Goed idee of gewoon op het naakstrand mensen opgeilen en weg rennenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:15 schreef Dibble het volgende:
Zeg Bonjoov, wat zou jij doen als je 1 dag een teringlekkere breezer was ?Ik zou zodra k wakker werd meteen naar buiten gaan, al m'n kleren lostrekken me me door de eerste de beste lul laten palen![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:25 schreef BonJovi het volgende:
Ja kweetniet hopelijk niks, wij zijn ook "grote' jongens volgende keer nemen we haar mee en gangbang uiteraard.
hoomoooooo!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:15 schreef Dibble het volgende:
Zeg Bonjoov, wat zou jij doen als je 1 dag een teringlekkere breezer was ?Ik zou zodra k wakker werd meteen naar buiten gaan, al m'n kleren lostrekken me me door de eerste de beste lul laten palen![]()
pardonquote:Op zondag 10 juni 2007 02:25 schreef BonJovi het volgende:
Ja kweetniet hopelijk niks, wij zijn ook "grote' jongens volgende keer nemen we haar mee en gangbang uiteraard.
kraakt er nog iets anders dn?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:50 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
pardon
Kim zit nu ff al die berichtjes te lezen die jullie gister avond hebben geplaats![]()
me kopt kraakt![]()
maar voor de rest leuke avond gehad hoor![]()
probeerde je nou enorm veel foto`s toe te voegen...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:04 schreef Ravii het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Al beschuitje gehad?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:50 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
pardon
Kim zit nu ff al die berichtjes te lezen die jullie gister avond hebben geplaats![]()
me kopt kraakt![]()
maar voor de rest leuke avond gehad hoor![]()
De rest van de plaatjes zijn alleen maar hartjes dus daar hoef je je niet echt druk om te makenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:07 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
probeerde je nou enorm veel foto`s toe te voegen...
want ik zie er maar 1tje
Het is een kloon randebiel.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:07 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
probeerde je nou enorm veel foto`s toe te voegen...
want ik zie er maar 1tje
Jammer zoekfunctie werkt niet op sugababesquote:Op zondag 10 juni 2007 13:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is een kloon randebiel.
Tering zeg, zijn er nog steeds lui die erin trappen?
Zoek maar even 3 minuten op sugababes en daar vindt je dezelfde foto's als in kimmie's fotoboek.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:17 schreef Dibble het volgende:
OMG als het een kloon is ben ik hard genaaid, al mijn priveleven heb ik aan haar verteld over MSN![]()
![]()
![]()
OMG als het een kloon is ben ik hard genaaid, al mijn priveleven heb ik aan haar verteld over MSN![]()
![]()
![]()
huh!? ik weet de betekenis van een kloon,quote:Op zondag 10 juni 2007 13:17 schreef Dibble het volgende:
![]()
![]()
thanksquote:Op zondag 10 juni 2007 13:29 schreef BonJovi het volgende:
Een kloon is iemand die al een andere account heeft, maar nog een account heeft aangemaakt en zich voordoet als iemand anders.
omg .... durf een profiel te bekijken .... ben niet echt een vrouw hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou dit het begin van een bitchfight in het breezahtopic zijn?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:42 schreef BonJovi het volgende:
Hopelijik heeft ze geen screenshots genomen en gaat ze hier posten
ok ik ben er ook even weer...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Toen ik in het fotoboek postte van die kimmie met het bericht dat hij een kloon was werd naderhand die reactie gedelete. Go figure.
je goed ideequote:Op zondag 10 juni 2007 13:47 schreef Rijstbal het volgende:
Kan een mod haar/zijn IP niet tracken? en als ze een dubbelacount heeft => IP ban![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:49 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ok ik ben er ook even weer...
en weer over mij geroddeld
vind je het gek dat ik het delete wat moet ik daar nou mee?
en heb nog niemand op cam gezien hor dus dibble wat doe je
en waarom vinden jullie mij allemaal zo kloon ofzoiets en voeg me daarna allemaal toe met... ik bedoelde het niet zo hor
gezeik altijd
ik heb hier ff geen zin inen vooral niet vanochtend
Volgens mij ben jij erg oversext voor een meisjequote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
je goed idee
ik heb hier namelijk helemaal geen zin in dit gezeur
dan benk er ook meteen vanaf en kank weer gewoon verder gaan poste![]()
nee ik ga over de nieuwste leukste spelletjes pratenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:52 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij erg oversext voor een meisje :S... Kijk al die topics waar je in praat..
dus, gewoon een "kloon"![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |