quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
PM binnen. In het weekend ga ik me er over buigen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
PM binnen. Binnenkort ga ik me er over buigen.
Je mag per award drie namen nomineren he.quote:
Tja ik ben ook veel te nieuw voor dit soort dingenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je mag per award drie namen nomineren he.
Je hebt er nu overal één, dat mag natuurlijk ook, maar als iedereen dat gaat doen hebben we meer nomineerders nodig straks
Ik had uberhaupt niet verwacht dat ik in aanmerking zou komen om te nomineren, laat staan dat ik dan weet hoe het moet. (Ik had ook gewoon het mailtje goed kunnen lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Je dacht er wel makkelijk vanaf te komen sjimz.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat je nu je nominatie voor de Martin Jol award hebt verspeeld![]()
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie de neuk is smeich?
Niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef VoreG het volgende:
Ik neem aan dat ik tientallen nominaties heb?
Volgens mij is het idee dat de nomineerders allround posters zijn, en dus het postgedrag van veel users kennen. Niet omdat iemand icoontjes maakt, met alle respect.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, mag Yeahinho als icoontjesmaker niet mee nomineren?? We hebben hem nog hard nodig hoor of doet Venomsnake het dit jaar?
Heb de PM in ieder geval binnen, buig me er dit weekend over.
En dat zeg je terwijl ik nog moet nomineren, handig hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef sjimz het volgende:
Maar je weet wel dat je nu je nominatie voor de Martin Jol award hebt verspeeld![]()
Ik heb je wel genomineerd hoor! Ik moest tot 3 komen hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dat zeg je terwijl ik nog moet nomineren, handig hoor.
Vriendjespolitiek!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:15 schreef Grulez het volgende:
Aha alle nominaties worden verdeeld onder nomineurs
Mooi, hoef ik het voor het eerst sinds de uitvinding van de Awards eens niet te doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef Beschouw het volgende:
Ik wil wel awards-avatars maken. Maar als er andere vrijwilligers zijn is het ook goed.
Photoshoppen? Wazzda?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik het voor het eerst sinds de uitvinding van de Awards eens niet te doen.
Maar kun je een beetje photoshoppen dan. Ik heb zelfs jouw icoontje moeten maken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |