ik ook niet hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Stansfield het volgende:
zweedse memmen vind ik anders ook niet verkeerd.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef MrManiak het volgende:
Waar blijven die memmen nou?
whahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:49 schreef saaw het volgende:
Br33z4H t0p!C #87 Godverdomme hier alleen breezers!!!!
wajow je bent bijna grappig. het nadeel is dat we al die koppen al tien keer hebben gezien, en dat dit topic is gemaakt om te lachen (en soms wat lekkers/sletjes te zien) als ik me wil aftrekken ga ik wel naar KPD dus daarvoor hoef je ze niet te plaatsen.quote:
Ik hou dr vanquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:08 schreef Robbadefrissa het volgende:
beetje voetbalbenen?
Als je er tussen ligt kan je geen kant meer op.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:08 schreef Robbadefrissa het volgende:
beetje voetbalbenen?
Waar bemoei je je mee fucker. Je zit anders nooit op dat Br33zah topic maar je gaat wel ff vertellen wat er moet gebeuren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wajow je bent bijna grappig. het nadeel is dat we al die koppen al tien keer hebben gezien, en dat dit topic is gemaakt om te lachen (en soms wat lekkers/sletjes te zien) als ik me wil aftrekken ga ik wel naar KPD dus daarvoor hoef je ze niet te plaatsen.
Dit is topic #90 ofzo, al die wijven uit NL zijn al langsgekomen manquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef Dibble het volgende:
bIj deze; iedereen optyfen met die zweedse bitches want zo kunnen we geen nederlandse breezers meer checken en belachelijk maken !
;quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er nou aan om die geplofte barbies te bekijken, post toch dingen waar je om kan lachen ofzo...tering zeg...of zet een "barbie-forum" op oid.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er nou aan om die geplofte barbies te bekijken, post toch dingen waar je om kan lachen ofzo...tering zeg...of zet een "barbie-forum" op oid.
webcam is je friendquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Ravii het volgende:
Die Sofia Heed ( die zweed ) is online op msn!
Geyl!
Tenzij het ook een heamuea is. die doetalsof die lekker is :p?
Wel screenshots maken als ze de webcam aanzet natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Ravii het volgende:
Die Sofia Heed ( die zweed ) is online op msn!
Geyl!
Tenzij het ook een heamuea is. die doetalsof die lekker is :p?
Dat mocht niet van de mod, daarom moet het op dit topicquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik moet me eerst ff aftrekken op die foto van dat wijf bij die autoquote:
Omg! ik ook !quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:54 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik moet me eerst ff aftrekken op die foto van dat wijf bij die auto![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |