Dat weet ik niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Is toch al jaren zo? Maar heeft nooit problemen opgeleverd?
Fijn dat je het voor me opneemt.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk moet er een award komen voor user die altijd geweldige bijdrages heeft, heel belangrijk is voor VBL en af en toe uit z'n nek lult, maar desondanks nooit een award heeft gewonnen.
Ik wist dat er ergens nog een verdwaalde ziel rondliep die vond dat zo'n award nodig moest zijn...quote:
De AZ-award, oftewel, de net-niet-Awardquote:Op maandag 4 juni 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk moet er een award komen voor user die altijd geweldige bijdrages heeft, heel belangrijk is voor VBL en af en toe uit z'n nek lult, maar desondanks nooit een award heeft gewonnen.
Geen slecht idee. Welk criterium dacht je aan? 30? 40?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Wellicht kunnen we een criterium bepalen hoeveel topics voldoende is voor een club award. bijvoorbeeld het Den BOsch topic is een erg goed lopende topicreeks.
wel eens gelezen wat daar zoal gepost wordt?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Bos81 het volgende:
bijvoorbeeld het Den BOsch topic is een erg goed lopende topicreeks.
Die kan er inderdaad wel in, maar dan komt er iig geen Den Bosch awardquote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef TerroRobbie het volgende:
En de vrijdagavond award moet natuurlijk ook blijven.
Ik ben mod geweest, dus ja heb ik inderdaad wel eens in een Den BOsch topic gelezen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
wel eens gelezen wat daar zoal gepost wordt?![]()
Kun je dan uitzoeken welke clubs dat zijn?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
@ Weebl: Ik zelf heb zoiets van minimaal 1 topic per maand vol, dat vind ik wel een redelijk criteria zou uit de losse pols, weet niet of we dan erg veel clubs een topic geven (wat misschien weer wat te overdreven is).
Kan bij ludieke awardsquote:Op maandag 4 juni 2007 17:59 schreef rubbereend het volgende:
ik ben voor een Geert den Ouden award voor de grootste wanabe mod
Dan krijg je weer zoveel awardsquote:Op maandag 4 juni 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien nog een apart kopje met een paar "ludieke" awards, zoals bijv. beste vrouwelijke user, 818 award.
Er was de René Temmink-award (voor de grootste vredestichter).quote:Op maandag 4 juni 2007 18:17 schreef rubbereend het volgende:
niks mis met veel awards
en graag iets met de beste mod award, dan ben ik nog ergens voor genomineerd
dat is sowieso geen overbodige award op VBLquote:Op maandag 4 juni 2007 18:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er was de René Temmink-award (voor de grootste vredestichter).
Die kan er eventueel wel weer bij.
Als je er 5 bijverzint scheelt het nog altijd 15 awards met vorig jaar.quote:
Nee, de beste vrouwelijke user en de 818 zijn geweldigquote:Op maandag 4 juni 2007 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En grootste vredestichter is een onzin award.
Ik ben wel een vredestichterquote:Op maandag 4 juni 2007 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Die zijn tenminste nog enigsinds grappig/ludiek en kun je simpel iemand bij bedenken, grootste vredestichter weet volgens mij het gros niet zo 123 iemand voor te verzinnen... Ik in ieder geval niet.
Jaan de Graaf is juist zo spannend al twee jaar lang.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist weer niet.
Ok, wellicht de Rahim Ouedraogo (ofzoiets) en de Jaan de Graaf awards, maar de anderen niet.
Net zoiets als die nummer 14 van Cruijff haha. Maar van mij mag ie weg hoor, heb er al 2 op de schouw staan. Zijn best grote dingen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou ook niet weten wie verder de Jaan de Graaf award zou moeten winnen. Anders geven we die van tevoren alvast aan MM, dan hoeven we iig in één categorie minder te stemmen.
Nou dan zijn we er uit!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef methodmich het volgende:
Maar ik ben het ook wel met TR eens dat een stuk of 5 ludieke awards ook moet, voor de lol. Dan zit je op 25, dat is toch wel te doen?
allebeiquote:Op maandag 4 juni 2007 19:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen nominaties maar vrij stemmen was toch de insteek?
Daarom lijkt me zo'n "wijze mannen commissie"quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah een avondvullend programma. Mag best wat sneller gaan.
Daarnaast vind ik het bij sommige awards al moeilijk moet er uberhaupt 1 te noemen, laatst staan 3. En zal daarin niet de enige zijn.
Toch wel via mail of PM mag ik hopen, dat maakte het de vorige keer zo leuk/spannendquote:Op maandag 4 juni 2007 20:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
allebei
eerst mag iedereen drie namen per award nomineren
de meest voorkomende drie namen vormen de genomineerden, waarop opnieuw iedereen vervolgens mag stemmen.
Inderdaad, mail/pm gewoon een aantal mensen waarvan je denkt die willen het wel doen en hebben er een beetje verstand van. Of ze voor elk 3 nominaties willen geven. Ben je je met een weekje klaar. IPV iedereen moet gaan stemmen, je moet gaan tellen etc.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daarom lijkt me zo'n "wijze mannen commissie"zoals iemand die voorstelde wel leuk en handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |