De awards van 2006:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:13 schreef RayMania het volgende:
En wie de organisatie op zich wilt nemen.
je valt hierbij af voor de Kew Jaliens award i.i.g.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:53 schreef Aanvoerder het volgende:
nu wil ik godverdomme eens een keer iets winnen.
[b]User met de meest toepasselijke naam voor [VBL] [b]quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:53 schreef Aanvoerder het volgende:
hey, wie hebben we daar weer!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:23 schreef djnospinzone het volgende:
tong ik vind jou zooo fantasties. echt waar
Geen discussie mogelijk!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Smeich het volgende:
Er MOET een award in het leven geroepen worden om defranseslag te eren!
Hoe wil je dat doen op een forum?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
De Theo Janssen award(voor de grootste eter)
DeFranseHap
goeie vraagquote:Op zondag 3 juni 2007 01:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen op een forum?.
Franck Ribery award?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
User met minste verstand van voetbal verdiend wel een award, weet ik alleen geen naam voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koning.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:34 schreef tha_dark het volgende:
De Danny Blind award: Voor de user die het vaakst met een te hoog alcohol promillage op het forum post.Die award bestaat al, alleen dan onder de naam George Best-award.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Haha, dat was destijds wel vermakelijk. Vooral om zoiets belangrijks als de VBL-awardquote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil Golfer graag weer nomineren voor de 818 en Pele award. Kunnen we weer lachen.
Rogerquote:Op zondag 3 juni 2007 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
De John de Wolf-Award: voor de beste danser of als vervanging voor de Pele-award
De Roger award: Voor de minst waardevolle aanwinstquote:
Doen! Wint dndiek ook eens een awardquote:Op zondag 3 juni 2007 13:47 schreef sjimz het volgende:
De Blom award: Voor de mod met de meest vreemde beslissingen
Heeft iedere club wel 1 of meer FOK!fans?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:05 schreef Dos37 het volgende:
Voor elke club een award
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:05 schreef Dos37 het volgende:
Voor elke club een award
Dat wordt de vd Wiel awardquote:Op zondag 3 juni 2007 14:35 schreef AminBen het volgende:
Lionel Messi-award (voor de beste nieuwe user):
Die moet veranderd worden![]()
Naar wie moet ie dan vernoemd worden?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:35 schreef AminBen het volgende:
Die moet veranderd worden![]()
Samir Nasriquote:
jaquote:Op zondag 3 juni 2007 14:38 schreef Grimm het volgende:
Alves!
Idd weg ermee!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hand in Hand-award (voor de grootste Feyenoord-fan):
Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan):
Voor rood - wit gezongen-award (voor de grootste PSV-fan):
Weg met die drie.![]()
Want?quote:
De Eredivise (of moet ik zeggen BeNeLux omdat er ook Belgen op Fok! VBL zijn) bestaat uit meer dan 3 clubs.quote:
Maar dit zijn de drie grootste clubs, zeker qua aanhang. Er is nu ook een soort van 'Best of the Rest', voor alle andere supporters. Dat zijn er misschien net zoveel als Ajax, Feyenoord en PSV supporters. Het lijkt me overigens wel leuk om een overall beste supporter award ofzo te doenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De Eredivise (of moet ik zeggen BeNeLux omdat er ook Belgen op Fok! VBL zijn) bestaat uit meer dan 3 clubs.
Kijk naar het aantal topicreeksen + fok-supporters de 3 clubs hebben.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:53 schreef DarkShine het volgende:
Van mij mogen die alle 4 vervangen worden door 1 award.
Dan verdient FC Den Bosch, de 4e club van FOK!, ook een eigen award.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kijk naar het aantal topicreeksen + fok-supporters de 3 clubs hebben.
Ze verdienen alle 3 een eigen award.
Daar ben ik dan ook zeker niet op tegenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan verdient FC Den Bosch, de 4e club van FOK!, ook een eigen award.
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die hele verkiezing slaat nergens op.. Alleen omdat Dirk-Kuijt vorig jaar altijd ruzie had met elke ajacied en ze uitschold voor kankerjeaud heeft hij gewonnen. En dus is hij de beste supporter van Feyenoord? Er zijn nog 10 mensen die die titel verdienen.
quote:Hand in Hand-award (voor de grootste Feyenoord-fan): Cart_man
Cart_man had de award gewonnen, wel even opletten.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die hele verkiezing slaat nergens op.. Alleen omdat Dirk-Kuijt vorig jaar altijd ruzie had met elke ajacied en ze uitschold voor kankerjeaud heeft hij gewonnen. En dus is hij de beste supporter van Feyenoord? Er zijn nog 10 mensen die die titel verdienen.
Klinkt goedquote:Op zondag 3 juni 2007 16:16 schreef WeebI het volgende:
Ik wil het wel organiseren, als het mooiste goal-Tournament afgelopen is
Verder denk ik dat dit wel vrij eerlijk is:
Iedereen kan drie namen nomineren. De drie meest voorkomende nominaties blijven over (bij een gelijke stand wordt er geloot), en daarop kan er dan gestemd worden. Iedereen kan nomineren, en iedereen kan stemmen. Zo wordt er niemand voorgetrokken.
Dat houd je toch, maakt niet uit op wat voor manier de nominaties gaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:18 schreef methodmich het volgende:
Ja, kan ook. Vorig jaar deden we het zo dat een groep mensen, waren er toen zo'n 10 dacht ik, per categorie drie namen noemden. Dan kwamen daar de nominaties uit.
Al was niet iedereen het met die werkwijze eensch.
Toernooien en toto's dan samen?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zou tof zijn, WeebI.
De Duitsland-award: voor de user die het beste toernooien organiseert.
Die had er een paar jaar geleden motten zijn!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
De Duitsland-award: voor de user die het beste toernooien organiseert.
Ja, lijkt me wel.quote:
De Deco-award is er al, die omvat het maken van avatars, OPs, het bijhouden van toto's en organiseren van toernooien. Wellicht dat deze dan alleen voor de avatars en OPs moet blijven, en dat er één bij komt voor de toto's en toernooien.quote:
En gifjesquote:Op zondag 3 juni 2007 16:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
De Deco-award is er al, die omvat het maken van avatars, OPs, het bijhouden van toto's en organiseren van toernooien. Wellicht dat deze dan alleen voor de avatars en OPs moet blijven, en dat er één bij komt voor de toto's en toernooien.
Hoort dat niet bij de Marco van Basten-award?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Er moet ook een zoek / hulpvaardigheids award komen.
Bos81 kan supergoed topics zoeken bijvoorbeeld. Alleen de naam voor die award is lastig, als ie voetbalgerelateerd moet zijn.
Jaan de Graaf toch maar houden ja. Heb ik tenminste een kansje op een award.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Clarence Seedorf-award (voor de meest onbegrepen user):
Jack van Gelder-award (voor de user die in discussies het meest zijn clubvoorkeur laat blijken):
Sander Westerveld-award (voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen):
You'll Never Walk Alone-award (voor de trouwste supporter / gene die het meest van zijn club houdt):
Ismail Aissati-award (voor de netste poster):
San Marino-award (voor de supporter van de meest kansloze club):
Peter Niemeyer-award (voor de onopvallendste user):
Johan Cruijff-award (voor de user met de opmerkelijkste uitspraken):
Gary Lineker-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal):
Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal):
Emilio Butragueño-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Spaans voetbal):
Jürgen Klinsmann-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Duits voetbal):
Paul Van Himst-award (voor de grootste liefhebber van Belgisch voetbal): [
Rahim Ouedraogo (voor de grootste liefhebber / kenner van voetbal uit een andere competitie):
Jaan de Graaf-award (voor de grootste kenner / liefhebber van het amateurvoetbal):
René Temmink-award (voor de grootste vredestichter):
Mooi weer-award (voor de user die je alleen ziet als het goed gaat met zijn club):
Marco van Basten-award (voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid enzovoort):
Johan Derksen-award (voor de user met de meest uitgesproken mening):
Louis van Gaal-award (voor de user die het minst tegen zijn verlies kan):
Klaas Jan Huntelaar-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg):
Ron Jans-award (voor de grootste clown / meest humoristische user):
Kees Jansma-award (voor de user die het meest objectief/realistisch blijft):
Zidane & Materazzi-award (voor de twee users die het meest met elkaar overhoop liggen):
José Fortes Rodriquez award (voor de user die de domste en meest beledigende uitspaken doet):
Zeljko Petrovic-award (voor de user die iedereen te vriend wil houden):
Cristiano Ronaldo-award (voor de grootste aansteller):
Fabio Grosso-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen):
Ik zou deze sowieso houden. Die van club weggedaan, die van vrouwelijke user, ook de 818 en pele award maar weg.
Had ik gedaan, maar vergat te refreshen bij t editten waardoor ie weer weg was. Cookies enzo...quote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef WeebI het volgende:
Nu Huntelaar nog in Alves veranderen EnGCatjuh
Ja, dat kan ook. Maar Schreuder is ook wel een stille kracht. Ideëen? Patrick van Diemen misschien?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Slory ipv Grosso is wel een aardige ja.
Maar voor Alfred Schreuder kan toch wel een andere komen? Echt zo'n speler van een kleinere club die niet echt opvalt.
De Fauw?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Slory ipv Grosso is wel een aardige ja.
Maar voor Alfred Schreuder kan toch wel een andere komen? Echt zo'n speler van een kleinere club die niet echt opvalt.
Lindgren is wel een mooie ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:48 schreef methodmich het volgende:
De Fauw scoort regelmatig.
Dacht zelf meer aan een Lindgren, André Hanssen, Prager, Brama, Somers ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |