goeie vraagquote:Op zondag 3 juni 2007 01:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen op een forum?.
Franck Ribery award?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
User met minste verstand van voetbal verdiend wel een award, weet ik alleen geen naam voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koning.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:34 schreef tha_dark het volgende:
De Danny Blind award: Voor de user die het vaakst met een te hoog alcohol promillage op het forum post.Die award bestaat al, alleen dan onder de naam George Best-award.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:53 schreef Aanvoerder het volgende:
nu wil ik godverdomme eens een keer iets winnen.
Haha, dat was destijds wel vermakelijk. Vooral om zoiets belangrijks als de VBL-awardquote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil Golfer graag weer nomineren voor de 818 en Pele award. Kunnen we weer lachen.
Rogerquote:Op zondag 3 juni 2007 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
De John de Wolf-Award: voor de beste danser of als vervanging voor de Pele-award
De Roger award: Voor de minst waardevolle aanwinstquote:
Doen! Wint dndiek ook eens een awardquote:Op zondag 3 juni 2007 13:47 schreef sjimz het volgende:
De Blom award: Voor de mod met de meest vreemde beslissingen
Heeft iedere club wel 1 of meer FOK!fans?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:05 schreef Dos37 het volgende:
Voor elke club een award
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:05 schreef Dos37 het volgende:
Voor elke club een award
Dat wordt de vd Wiel awardquote:Op zondag 3 juni 2007 14:35 schreef AminBen het volgende:
Lionel Messi-award (voor de beste nieuwe user):
Die moet veranderd worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |