt niet op sugababesquote:Op zondag 10 juni 2007 13:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is een kloon randebiel.
Tering zeg, zijn er nog steeds lui die erin trappen?
Zoek maar even 3 minuten op sugababes en daar vindt je dezelfde foto's als in kimmie's fotoboek.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:17 schreef Dibble het volgende:
OMG als het een kloon is ben ik hard genaaid, al mijn priveleven heb ik aan haar verteld over MSN![]()
![]()
![]()
OMG als het een kloon is ben ik hard genaaid, al mijn priveleven heb ik aan haar verteld over MSN![]()
![]()
![]()
huh!? ik weet de betekenis van een kloon,quote:Op zondag 10 juni 2007 13:17 schreef Dibble het volgende:
![]()
![]()
thanksquote:Op zondag 10 juni 2007 13:29 schreef BonJovi het volgende:
Een kloon is iemand die al een andere account heeft, maar nog een account heeft aangemaakt en zich voordoet als iemand anders.
omg .... durf een profiel te bekijken .... ben niet echt een vrouw hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou dit het begin van een bitchfight in het breezahtopic zijn?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:42 schreef BonJovi het volgende:
Hopelijik heeft ze geen screenshots genomen en gaat ze hier posten
ok ik ben er ook even weer...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Toen ik in het fotoboek postte van die kimmie met het bericht dat hij een kloon was werd naderhand die reactie gedelete. Go figure.
je goed ideequote:Op zondag 10 juni 2007 13:47 schreef Rijstbal het volgende:
Kan een mod haar/zijn IP niet tracken? en als ze een dubbelacount heeft => IP ban![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:49 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ok ik ben er ook even weer...
en weer over mij geroddeld
vind je het gek dat ik het delete wat moet ik daar nou mee?
en heb nog niemand op cam gezien hor dus dibble wat doe je
en waarom vinden jullie mij allemaal zo kloon ofzoiets en voeg me daarna allemaal toe met... ik bedoelde het niet zo hor
gezeik altijd
ik heb hier ff geen zin inen vooral niet vanochtend
Volgens mij ben jij erg oversext voor een meisjequote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
je goed idee
ik heb hier namelijk helemaal geen zin in dit gezeur
dan benk er ook meteen vanaf en kank weer gewoon verder gaan poste![]()
nee ik ga over de nieuwste leukste spelletjes pratenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:52 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij erg oversext voor een meisje :S... Kijk al die topics waar je in praat..
dus, gewoon een "kloon"![]()
![]()
waar dan over :Squote:Op zondag 10 juni 2007 13:55 schreef Doofiej het volgende:
Wat praat jij? Ik heb geen modmaatje ^^,
Ik zeg toch ook niet over die nieuwst leukste spelletjes.
bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 juni 2007 13:56 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
waar dan over :S
ow er is weer een nieuw vliegtuig in een gebouw gevlogen miljoenen km verder
Gebruik de zelfbruiner nooit overmatig, zorg dat u zich aan de voorgeschreven hoeveelheden houdtquote:
maarquote:Op zondag 10 juni 2007 13:53 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nee ik ga over de nieuwste leukste spelletjes praten![]()
bel je mod maatje maar op en vraag het dan
quote:n33 1k g@ 0v3r d3 n13uwStuHh l3uksTuhHh sp3llUtjuhhz pr4tuhh
b3l j3 m0d m44tje m44r 0p 3n vr44g h3t d4n
Nee, dat is 1337 taal. Dit is breezerquote:Op zondag 10 juni 2007 15:44 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
maar
moet je dat niet zo typen?
[..]
ofquote:Op zondag 10 juni 2007 15:47 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Nee, dat is 1337 taal. Dit is breezer
NeE Ik gA 0vEr dE NiEuW$Te lEuK$Te $PeLlEtJuH$ pRaTeN![]()
bEl jUh m0d mAaTjUh mAaR 0p eN VrAaG HeT DaN !10nE Luv!1![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
of
nejjehhh![]()
![]()
![]()
Ickk gaa 0veEer d3 n1euWsthuhHhhHh leUkStuehhH $p3llLlttuhtjuhs$$$ pr4tUhhh(8>
b3l j0uu m0d m44Ttjhuhh maaAr 0p 3n vRaaGgg h3t dAnnnw@nTt ickk K0mm m3t 4ll muh maTtiejhSSxzzzzz
![]()
![]()
![]()
haha duurt echt eeuwen om te typen
Dat is Semtex hier op fok.quote:
Dat zijn de ouders ofcourse... Ghehe, neej ik denk vriendinnen onder elkaar als ze teveel op hebbenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:42 schreef JortK het volgende:
Ik vraag me nou altijd af wie dit soort foto's neemt
[afbeelding]
Zijn dat vriendjes ofzo of juist vriendinnen onder elkaar
Ik hoop vriendinnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:42 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dus hetzelfdequote:Op zondag 10 juni 2007 16:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik hoop vriendinnen.
Anders kan ik me wel bedenken wat er gebeurd nadat die foto is genomen![]()
umm... mij ooit zo zien praten dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
of
nejjehhh![]()
![]()
![]()
Ickk gaa 0veEer d3 n1euWsthuhHhhHh leUkStuehhH $p3llLlttuhtjuhs$$$ pr4tUhhh(8>
b3l j0uu m0d m44Ttjhuhh maaAr 0p 3n vRaaGgg h3t dAnnnw@nTt ickk K0mm m3t 4ll muh maTtiejhSSxzzzzz
![]()
![]()
![]()
haha duurt echt eeuwen om te typen
Ja toevallig staat het in je (hoe heet dat geval) tekst boven je avater... SeX drUgs En RoCk&RoLlquote:Op zondag 10 juni 2007 17:10 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
umm... mij ooit zo zien praten dan?![]()
ben er weer btw;)
das tog niet van die onmogelijke taalquote:Op zondag 10 juni 2007 17:21 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Ja toevallig staat het in je (hoe heet dat geval) tekst boven je avater... SeX drUgs En RoCk&RoLl
das net patty brardquote:Op zondag 10 juni 2007 16:42 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
welke kastquote:Op zondag 10 juni 2007 17:27 schreef Dibble het volgende:
kimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......kom eens uit de kast
![]()
pics?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:28 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
welke kast![]()
was trouwens vanmiddag weg want vriendinne kwamen langs
Neej dat andere was ietsje overdreven, maar dat van jou blijft breezer taalquote:Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
das tog niet van die onmogelijke taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |