De Peter Niemeyer-award? Is die geschrapt? Ik dacht alleen een naamsverandering.quote:
Anders ga ik natuurlijk voor prolongatiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Peter Niemeyer-award? Is die geschrapt? Ik dacht alleen een naamsverandering.
Matig.
Als je het niet weet gewoon venomsnake invullen..quote:
Jou heb ik al genoegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je het niet weet gewoon venomsnake invullen..![]()
Nummertje 5 ook..quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet nog een paar awards, morgen verzenden zal wel lukken
Van mij is ook nog niks verzonden, komt later vandaag nogquote:Op zondag 10 juni 2007 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen rubbereend toch nog?
Hup Hup.quote:
Discriminerend voor Negersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:25 schreef sjimz het volgende:
Ik heb dacht ik bij 2 categorieen een blanco stem uitgebracht.
Ik verwacht veel nominaties.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijne komt vandaag.
Er zijn users (geloof het of niet) die nog minder als jou met voetbal bezig zijn..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
- Pelé-award (voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is)
Is die voor mij bedacht?![]()
*Piet Ongeduld-award nominatie uitdeeltquote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef methodmich het volgende:
Spannend, want vandaag hadden we toch wel al de lijst verwacht eigenlijk.
Op FOK! of in dit topic ?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
Als ik geen nominatie heb post ik hier nooit meer!
Nog een dik half uur en dan is het morgen. Blijf maar even op, denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Grulez het volgende:
Dus morgen is de grote dag begrijp ik?
Op mij hoef je niet te rekenenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
Dank je wel, assistent!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef Suijk het volgende:
Ik ga alvast werken aan een stuk of 6 speeches, gok ik zo.
Je zal vast wel ergens voor genomineerd zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef Suijk het volgende:
Ik ga alvast werken aan een stuk of 6 speeches, gok ik zo.
Kloptquote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
dndiek heeft zich er vast nog niet over gebogen, geduld.
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef Suijk het volgende:
Werd jij ook altijd als laatste gekozen bij gym dndiek?
Heb je er zoveel tijd voor nodig?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Klopt
Dat doe ik als ik wat meer tijd heb
Ik heb nog niet echt de tijd gehad om me er over te buigenquote:
De rustquote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
We wachten nog altijd op TerroRobbie, rubbereend en dndiek, die hun nominaties nog moeten insturen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat gebeurt er?
Zijn er al categorieën echt beslist?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:48 schreef WeebI het volgende:
[..]
We wachten nog altijd op TerroRobbie, rubbereend en dndiek, die hun nominaties nog moeten insturen.
8 van de 11 zijn er inmiddels binnen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rubbereend en TR roepen ook al drie dagen dat ze hem gaan versturen.
De Pim Mulier award!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik bedenk me ineens: volgens mij ben ik ooit initiator en bedenker geweest van deze succesreeks!
Er is dit jaar niet echt een opvallende nieuwkomer met een positieve meerwaardequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef WeebI het volgende:
Nog niet één award is helemaal beslist. Award nummer 25 ligt zelfs nog volledig open, er is er maar één die 3 stemmen heeft, de overige vijftien genoemde namen hebben één of twee stemmen.
Overigens is award 6 niet echt een succes; vooralsnog slechts 10 nominatiestemmen verdeeld over vijf users.
Er is ooit de John Frederikstad award geweest, maar die bestaat dus niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik bedenk me ineens: volgens mij ben ik ooit initiator en bedenker geweest van deze succesreeks!
nee ik had vorig jaar een nominatie opzakquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is dit jaar niet echt een opvallende nieuwkomer met een positieve meerwaarde
Wat versta je onder positieve meerwaarde?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is dit jaar niet echt een opvallende nieuwkomer met een positieve meerwaarde
Jij hoort tegenwoordig ook al bij het meubilairquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef borisz het volgende:
[..]
nee ik had vorig jaar een nominatie opzakdus die telt niet meer voor dit jaar
Ben jij een nieuwkomer dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat versta je onder positieve meerwaarde?
In de zin dat ik nog nooit ben genomineerd: jaquote:
Ik ben ook nog nooit genomineerd, ben ik dan ook een nieuwkomer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de zin dat ik nog nooit ben genomineerd: ja
Dan ben jij een Slory, net als ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit genomineerd, ben ik dan ook een nieuwkomer?
Het tegenovergestelde van BonJovi bijv.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat versta je onder positieve meerwaarde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |