En je krijgt dat men elkaar na gaat praten als je het even niet weet. De eerste paar posts hebben dan een te grote invloed op de rest van de stemmen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Allemaal namen noemen komt niet echt heel erg organisatorisch alles ten goede denk ik.
Ik kom lang niet overal...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alles open op een forum is wel suf. Ik zou voor een 9 man gaan die nomineren die overal een beetje komen. Weebl, Smeich, Vaduz, Bos, twi, MM, venomsnake, 'de modjes als geheel en Maxpower oid.
Eens. Geheim stemmen beïnvloedt niemand. Hoogstens de stemmenteller.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En je krijgt dat men elkaar na gaat praten als je het even niet weet. De eerste paar posts hebben dan een te grote invloed op de rest van de stemmen.
Een geheime nominatie is veel leuker en staat garant voor een leuke rel
Ja. Lijkt me leuk. En of we dat gaan doen, daar kunnen we ook over stemmen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Zullen we anders ook even gaan stemmen om te bepalen wie er mag nomineren?
Ik mis Terrorobbie, jorienvdherik en jasza.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alles open op een forum is wel suf. Ik zou voor een 9 man gaan die nomineren die overal een beetje komen. Weebl, Smeich, Vaduz, Bos, twi, MM, venomsnake, 'de modjes als geheel en Maxpower oid.
Allemaal namen noemen komt niet echt heel erg organisatorisch alles ten goede denk ik.
2 vd 3 zijn verhinderdquote:Op maandag 4 juni 2007 21:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik mis Terrorobbie, jorienvdherik en jasza.
Hij mist het makaay naar feyenoord topicquote:Op maandag 4 juni 2007 21:18 schreef koningdavid het volgende:
We hebben nog geen award voor de user die het meest gemist wordt.
Dirk-Kuijt![]()
Weet ikquote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou dit jaar wel eens tegen kunnen gaan vallen tong, bereid je er vast geestelijk op voor.
Mooi rijtje awardsquote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef WeebI het volgende:
voorlopig:
Post-awards
1 Ronald de Boer-award (voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen):
2 Ismail Aissati-award (voor de netste poster):
3 Johan Cruijff-award (voor de user met de opmerkelijkste uitspraken):
4 Martin Jol-award (voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid enzovoort):
5 Johan Derksen-award (voor de user met de meest uitgesproken mening):
User-awards
6 Afonso Alves-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg):
7 Andwelé Slory-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen):
8 Luís Suarez-award (voor de grootste clown / meest humoristische user):
9 Foeke Booy-award (voor de user die het meest objectief/realistisch blijft):
10 Duitsland-award (voor de user die het best toernooien en/of toto's organiseert):
11 Deco-award (voor de user die de mooiste OP's, Gifjes en/of avatars maakt):
Fan-awards:
12 Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan):
13 Voor rood - wit gezongen-award (voor de grootste PSV-fan):
14 Hand in Hand-award (voor de grootste Feyenoord-fan)
15 Best of the rest-award (voor de grootste fan van een andere Nederlandse eredivisieclub)
16 Vrijdagavond-award (voor de grootste fan van een Nederlandse eerste divisie club):
Kenner-awards:
17 Gary Lineker-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal):
18 Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal):
19 Emilio Butragueño-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Spaans voetbal):
20 Piet de Visser-award (voor de grootste liefhebber / kenner van een andere competitie):
Ronaldinho?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, ik ben ook wel voor een andere naam. Maar ik kon weinig verzinnen. Rivaldo is al over zn top... Kaká misschien? Of Robinho?
Deco staat voor decoratief > creatief.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, ik ben ook wel voor een andere naam. Maar ik kon weinig verzinnen. Rivaldo is al over zn top... Kaká misschien? Of Robinho?
Deco staat voor tyfus Portugees, en Portugezen, die moeten we niet hier in Nederland.quote:
quote:
Dan wint Weebl ook eens wat!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat houd je toch, maakt niet uit op wat voor manier de nominaties gaan.
Dat zou een mooie award zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deco staat voor tyfus Portugees, en Portugezen, die moeten we niet hier in Nederland.
Ook dat ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En je krijgt dat men elkaar na gaat praten als je het even niet weet. De eerste paar posts hebben dan een te grote invloed op de rest van de stemmen.
Een geheime nominatie is veel leuker en staat garant voor een leuke rel
Das zou dan beter de grootste homo award kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:56 schreef MaxPower het volgende:
Luis Suarez-award, kan dat niet beter een Ron Jans-award worden? Suarez is dan wel een lachebekje, oftie echt humor heeft weten we natuurlijk niet...
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:59 schreef rubbereend het volgende:
ik ben voor een Geert den Ouden award voor de grootste wanabe mod
Terrobos?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:47 schreef rubbereend het volgende:
vergeet deze nietIk weet al wie daarvoor genomineerd moeten worden
[..]
De Suarez-award wás eerst de Jans award. Maar ik vind Jans niet zo grappigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:56 schreef MaxPower het volgende:
Luis Suarez-award, kan dat niet beter een Ron Jans-award worden? Suarez is dan wel een lachebekje, oftie echt humor heeft weten we natuurlijk niet...
Maak er dan "de De Kromme- Award" vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Suarez-award wás eerst de Jans award. Maar ik vind Jans niet zo grappig
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is dit niet wat:
De Jan-Joost van Gangelen-award (voor de user die zich, zij het door gedrag, zij het door zijn naam, beter voelt dan de rest)
Niks voor mij, misschien als je "beter voelt dan de rest" wijzigt in "beter is dan de rest".quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is dit niet wat:
De Jan-Joost van Gangelen-award (voor de user die zich, zij het door gedrag, zij het door zijn naam, beter voelt dan de rest)
Wie zal die nou winnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:47 schreef rubbereend het volgende:
vergeet deze nietIk weet al wie daarvoor genomineerd moeten worden
[..]
heulemaal goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef MaxPower het volgende:
Alle competities behalve die met een eigen award, logischerwijs.
Piet de Visser award is meer iets voor iemand die altijd overal de onbekende namen opvist of over onbekende talenten begint.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:22 schreef methodmich het volgende:
Die grappenmaker award, die kunnen we toch wel goed naar Sjaak Polak vernoemen eventueel?
Trouwens, Piet de Visser-award voor liefhebber / kenner andere competitie..... Piet de Visser is toch vooral geïnteresseerd in Braziliaanse jongetjes?? Al zou ik zo snel geen betere naam kunnen bedenken.
En welke competities vallen daar zoal onder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |