abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50072657
Ik vind het wel leuk, veel awards.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50072790
Awards zijn beloningen toch? Daar moet je sober mee omgaan. In de voetballerij zijn er ook geen tientallen prijzen voor individuele spelers te winnen.

Met wat samenvoegingen kom ik er tot 10:
Jack van Gelder-award (voor de user die het meest zijn clubvoorkeur laat blijken)
Maradona-award (voor de meest creatieve user)
Piet de Visser-award (voor de grootste liefhebber / kenner van buitenlands voetbal)
Jaan de Graaf-award (voor de grootste kenner / liefhebber van het amateurvoetbal)
Jaap Stam-award (voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid enzovoort)
Johan Derksen-award (voor de user met de meest uitgesproken mening)
Lionel Messi-award (voor de beste nieuwe user)
René van der Gijp-award (voor de grootste clown / meest humoristische user)
Kees Jansma-award (voor de user die het meest objectief/realistisch blijft)
Andwele Slory-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen)
pi_50072795
Het is voor de lol, dan maakt 20 of 35 niet zoveel uit wat mij betreft.
That's all folks!
pi_50072901
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is voor de lol, dan maakt 20 of 35 niet zoveel uit wat mij betreft.
Het moet nog wel een beetje uniek zijn. Waar slaat het op om de user die het minst opvalt een award te geven? Of de leukste Belgische user?... Dan kun je ook de leukste Marokkaanse user gaan doen, De leukste blondharige user? De leukste besneden user?
  zondag 3 juni 2007 @ 21:59:47 #130
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50072935
In de voetballerij zijn er wél tientallen prijzen voor individuen (hoeven nog niet eens spelers te zijn)

Ik vond het van vorig jaar gewoon goed, al moeten sommige awards gewoon van naam veranderen. Imo is dat vrijwel alles dat er anders moet zijn.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_50073016
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het moet nog wel een beetje uniek zijn. Waar slaat het op om de user die het minst opvalt een award te geven? Of de leukste Belgische user?... Dan kun je ook de leukste Marokkaanse user gaan doen, De leukste blondharige user? De leukste besneden user?
Samenvoegen tot de leukste Moslim
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50073079
Ja geef ze maar een award, voor je het weet gaan ze weer in sociaal protest.
pi_50073132
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja geef ze maar een award, voor je het weet gaan ze weer in sociaal protest.
Gaan ze vasten en denken dat dat helpt
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 3 juni 2007 @ 23:12:48 #134
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50075406
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:41 schreef Smeich het volgende:

[..]

hey, wie hebben we daar weer!
?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  maandag 4 juni 2007 @ 00:38:46 #135
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50078121
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waar slaat het op om de user die het minst opvalt een award te geven?

Al heb je wel een .
  Trouwste user 2022 maandag 4 juni 2007 @ 00:51:56 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_50078444
Wedden dat ik er dit keer minder ga winnen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50083043
Ben het ermee eens om het aantal awards drastisch te verminderen. Er zitten teveel awards tussen die 'bedacht' zijn met een bepaalde user in het achterhoofd. Geef hem dan een schouderklopje oid.

Gewoon 10 generieke categorieën verzinnen met veel kanshebbers. Minder werk bij het organiseren, en meer invullers. Als ik 30 awards moet gaan invullen heb ik halverwege al geen zin meer.
pi_50086706
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:30 schreef MaxPower het volgende:
Ben het ermee eens om het aantal awards drastisch te verminderen. Er zitten teveel awards tussen die 'bedacht' zijn met een bepaalde user in het achterhoofd. Geef hem dan een schouderklopje oid.

Gewoon 10 generieke categorieën verzinnen met veel kanshebbers. Minder werk bij het organiseren, en meer invullers. Als ik 30 awards moet gaan invullen heb ik halverwege al geen zin meer.
Precies.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:49:42 #139
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50088364
wmb kunnen de meeste 'zeik'-awards wel weg, die voegen eigenlijk niets toe

awards als

Louis van Gaal-award (voor de user die het minst tegen zijn verlies kan)
José Fortes Rodriquez-award (voor de user die de domste en meest beledigende uitspaken doet)
Cristiano Ronaldo-award (voor de grootste aansteller)

verder lijken deze erg veel op elkaar:

Lionel Messi-award (voor de beste nieuwe user):
Afonso Alves-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg): (was Huntelaar-award)

mijn idee is om deze samen te voegen tot één award. Beste nieuwe user is meestal ook degen die snel een bepalende rol kreeg.

Dan kom je mijns inziens op een lijst als deze:

Post-awards:

1 Ronald de Boer-award (voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen):
2 Ismail Aissati-award (voor de netste poster):
3 Johan Cruijff-award (voor de user met de opmerkelijkste uitspraken):
4 Martin Jol-award (voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid enzovoort):
5 Johan Derksen-award (voor de user met de meest uitgesproken mening):

User-awards:

6 Afonso Alves-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg):
7 Andwelé Slory-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen):
8 Luís Suarez-award (voor de grootste clown / meest humoristische user):
9 Foeke Booy-award (voor de user die het meest objectief/realistisch blijft):
10 Duitsland-award (voor de user die het best toernooien en/of toto's organiseert):
11 Deco-award (voor de user die de mooiste OP's, Gifjes en/of avatars maakt):

Kenner-awards:

12 Gary Lineker-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal):
13 Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal):
14 Emilio Butragueño-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Spaans voetbal):
15 ???-award (voor de grootste liefhebber / kenner van een andere competitie):

deze kunnen wat mij betreft ook wel weg:

Mido Hossam-award (voor de meest onbegrepen user):
You'll Never Walk Alone-award (voor de trouwste supporter / gene die het meest van zijn club houdt):
San Marino-award (voor de supporter van de meest kansloze club):
Alfred Schreuder-award (voor de onopvallendste user):
René Temmink-award (voor de grootste vredestichter):
Mooi weer-award (voor de user die je alleen ziet als het goed gaat met zijn club):
Zidane & Materazzi-award (voor de twee users die het meest met elkaar overhoop liggen):
Zeljko Petrovic-award (voor de user die iedereen te vriend wil houden):

[ Bericht 2% gewijzigd door WeebI op 04-06-2007 14:54:38 ]
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
  maandag 4 juni 2007 @ 13:07:12 #140
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50088935
Dan zou ik die kenner awards mss ook inperken. Sommige awards die jij nu weg wil halen, zijn wel 'ludiek' (Petrovic en de mooi weer award). Voor de rest is het zo een prima lijst.
pi_50088946
Daar kan ik mee leven, WeebI
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50089075
Liever clubawards dan kennerawards... dat zijn helemaal van die in het land der blinden awards..
pi_50089174
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Liever clubawards dan kennerawards... dat zijn helemaal van die in het land der blinden awards..
Ja, dat is ook wel weer waar.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 4 juni 2007 @ 13:15:41 #144
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50089194
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
dat zijn helemaal van die in het land der blinden awards..
Dat vind ik nou juist weer niet.

Ok, wellicht de Rahim Ouedraogo (ofzoiets) en de Jaan de Graaf awards, maar de anderen niet.
pi_50089376
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef WeebI het volgende:

[..]

Dat vind ik nou juist weer niet.

Ok, wellicht de Rahim Ouedraogo (ofzoiets) en de Jaan de Graaf awards, maar de anderen niet.
Nou wat wordt er over de Duitse Bundesliga gepost? Anderhalve clubtopic is er. En het competitietopic wordt alleen maar volgepost met tussenstanden, eindstanden en klasseringen. Er is niet eens een nieuwe geopend na het laatste gesloten is...
  maandag 4 juni 2007 @ 14:13:01 #146
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50090860
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou wat wordt er over de Duitse Bundesliga gepost? Anderhalve clubtopic is er. En het competitietopic wordt alleen maar volgepost met tussenstanden, eindstanden en klasseringen. Er is niet eens een nieuwe geopend na het laatste gesloten is...
En die dan

Maar de Engelse, Italiaanse en Spaanse hebben echt genoeg topics en meer dan genoeg mensen die er dagelijks aandacht aan besteden.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:16:07 #147
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50090937
Inmiddels is dat aangepast

nu moet er alleen nog een vervangende award komen voor de geschrapte Ajax, Feyenoord en PSV-awards, of niet?
pi_50090958
Valt ook reuze mee, bovendien als dat de criteria zijn dan hebben de clubawards ongeveer 20 keer zoveel bestaansrecht.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:20:05 #149
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50091039
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Valt ook reuze mee, bovendien als dat de criteria zijn dan hebben de clubawards ongeveer 20 keer zoveel bestaansrecht.
Het probleem daarmee is dat dan fans van clubs als AZ, Utrecht, Twente en dergelijke ook allemaal hun eigen award willen.
pi_50091155
Is toch al jaren zo? Maar heeft nooit problemen opgeleverd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')