K weet niet hoor haar koppie ziet er wel oké uit maar voor de rest zie ik niets.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef M3CABRIO het volgende:
Wel een doenbare breezer, en een echte, als ze zelf niet weet wat ermee bedoelt wordt
[afbeelding]
een doenbare breezerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef M3CABRIO het volgende:
Wel een doenbare breezer, en een echte, als ze zelf niet weet wat ermee bedoelt wordt
[afbeelding]
Ja en post meer pics plz! Hij kon ook zeggen een lelijke breezer dat is negatief. Doenbaar = goed = positiefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
een doenbare breezer
moet ik dit nou als compliment zien offe...
het "doenbare" mag je als compliment beschouwen, het "breezer" gedeelte ligt beetje aan je zelf of je dat positief of negatief vind.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
een doenbare breezer
Je moet hier natuurlijk geen complimentjes gaan verwachtenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
een doenbare breezer
Helemaal geen complimentjes voor breezersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:05 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Je moet hier natuurlijk geen complimentjes gaan verwachten![]()
Breezer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:55 schreef Kimmie_16 het volgende:
ik zal eens kijken voor ander fototje maare noem me geen breezer
en waaromquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:21 schreef jorgentol het volgende:
Die eerste foto is beter.
Je kop is beetje vadsig verder wel primaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:45 schreef Kimmie_16 het volgende:
nog 1 erbij gedaan he
vadsig :S?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:48 schreef Dibble het volgende:
[..]
Je kop is beetje vadsig verder wel prima![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |