Komen er nog (5?) ludieke awards?quote:Post-awards
1 Ronald de Boer-award (voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen):
2 Ismail Aissati-award (voor de netste poster):
3 Johan Cruijff-award (voor de user met de opmerkelijkste uitspraken):
4 Martin Jol-award (voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid enzovoort):
5 Johan Derksen-award (voor de user met de meest uitgesproken mening):
User-awards
6 Afonso Alves-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg):
7 Andwelé Slory-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen):
8 Luís Suarez-award (voor de grootste clown / meest humoristische user):
9 Foeke Booy-award (voor de user die het meest objectief/realistisch blijft):
10 Duitsland-award (voor de user die het best toernooien en/of toto's organiseert):
11 Deco-award (voor de user die de mooiste OP's, Gifjes en/of avatars maakt):
Fan-awards:
12 Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan):
13 Voor rood - wit gezongen-award (voor de grootste PSV-fan):
14 Hand in Hand-award (voor de grootste Feyenoord-fan)
15 Best of the rest-award (voor de grootste fan van een andere Nederlandse eredivisieclub)
16 Vrijdagavond-award (voor de grootste fan van een Nederlandse eerste divisie club):
Kenner-awards:
17 Gary Lineker-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal):
18 Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal):
19 Emilio Butragueño-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Spaans voetbal):
20 Piet de Visser-award (voor de grootste liefhebber / kenner van een andere competitie):
Ja de vraag is dus wie dat zijn ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:07 schreef RayMania het volgende:
Niemand is 100% allround, maar er zijn zat users die wel in veel topics komen. Gewoon die kiezen.
Vaduz, Bos, BliksemSchigt, venomsnake, methodmich, sjimz, TerroRobbie, drie mods.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja de vraag is dus wie dat zijn ?![]()
Weg als er 1 award nergens op slaat is het die wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Waar is de George Best award gebleven.
WeebI zelf nog.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vaduz, Bos, BliksemSchigt, venomsnake, methodmich, sjimz, TerroRobbie, drie mods.
Heb je er tien.
Het was dat ook een slecht TVPquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weg als er 1 award nergens op slaat is het die wel.
Die award gaat er uit, je hoeft nu niet te doen of je typvaardigheid door de drank is aangetast.quote:
je hebt me doorquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die award gaat er uit, je hoeft nu niet te doen of je typvaardigheid door de drank is aangetast.
Die kun je er ook bij stoppenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef koningdavid het volgende:
Moet er niet gewoon een algemene 'user van het jaar' award komen? De meest prestigieuze award, zeg maar.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
de Sepp Blatter award voor de gene die het meest maffia is![]()
Nou ja, die persoon heeft dan sowieso amper iets in VBL te zoeken tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
En de Pele award? (ook een verkapte tvp)
Hoe kan je die kleine ex bossche dwerg die wout is nou vergeten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
sjimz ja die was ik vergeten.
Had niet verwacht dat ik genoemd werd, maar voel me wel vereerd en als ik wordt gevraagd doe ik wel mee!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vaduz, Bos, BliksemSchigt, venomsnake, methodmich, sjimz, TerroRobbie, drie mods.
Heb je er tien.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ik genoemd werd, maar voel me wel vereerd en als ik wordt gevraagd doe ik wel mee!
daarom de "als" met daarop volgend mijn mooie spelfaud!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
WeebI doet trouwens organisatie he, mijn rijtje was alleen een suggestie.
Die voorzet zal ik maar niet inkoppen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen we niet een Niels Kokmeijer award aka die zien we nooit meer terug award doen? En degene die hem krijgt wordt dan levenslang gebanned.
Ik mag nomineren, dus dat feestje gaat niet door.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die voorzet zal ik maar niet inkoppen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik mag nomineren, dus dat feestje gaat niet door.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb hem in ieder geval ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |