Uhh dat heb ik Piet de Visser nooit horen doen hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Piet de Visser award is meer iets voor iemand die altijd overal de onbekende namen opvist of over onbekende talenten begint.
Beschouw verwoorde het ooit eens mooi; iets met room van de melk halen ofzo, iets in die trant.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij begint inderdaad altijd over de bekende nieuwe lichting, in de zin van: 'ja, die heb ik daar al zien spelen' enz.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:08 schreef Grulez het volgende:
Is er al een Bas Roorda award?
Dan opper ik voor de Jorge Campos of de Rene Higuita award voor de kleurijkste persoonlijkheid van VBLquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Of de Oscar Moens-award. Voor de user die de meest simpele posts verpakt in showy woorden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef FrankyMcG het volgende:
De Jong Marokko award voor de user met het kortste lontje!
Leonardo award! Die is hier langer en daar maak ik dus helemaal niets van.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
![]()
Angelos Charisteas award - voor de user met het meest gebrekkig Nederlands.
Die 2 kunnen wel samengevoegd en dan naar BonJoviquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
![]()
Kenneth Perez award - voor de user die niet begrepen wordt door zijn mede clubfans.
Angelos Charisteas award - voor de user met het meest gebrekkig Nederlands.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Of de Oscar MoensPeter Wekking-award. Voor de user die de meest simpele posts verpakt in showy woorden.
Of je weer even 83 icoontjes wil ontwerpen.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Die 2 kunnen wel samengevoegd en dan naar BonJovi![]()
De Guy Roux-award!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:01 schreef Lionheaad het volgende:
Komt er ookj een award voor:
user die naar tijd afwezigheid er weer is??
Die mag dan wel de Patrick Kluivert Award hetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef rubbereend het volgende:
maak daar dan gewoon een comeback award van. Is het wat breder, kan het bijvoorbeeld ook voor een oud mod zijn die weer mod werd!
Hoezo een "ik wil een award winnen post"quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef rubbereend het volgende:
maak daar dan gewoon een comeback award van. Is het wat breder, kan het bijvoorbeeld ook voor een oud mod zijn die weer mod werd!
nou dan weet ik ook wat je van mn comeback vindtquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die mag dan wel de Patrick Kluivert Award heten![]()
Komt er dan ook een slechtste mod award en stapt die dan op?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan weet ik ook wat je van mn comeback vindt
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Komt er dan ook een slechtste mod award en stapt die dan op?.
Doe dan Kaka, die gaat als maagd het huwelijk inquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:40 schreef koningdavid het volgende:
Nieuwe award:
De Kew Jaliens of Kaka award
Voor meest gelovige user.![]()
dit worden mijn eerste verkiezingen, ik wil ook graag een kans maken
Inderdaad Kaka is vrij christelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe dan Kaka, die gaat als maagd het huwelijk in
(Ken geen voetballer die meer in de here is dan hij)
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef WeebI het volgende:
Waarom een award voor de meest gelovige?
Ik ken zo geen één user die gelovig is; en nog belangrijker, een user die dat laat zien op het forum.
Lijkt me vrij lastig te nomineren en bovenal nutteloos. Maar da's mijn mening.
En dan wil ik nog graag een lijst met de nomineerders
Probeer in eerste instantie deze mensen te bereiken of eventueel verder te lezen na de post van Bliksemquote:Op maandag 4 juni 2007 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alles open op een forum is wel suf. Ik zou voor een 9 man gaan die nomineren die overal een beetje komen. Weebl, Smeich, Vaduz, Bos, twi, MM, venomsnake, 'de modjes als geheel en Maxpower oid.
Allemaal namen noemen komt niet echt heel erg organisatorisch alles ten goede denk ik.
Was ook meer een grap, don't worry.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef WeebI het volgende:
Waarom een award voor de meest gelovige?
Ik ken zo geen één user die gelovig is; en nog belangrijker, een user die dat laat zien op het forum.
Lijkt me vrij lastig te nomineren en bovenal nutteloos. Maar da's mijn mening.
En dan wil ik nog graag een lijst met de nomineerders
Dat ze er niet posten, wil niet zeggen dat ze niet mee lezenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie de neuk is smeich?
Vaduz, MM en VS in mindere mate zijn vrij allround inderdaad.
Maar die andere komen lang niet overal??
Hoe weet je het danquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ze er niet posten, wil niet zeggen dat ze niet mee lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |