Als je er 5 bijverzint scheelt het nog altijd 15 awards met vorig jaar.quote:
Nee, de beste vrouwelijke user en de 818 zijn geweldigquote:Op maandag 4 juni 2007 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En grootste vredestichter is een onzin award.
Ik ben wel een vredestichterquote:Op maandag 4 juni 2007 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Die zijn tenminste nog enigsinds grappig/ludiek en kun je simpel iemand bij bedenken, grootste vredestichter weet volgens mij het gros niet zo 123 iemand voor te verzinnen... Ik in ieder geval niet.
Jaan de Graaf is juist zo spannend al twee jaar lang.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist weer niet.
Ok, wellicht de Rahim Ouedraogo (ofzoiets) en de Jaan de Graaf awards, maar de anderen niet.
Net zoiets als die nummer 14 van Cruijff haha. Maar van mij mag ie weg hoor, heb er al 2 op de schouw staan. Zijn best grote dingen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou ook niet weten wie verder de Jaan de Graaf award zou moeten winnen. Anders geven we die van tevoren alvast aan MM, dan hoeven we iig in één categorie minder te stemmen.
Nou dan zijn we er uit!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef methodmich het volgende:
Maar ik ben het ook wel met TR eens dat een stuk of 5 ludieke awards ook moet, voor de lol. Dan zit je op 25, dat is toch wel te doen?
allebeiquote:Op maandag 4 juni 2007 19:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen nominaties maar vrij stemmen was toch de insteek?
Daarom lijkt me zo'n "wijze mannen commissie"quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah een avondvullend programma. Mag best wat sneller gaan.
Daarnaast vind ik het bij sommige awards al moeilijk moet er uberhaupt 1 te noemen, laatst staan 3. En zal daarin niet de enige zijn.
Toch wel via mail of PM mag ik hopen, dat maakte het de vorige keer zo leuk/spannendquote:Op maandag 4 juni 2007 20:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
allebei
eerst mag iedereen drie namen per award nomineren
de meest voorkomende drie namen vormen de genomineerden, waarop opnieuw iedereen vervolgens mag stemmen.
Inderdaad, mail/pm gewoon een aantal mensen waarvan je denkt die willen het wel doen en hebben er een beetje verstand van. Of ze voor elk 3 nominaties willen geven. Ben je je met een weekje klaar. IPV iedereen moet gaan stemmen, je moet gaan tellen etc.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daarom lijkt me zo'n "wijze mannen commissie"zoals iemand die voorstelde wel leuk en handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |