Komen er nog (5?) ludieke awards?quote:Post-awards
1 Ronald de Boer-award (voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen):
2 Ismail Aissati-award (voor de netste poster):
3 Johan Cruijff-award (voor de user met de opmerkelijkste uitspraken):
4 Martin Jol-award (voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid enzovoort):
5 Johan Derksen-award (voor de user met de meest uitgesproken mening):
User-awards
6 Afonso Alves-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg):
7 Andwelé Slory-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen):
8 Luís Suarez-award (voor de grootste clown / meest humoristische user):
9 Foeke Booy-award (voor de user die het meest objectief/realistisch blijft):
10 Duitsland-award (voor de user die het best toernooien en/of toto's organiseert):
11 Deco-award (voor de user die de mooiste OP's, Gifjes en/of avatars maakt):
Fan-awards:
12 Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan):
13 Voor rood - wit gezongen-award (voor de grootste PSV-fan):
14 Hand in Hand-award (voor de grootste Feyenoord-fan)
15 Best of the rest-award (voor de grootste fan van een andere Nederlandse eredivisieclub)
16 Vrijdagavond-award (voor de grootste fan van een Nederlandse eerste divisie club):
Kenner-awards:
17 Gary Lineker-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal):
18 Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal):
19 Emilio Butragueño-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Spaans voetbal):
20 Piet de Visser-award (voor de grootste liefhebber / kenner van een andere competitie):
Ja de vraag is dus wie dat zijn ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:07 schreef RayMania het volgende:
Niemand is 100% allround, maar er zijn zat users die wel in veel topics komen. Gewoon die kiezen.
Vaduz, Bos, BliksemSchigt, venomsnake, methodmich, sjimz, TerroRobbie, drie mods.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja de vraag is dus wie dat zijn ?![]()
Weg als er 1 award nergens op slaat is het die wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Waar is de George Best award gebleven.
WeebI zelf nog.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vaduz, Bos, BliksemSchigt, venomsnake, methodmich, sjimz, TerroRobbie, drie mods.
Heb je er tien.
Het was dat ook een slecht TVPquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weg als er 1 award nergens op slaat is het die wel.
Die award gaat er uit, je hoeft nu niet te doen of je typvaardigheid door de drank is aangetast.quote:
je hebt me doorquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die award gaat er uit, je hoeft nu niet te doen of je typvaardigheid door de drank is aangetast.
Die kun je er ook bij stoppenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef koningdavid het volgende:
Moet er niet gewoon een algemene 'user van het jaar' award komen? De meest prestigieuze award, zeg maar.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
de Sepp Blatter award voor de gene die het meest maffia is![]()
Nou ja, die persoon heeft dan sowieso amper iets in VBL te zoeken tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
En de Pele award? (ook een verkapte tvp)
Hoe kan je die kleine ex bossche dwerg die wout is nou vergeten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
sjimz ja die was ik vergeten.
Had niet verwacht dat ik genoemd werd, maar voel me wel vereerd en als ik wordt gevraagd doe ik wel mee!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vaduz, Bos, BliksemSchigt, venomsnake, methodmich, sjimz, TerroRobbie, drie mods.
Heb je er tien.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ik genoemd werd, maar voel me wel vereerd en als ik wordt gevraagd doe ik wel mee!
daarom de "als" met daarop volgend mijn mooie spelfaud!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
WeebI doet trouwens organisatie he, mijn rijtje was alleen een suggestie.
Die voorzet zal ik maar niet inkoppen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen we niet een Niels Kokmeijer award aka die zien we nooit meer terug award doen? En degene die hem krijgt wordt dan levenslang gebanned.
Ik mag nomineren, dus dat feestje gaat niet door.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die voorzet zal ik maar niet inkoppen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik mag nomineren, dus dat feestje gaat niet door.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb hem in ieder geval ontvangen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
PM binnen. In het weekend ga ik me er over buigen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
PM binnen. Binnenkort ga ik me er over buigen.
Je mag per award drie namen nomineren he.quote:
Tja ik ben ook veel te nieuw voor dit soort dingenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je mag per award drie namen nomineren he.
Je hebt er nu overal één, dat mag natuurlijk ook, maar als iedereen dat gaat doen hebben we meer nomineerders nodig straks
Ik had uberhaupt niet verwacht dat ik in aanmerking zou komen om te nomineren, laat staan dat ik dan weet hoe het moet. (Ik had ook gewoon het mailtje goed kunnen lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Je dacht er wel makkelijk vanaf te komen sjimz.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat je nu je nominatie voor de Martin Jol award hebt verspeeld![]()
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie de neuk is smeich?
Niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef VoreG het volgende:
Ik neem aan dat ik tientallen nominaties heb?
Volgens mij is het idee dat de nomineerders allround posters zijn, en dus het postgedrag van veel users kennen. Niet omdat iemand icoontjes maakt, met alle respect.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, mag Yeahinho als icoontjesmaker niet mee nomineren?? We hebben hem nog hard nodig hoor of doet Venomsnake het dit jaar?
Heb de PM in ieder geval binnen, buig me er dit weekend over.
En dat zeg je terwijl ik nog moet nomineren, handig hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef sjimz het volgende:
Maar je weet wel dat je nu je nominatie voor de Martin Jol award hebt verspeeld![]()
Ik heb je wel genomineerd hoor! Ik moest tot 3 komen hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dat zeg je terwijl ik nog moet nomineren, handig hoor.
Vriendjespolitiek!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:15 schreef Grulez het volgende:
Aha alle nominaties worden verdeeld onder nomineurs
Mooi, hoef ik het voor het eerst sinds de uitvinding van de Awards eens niet te doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef Beschouw het volgende:
Ik wil wel awards-avatars maken. Maar als er andere vrijwilligers zijn is het ook goed.
Photoshoppen? Wazzda?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik het voor het eerst sinds de uitvinding van de Awards eens niet te doen.
Maar kun je een beetje photoshoppen dan. Ik heb zelfs jouw icoontje moeten maken....
De Peter Niemeyer-award? Is die geschrapt? Ik dacht alleen een naamsverandering.quote:
Anders ga ik natuurlijk voor prolongatiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Peter Niemeyer-award? Is die geschrapt? Ik dacht alleen een naamsverandering.
Matig.
Als je het niet weet gewoon venomsnake invullen..quote:
Jou heb ik al genoegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je het niet weet gewoon venomsnake invullen..![]()
Nummertje 5 ook..quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet nog een paar awards, morgen verzenden zal wel lukken
Van mij is ook nog niks verzonden, komt later vandaag nogquote:Op zondag 10 juni 2007 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen rubbereend toch nog?
Hup Hup.quote:
Discriminerend voor Negersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:25 schreef sjimz het volgende:
Ik heb dacht ik bij 2 categorieen een blanco stem uitgebracht.
Ik verwacht veel nominaties.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijne komt vandaag.
Er zijn users (geloof het of niet) die nog minder als jou met voetbal bezig zijn..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
- Pelé-award (voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is)
Is die voor mij bedacht?![]()
*Piet Ongeduld-award nominatie uitdeeltquote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef methodmich het volgende:
Spannend, want vandaag hadden we toch wel al de lijst verwacht eigenlijk.
Op FOK! of in dit topic ?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
Als ik geen nominatie heb post ik hier nooit meer!
Nog een dik half uur en dan is het morgen. Blijf maar even op, denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Grulez het volgende:
Dus morgen is de grote dag begrijp ik?
Op mij hoef je niet te rekenenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
Dank je wel, assistent!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef Suijk het volgende:
Ik ga alvast werken aan een stuk of 6 speeches, gok ik zo.
Je zal vast wel ergens voor genomineerd zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef Suijk het volgende:
Ik ga alvast werken aan een stuk of 6 speeches, gok ik zo.
Kloptquote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
dndiek heeft zich er vast nog niet over gebogen, geduld.
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef Suijk het volgende:
Werd jij ook altijd als laatste gekozen bij gym dndiek?
Heb je er zoveel tijd voor nodig?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Klopt
Dat doe ik als ik wat meer tijd heb
Ik heb nog niet echt de tijd gehad om me er over te buigenquote:
De rustquote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
We wachten nog altijd op TerroRobbie, rubbereend en dndiek, die hun nominaties nog moeten insturen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat gebeurt er?
Zijn er al categorieën echt beslist?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:48 schreef WeebI het volgende:
[..]
We wachten nog altijd op TerroRobbie, rubbereend en dndiek, die hun nominaties nog moeten insturen.
8 van de 11 zijn er inmiddels binnen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rubbereend en TR roepen ook al drie dagen dat ze hem gaan versturen.
De Pim Mulier award!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik bedenk me ineens: volgens mij ben ik ooit initiator en bedenker geweest van deze succesreeks!
Er is dit jaar niet echt een opvallende nieuwkomer met een positieve meerwaardequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef WeebI het volgende:
Nog niet één award is helemaal beslist. Award nummer 25 ligt zelfs nog volledig open, er is er maar één die 3 stemmen heeft, de overige vijftien genoemde namen hebben één of twee stemmen.
Overigens is award 6 niet echt een succes; vooralsnog slechts 10 nominatiestemmen verdeeld over vijf users.
Er is ooit de John Frederikstad award geweest, maar die bestaat dus niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik bedenk me ineens: volgens mij ben ik ooit initiator en bedenker geweest van deze succesreeks!
nee ik had vorig jaar een nominatie opzakquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is dit jaar niet echt een opvallende nieuwkomer met een positieve meerwaarde
Wat versta je onder positieve meerwaarde?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is dit jaar niet echt een opvallende nieuwkomer met een positieve meerwaarde
Jij hoort tegenwoordig ook al bij het meubilairquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef borisz het volgende:
[..]
nee ik had vorig jaar een nominatie opzakdus die telt niet meer voor dit jaar
Ben jij een nieuwkomer dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat versta je onder positieve meerwaarde?
In de zin dat ik nog nooit ben genomineerd: jaquote:
Ik ben ook nog nooit genomineerd, ben ik dan ook een nieuwkomer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de zin dat ik nog nooit ben genomineerd: ja
Dan ben jij een Slory, net als ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit genomineerd, ben ik dan ook een nieuwkomer?
Het tegenovergestelde van BonJovi bijv.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat versta je onder positieve meerwaarde?
Maar ik ben lekker eerder geregdquote:
Schrappen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef WeebI het volgende:
Overigens is award 6 niet echt een succes; vooralsnog slechts 10 nominatiestemmen verdeeld over vijf users.
Nee.quote:
Daar heb je anti-awards-maffia ook weer.quote:
Iemand die pas sinds de vorige awards in VBL postquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef koningdavid het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van 'nieuweling'?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar heb je anti-awards-maffia ook weer.
Aha dat ben ik dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iemand die pas sinds de vorige awards in VBL post
hahah iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van BonJovi bijv.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef stefmans het volgende:
Dit topic was ik even kwijt.
Zelfs in dit topic kun je niet op hun aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:54 schreef WeebI het volgende:
rubbereend en dndiek: gaat het vandaag nog lukken?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:54 schreef WeebI het volgende:
rubbereend en dndiek: gaat het vandaag nog lukken?
award 6? Ff zoeken en je hebt zo 3 genomineerdenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef WeebI het volgende:
Nog niet één award is helemaal beslist. Award nummer 25 ligt zelfs nog volledig open, er is er maar één die 3 stemmen heeft, de overige vijftien genoemde namen hebben één of twee stemmen.
quote:Post-awards
1 Ronald de Boer-award (voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen):
2 Ismail Aissati-award (voor de netste poster):
3 Johan Cruijff-award (voor de user met de opmerkelijkste uitspraken):
4 Martin Jol-award (voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid enzovoort):
5 Johan Derksen-award (voor de user met de meest uitgesproken mening):
User-awards
6 Afonso Alves-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg):
7 Andwelé Slory-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen):
8 Luís Suarez-award (voor de grootste clown / meest humoristische user):
9 Foeke Booy-award (voor de user die het meest objectief/realistisch blijft):
10 Duitsland-award (voor de user die het best toernooien en/of toto's organiseert):
11 Deco-award (voor de user die de mooiste OP's, Gifjes en/of avatars maakt):
Fan-awards:
12 Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan):
13 Voor rood - wit gezongen-award (voor de grootste PSV-fan):
14 Hand in Hand-award (voor de grootste Feyenoord-fan)
15 Best of the rest-award (voor de grootste fan van een andere Nederlandse eredivisieclub)
16 Vrijdagavond-award (voor de grootste fan van een Nederlandse eerste divisie club):
Kenner-awards:
17 Gary Lineker-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal):
18 Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal):
19 Emilio Butragueño-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Spaans voetbal):
20 Piet de Visser-award (voor de grootste liefhebber / kenner van een andere competitie):
Ludieke awards:
21 Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
22 818-award (voor de grootste teletekstsupporter)
23 Pelé-award (voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is)
24 Geert den Ouden-award (voor de grootste wannabe-mod)
25 Wesley Sneijder-award (voor de user die het snelst op zijn teentjes is getrapt)
Moet zijn: Dione de Graaff-award. Maak ik straks een verkeerde avatar. Of doet Yeahinho het toch?quote:21 Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
Krijgen we ook te horen wie diegenen zijn die het d.m.v. loting niet zijn geworden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef WeebI het volgende:
Ik was ff tv kijken
ik ga nu loten voor de gelijke standen
Als alle winaars bekend zijn doe ik dat pas.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Krijgen we ook te horen wie diegenen zijn die het d.m.v. loting niet zijn geworden?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet zijn: Dione de Graaff-award. Maak ik straks een verkeerde avatar. Of doet Yeahinho het toch?
Zeg het maar...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:17 schreef Yeahinho het volgende:
Effe voor de zekerheid... Beschouw zorgt voor de award-icoontjes?
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is altijd al anoniem gegaan.
En dat moet blijven ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is altijd al anoniem gegaan.
En dicht met deze dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |