Daar heb je anti-awards-maffia ook weer.quote:
Iemand die pas sinds de vorige awards in VBL postquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef koningdavid het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van 'nieuweling'?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar heb je anti-awards-maffia ook weer.
Aha dat ben ik dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iemand die pas sinds de vorige awards in VBL post
hahah iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van BonJovi bijv.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef stefmans het volgende:
Dit topic was ik even kwijt.
Zelfs in dit topic kun je niet op hun aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:54 schreef WeebI het volgende:
rubbereend en dndiek: gaat het vandaag nog lukken?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:54 schreef WeebI het volgende:
rubbereend en dndiek: gaat het vandaag nog lukken?
award 6? Ff zoeken en je hebt zo 3 genomineerdenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef WeebI het volgende:
Nog niet één award is helemaal beslist. Award nummer 25 ligt zelfs nog volledig open, er is er maar één die 3 stemmen heeft, de overige vijftien genoemde namen hebben één of twee stemmen.
Overigens is award 6 niet echt een succes; vooralsnog slechts 10 nominatiestemmen verdeeld over vijf users.
quote:Post-awards
1 Ronald de Boer-award (voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen):
2 Ismail Aissati-award (voor de netste poster):
3 Johan Cruijff-award (voor de user met de opmerkelijkste uitspraken):
4 Martin Jol-award (voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid enzovoort):
5 Johan Derksen-award (voor de user met de meest uitgesproken mening):
User-awards
6 Afonso Alves-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg):
7 Andwelé Slory-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen):
8 Luís Suarez-award (voor de grootste clown / meest humoristische user):
9 Foeke Booy-award (voor de user die het meest objectief/realistisch blijft):
10 Duitsland-award (voor de user die het best toernooien en/of toto's organiseert):
11 Deco-award (voor de user die de mooiste OP's, Gifjes en/of avatars maakt):
Fan-awards:
12 Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan):
13 Voor rood - wit gezongen-award (voor de grootste PSV-fan):
14 Hand in Hand-award (voor de grootste Feyenoord-fan)
15 Best of the rest-award (voor de grootste fan van een andere Nederlandse eredivisieclub)
16 Vrijdagavond-award (voor de grootste fan van een Nederlandse eerste divisie club):
Kenner-awards:
17 Gary Lineker-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal):
18 Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal):
19 Emilio Butragueño-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Spaans voetbal):
20 Piet de Visser-award (voor de grootste liefhebber / kenner van een andere competitie):
Ludieke awards:
21 Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
22 818-award (voor de grootste teletekstsupporter)
23 Pelé-award (voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is)
24 Geert den Ouden-award (voor de grootste wannabe-mod)
25 Wesley Sneijder-award (voor de user die het snelst op zijn teentjes is getrapt)
Moet zijn: Dione de Graaff-award. Maak ik straks een verkeerde avatar. Of doet Yeahinho het toch?quote:21 Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
Krijgen we ook te horen wie diegenen zijn die het d.m.v. loting niet zijn geworden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef WeebI het volgende:
Ik was ff tv kijken
ik ga nu loten voor de gelijke standen
Als alle winaars bekend zijn doe ik dat pas.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Krijgen we ook te horen wie diegenen zijn die het d.m.v. loting niet zijn geworden?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet zijn: Dione de Graaff-award. Maak ik straks een verkeerde avatar. Of doet Yeahinho het toch?
Zeg het maar...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:17 schreef Yeahinho het volgende:
Effe voor de zekerheid... Beschouw zorgt voor de award-icoontjes?
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is altijd al anoniem gegaan.
En dat moet blijven ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is altijd al anoniem gegaan.
En dicht met deze dan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |