In Istrië (Kroatië), om precies te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:45 schreef BonJovi het volgende:
Lekker hoor, ik had in het andere topic ook een dame die ik ken. Maar was je in Zweden op vakantie geweest? of ergens anders waar je haar had ontmoet?
dan weet je niet wat je meemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm lekker sex hebben hoor als ze aan de coke zijn
Jaloezie all over the placequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef BonJovi het volgende:
Ja zeker lucky you! Ik ga volgend jaar naar Stockholm
jij ookquote:
Als jij zulke plaatjes post, vergeet ik het nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je dat maar onthoud
[afbeelding]
Neither do iquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als jij zulke plaatjes post, vergeet ik het niet
Suitable musicquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:03 schreef BonJovi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=m-J9ZpQYW8s
enough said
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:03 schreef BonJovi het volgende:
enough said
Hahaha prachtig. Het is wel een realistisch filmpje wat dat betreft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:03 schreef BonJovi het volgende:
enough said
Ja heb jij je ook aangemeld op snyggast? Ik wel iniedergeval, krijg dit nu bij mij ding:quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef Bernard0s het volgende:
Ik zal dat filmpje zo ff kijken BonJovi.
Eerst wil ik nog een vertaling haha:
Okej då här har du min msn! men det är
bara för att du är så söt! GE INTE
TILL NÅN!
puss å smek. ps. passa på att bli
medlem på sidan som jag har på min
"hem".
??
Whaha omg ik snap dat niet echt, er staat wel iets over haar msn. En als ik het goed heb staat er alleen voor jou omdat je zo cute bent. en verder weet ik het niet echt. Of ze vind je cute en geeft alleen je msn, maar verder staat er ook iets van geen. Het kan ook zijn dat ze zegt dat ze alleen aan leuke mensen haar msn geeft en niet aan jou.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef Bernard0s het volgende:
Ik zal dat filmpje zo ff kijken BonJovi.
Eerst wil ik nog een vertaling haha:
Okej då här har du min msn! men det är
bara för att du är så söt! GE INTE
TILL NÅN!
puss å smek. ps. passa på att bli
medlem på sidan som jag har på min
"hem".
??
Haha dankjewel kerelquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha omg ik snap dat niet echt, er staat wel iets over haar msn. En als ik het goed heb staat er alleen voor jou omdat je zo cute bent. en verder weet ik het niet echt. Of ze vind je cute en geeft alleen je msn, maar verder staat er ook iets van geen. Het kan ook zijn dat ze zegt dat ze alleen aan leuke mensen haar msn geeft en niet aan jou.
maar ik zal aan mensen vragen die het beter kunnen vertalen
Ja ik heb ook een snyggastquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja heb jij je ook aangemeld op snyggast? Ik wel iniedergeval, krijg dit nu bij mij ding:
shit snygging! du vart sjukt het! prata
mer med varandra? Läs min hem ;-) (Har
inte MSN!)
heeft iemand een vertaling, heb wat geprobeert maar die vertaal machine is niet al te goed..
het komt erop neer dat ze geen msn heeftquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja heb jij je ook aangemeld op snyggast? Ik wel iniedergeval, krijg dit nu bij mij ding:
inte MSN!)
heeft iemand een vertaling, heb wat geprobeert maar die vertaal machine is niet al te goed..
Mooie zo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb het een vriend laten vertalen:
Okey, here is my msn ! But only because you are so good. DO NOT GIVE IT TO ANYONE. Kiss and hugs. ps. remember to become a member on the page I got on my "home"
ook na gevraagd:quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef Chen het volgende:
[..]
inte MSN!)
is er niet gewoon ergens een online woordenboek + grammatica site... ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ook na gevraagd:
je bent hot, wil je verder praten? Lees me homepage en sorry ik heb geen msn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |