Spam!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef M3CABRIO het volgende:
Idd dit topic hoort vol met domme breezersletjes te staan en kansloze bijbehorende losers.
Voor rukvoer gebruik je maar andere topics.
Ik kom hier om te lachen, niet om te fappen!
Als je niet weet hoe je aan een breezer moet komen kijk je hier maar:
Hoe breezahs scoren en misbruiken
Nou grappig forum dit?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef M3CABRIO het volgende:
Idd dit topic hoort vol met domme breezersletjes te staan en kansloze bijbehorende losers.
Voor rukvoer gebruik je maar andere topics.
Ik kom hier om te lachen, niet om te fappen!
Als je niet weet hoe je aan een breezer moet komen kijk je hier maar:
Hoe breezahs scoren en misbruiken
Maar geen verkeerdequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:17 schreef Kimmie_16 het volgende:
dus dit vinden mensen mij als ze me breezer noemen :S
nou lekker is dat
Een breezer die niet weet wat een breezer isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:17 schreef Kimmie_16 het volgende:
dus dit vinden mensen mij als ze me breezer noemen :S
nou lekker is dat
K weet niet hoor haar koppie ziet er wel oké uit maar voor de rest zie ik niets.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef M3CABRIO het volgende:
Wel een doenbare breezer, en een echte, als ze zelf niet weet wat ermee bedoelt wordt
[afbeelding]
een doenbare breezerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef M3CABRIO het volgende:
Wel een doenbare breezer, en een echte, als ze zelf niet weet wat ermee bedoelt wordt
[afbeelding]
Ja en post meer pics plz! Hij kon ook zeggen een lelijke breezer dat is negatief. Doenbaar = goed = positiefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
een doenbare breezer
moet ik dit nou als compliment zien offe...
het "doenbare" mag je als compliment beschouwen, het "breezer" gedeelte ligt beetje aan je zelf of je dat positief of negatief vind.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
een doenbare breezer
moet ik dit nou als compliment zien offe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |