BX had gisteren 11 posts achter elkaar...quote:
ja duh....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:43 schreef Frutsel het volgende:
Maarrruhhh. JJ wist toch ideale topictitels?
ik zou al die smileys van haar d'r inzetten
Ik vond de mijne mooier inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:40 schreef OA het volgende:
Een goede TT verzinnen is niet eenvoudig...![]()
Zoals te zien is...![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh.......ben gewoon zo creatief in alles wat ik doe....
![]()
![]()
![]()
nooitquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tsssssssss.....![]()
![]()
je bent gewoon jaloers....![]()
In doe alleen cinqet, anders nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en je denkt nu zeker een kwartet te maken he....![]()
...mooi niet...
![]()
![]()
![]()
Mijn TT van het vorige deel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:49 schreef Frutsel het volgende:
jou wat?
waarom post je dit?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja.......jeweets...
![]()
![]()
![]()
vraag me niet waarom ik dit post....![]()
Net als met Amstel "Het is ONS bier"quote:
tis niet omdat JIJ brak bent dt je zo agreesief moet doen he Frutseltje....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Net als met Amstel "Het is ONS bier"
is het ook ONZE topictitel KUUKSKE... niet van jou alleen![]()
![]()
Sorry.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
Net als met Amstel "Het is ONS bier"
is het ook ONZE topictitel KUUKSKE... niet van jou alleen![]()
![]()
ik agressief? ik eis geen TT op...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis niet omdat JIJ brak bent dt je zo agreesief moet doen he Frutseltje....![]()
![]()
quote:
ikke morgen de stad in...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:06 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens naar de stad... eten en haarverf kopen
alles onder het excuus van "ik post door slotjes heen"quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ne duh......jij maakt amper nieuwe open..tsss....
das misbruik maken van je MOD-rechten....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alles onder het excuus van "ik post door slotjes heen"
Welke kleur? Aubergine?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:06 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens naar de stad... eten en haarverf kopen
quote:
en die is nu?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
neh, ik moet mijn uitgroei even bijwerken
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
Goedendag. Wederom presentatie geven. Maar nu even 5 minuten pauze
lichter blond dan de rest van mijn haarquote:
YEAH tis me toch geluktquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das misbruik maken van je MOD-rechten....![]()
![]()
![]()
dat zou voor mij al een reden zijn om m'n haar niet te verven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
lichter blond dan de rest van mijn haar
Theequote:
ik heb vroegah, toen ik jong was...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou voor mij al een reden zijn om m'n haar niet te verven.
wat heb je gedaan. sachavuit?quote:
ik heb nog nooit verf in m'n haar gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb vroegah, toen ik jong was...![]()
![]()
...alle kleuren van de regenboog in mijn haren gehad..
![]()
![]()
![]()
euuhhh...ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit verf in m'n haar gehad.
behalve oranje 'verf' met koninginnedag.
Ik wel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit verf in m'n haar gehad.
behalve oranje 'verf' met koninginnedag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
je houdt nogal vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhh...ja......cool voor je...
![]()
![]()
Koninginnedag...![]()
solly....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je houdt nogal vansmilies de laatste tijd he
Koninginnedag is tof juist, maar ik heb het dan ook nog nooit elders dan in amsterdam gevierd.
ik ook niet specifiek, 'vroeger' deden we daar nooit aan, maar sinds mijn 10e ofzo wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
solly....![]()
mja...ben niet echt met koninginnedag opgegroeid..zal daar wel aan liggen....![]()
do u mind?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja hoor....Fruts is weer bezig....![]()
![]()
![]()
![]()
Stout geweest!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
wat heb je gedaan. sachavuit?![]()
ik heb het niet zo op hele grote druktes....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ook niet specifiek, 'vroeger' deden we daar nooit aan, maar sinds mijn 10e ofzo wel.
En de laatste 9 jaar ga ik zelf altijd met de boot naar amsterdam, wat altijd resulteert in een topdag
daarom moet je zelf met de boot gaan, dan heb je daar niet zo veel last vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op hele grote druktes....![]()
mja..gaat een beetje moelijk met water-vrees....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daarom moet je zelf met de boot gaan, dan heb je daar niet zo veel last van
onze boot is zo groot, dat je, vooral in de grachten, niet echt heel erg door hebt dat je op een boot staatquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..gaat een beetje moelijk met water-vrees....![]()
![]()
het idee alleen al....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
onze boot is zo groot, dat je, vooral in de grachten, niet echt heel erg door hebt dat je op een boot staat
ttssssssss....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten, jij spankt me
dus zal wel dan?
je vraagt er dan ook om he.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten, jij spankt me
dus zal wel dan?
boeien....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef BrandX het volgende:
tvp...
onverhoopt, tegen de tijd dat ik weer kan buurten is deze ook al volgeouweneeld![]()
I second that.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
boeien.......je bent er nu ff...das het belangrijkste.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Katten eigenwijsheidquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dan doet ie het niet he.......pppfffff.....
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhh...ja......cool voor je...
![]()
![]()
Koninginnedag...![]()
En waarom heb je dan de verbinding van een ander nodig?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft er iemand een snelle i-net verbinding? Ik wil ff een paar plaatjes dauwn looden:
Plaatjes
Omdat ik met mijn verbinding van 3kb/s niet genoeg heb aan een week vakantie om 1 foto binnen te halen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
En waarom heb je dan de verbinding van een ander nodig?
jammerquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En dit topic vol-spammen (in je eentje)
dat zie ik ook nog even niet...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
En waarom heb je dan de verbinding van een ander nodig?
Laat ik mijn eigen post maar eens kwooten om Eer-ik van dienst te zijn...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn verbinding van 3kb/s niet genoeg heb aan een week vakantie om 1 foto binnen te halen.
Een quick look foto-tje kost op mn werk al bijna een uur
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laat ik mijn eigen post maar eens kwooten om Eer-ik van dienst te zijn...
Goed bezig Papier!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laat ik mijn eigen post maar eens kwooten om Eer-ik van dienst te zijn...
Muckie....quote:
jaaa, papier moest het weer voor me verpestenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Muckie....ik had je wat hoger ingeschat...
![]()
muckquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaa, papier moest het weer voor me verpesten![]()
Over 13 maanden al...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
oh, papier, als je mij een cdtje opstuurt in een envelop met een postzegel erbij, dan download en brand ik ze even voor je en stuur 'm weer op
uhuh, klopt:quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef OA het volgende:
He, eer..
Er is toch ergens zoeen "ik heb een puicke wagen gespot" topic?
over 13 maanden al?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef OA het volgende:
[..]
Over 13 maanden al...![]()
Oh en doe maar ± 400 dvd.tjes...![]()
Oké, ik zal vanavond een foto uploaden.quote:
Papier heeft het over een fotocollectie van 1,7 TB.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
over 13 maanden al?
En 400 dvdtjes?
ik snap het effe niet...
Iemand moet je die dienst bewijzenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaa, papier moest het weer voor me verpesten![]()
je nam me tegen mezelf in bescherming?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iemand moet je die dienst bewijzen![]()
Ik heb geen CD's waar 1 GB op pastquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
oh, papier, als je mij een cdtje opstuurt in een envelop met een postzegel erbij, dan download en brand ik ze even voor je en stuur 'm weer op
ohquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Papier heeft het over een fotocollectie van 1,7 TB.....![]()
Absoluut. En ik liet je je meteen minder eenzaam voelen.quote:
Volgende keer eerst linkje klikken voor je je hulp aanbied.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh
Ja, dat wordt wat lastig ja
Zoveel schijfruimte heb ik ook niet vrij
liefquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Absoluut. En ik liet je je meteen minder eenzaam voelen.![]()
zal ik doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgende keer eerst linkje klikken voor je je hulp aanbied.![]()
zoete shampoos zuigenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:00 schreef Muck het volgende:
pfff, ik heb nu fixeerbalsem in mijn haar, ne het ruikt echt ziekelijk zoet
ik ben niet zo van de zoetigheid qua badschuim en shampoo enzo, normaal gesproken gebruik ik pepermuntshampoo
ja, een kennis van mij heeft hele zoete shampoo, en ik ruik het echt altijd als ze dicht bij me in de buurt isquote:
mij ook niet gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, een kennis van mij heeft hele zoete shampoo, en ik ruik het echt altijd als ze dicht bij me in de buurt is
blegh
je wilt toch niet de hele dag naar ondefinieerbaar fruit meuren?
das niet zoet! das lekker frisquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mij ook niet gezien
Ik heb wel zoete shampoo, maar die is niet mierzoet.
Ruikt naar citroen., van die fructis zooi.
Maar dat vind ik wel acceptabel
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
wtf
Er zijn nu mensen op discovery, die zichzelf Therians noemen, en met z'n allen in het bos 's nachts weerwolfje gaan spelen.
en staan huilen met z'n allen.
Of hoe je dat ook noemt.
Gewon keihard van school trappen. Dan worden ze maar putjesschepper.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef Kuukske het volgende:
Lastige studenten. Een ware uitdaging.
Je zou het ze bijna voorstellen hm.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gewon keihard van school trappen. Dan worden ze maar putjesschepper.
Ik heb zomerblond van ??? l'Oreal denk ik...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mij ook niet gezien
Ik heb wel zoete shampoo, maar die is niet mierzoet.
Ruikt naar citroen., van die fructis zooi.
Maar dat vind ik wel acceptabel
Andrélon!quote:
quote:
Ja, dat ja!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef Muck het volgende:
andrelon inderdaad
heb ik ook een tijd gebruikt
De Nivea Brilliant Blond ga ik de volgende keer es proberen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:24 schreef OA het volgende:
Ja, dat ja!![]()
Ik had (uiteraard) eerst verkeerd gekeken en de cremezooi gekocht, dus dat gebruik ik nu ook!![]()
Wil ik ook.quote:
Dus jij slaapt de hele zomer in een Amsterdams park?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil ik ook.Anders moet ik in de zomer de hele tijd naar huis voor de post
![]()
De hele zomer bij JJ.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef OA het volgende:
Dus jij slaapt de hele zomer in een Amsterdams park?![]()
Nee, Arnhems. Maar alleen als ik vrij ben en de zon schijnt en een leuke vrouw mn handje vasthoud.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij slaapt de hele zomer in een Amsterdams park?![]()
Ja vast.. maar hij reageert op mijn post waarin het over Amsterdamse parken gaat.quote:
Oh, Amsterdam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef OA het volgende:
Ja vast.. maar hij reageert op mijn post waarin het over Amsterdamse parken gaat.![]()
ja hoi,. ik ben ook de halve zomer in sonsbeekquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, Arnhems. Maar alleen als ik vrij ben en de zon schijnt en een leuke vrouw mn handje vasthoud.
Wakker worden!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, Amsterdam.. Sorry, niet zo wakker.
Ja ja ja.quote:
Jo0Lz....quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Willen jullie wel effe doorgeven als er een afkorting gebruikt wordt in de TT>!?!?!?1
nu heb ik topics gemist..
We hebben een nieuwe afkorting ingevoerd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Willen jullie wel effe doorgeven als er een afkorting gebruikt wordt in de TT>!?!?!?1
Mij hebben ze ook niks verteld, maar ik heb m toch gevonden. Je bent gewoon niet hardcore genoeg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Bij je vriend met caz op de achtergrond?quote:
nee, bij de snsquote:
Maar wel mét caz...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, bij de sns
werken voor mijn vriend doe ik als ik thuis ben en in het weekend
bij de sns wel jaquote:
Welterusten lieverdquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...ik ga ff wat slaap inhalen, want 3 dagen echt te weinig geslapen...
..tot strakjes...
![]()
![]()
![]()
Je hebt het voor elkaar, OA. Iedereen is sprakeloosquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:32 schreef OA het volgende:
Ik heb orde geschept in de chaos die hier al meer dan een week heerst!![]()
Vandaag is er dermate weinig nieuws op m'n bureau gegooid, dat ik morgen ws weer rustig de hele dag kan fokken werken zonder het einde uit zicht te verliezen...![]()
Stiltes komen hier wel vaker voor....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt het voor elkaar, OA. Iedereen is sprakeloos![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef OA het volgende:
[..]
Stiltes komen hier wel vaker voor....![]()
ws zijn wij de enigen die nog aan het werk zijn...![]()
De rest zit vast al te zonnen...![]()
En velen met hem!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
OA vond dat korter en leuker ende toffer.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
OA vond dat korter en leuker ende toffer.
quote:
Thuis!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
Ben je al uitgegeten OA?
Heerlijk om zo laat te eten. Wij eten hier altijd vroeg, omdat vaders dat gewend is (heeft met diabetes te maken).quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:00 schreef OA het volgende:
Nee. Ik eet nooit zo vroeg.
M'n vriendin komt pas om 19:00/19:30u thuis.
Dus eerst nog even in de zon op balkon.![]()
Daarna eten maken. Chicken tonight.![]()
Welnee. Ligt eraan welke smaak je neemt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Húúú. Chicken tonight is echt smerig.
We eten niet altijd zo laat hoor. Alleen op woensdag en soms in het weekend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heerlijk om zo laat te eten. Wij eten hier altijd vroeg, omdat vaders dat gewend is (heeft met diabetes te maken).
En Chicken Tonight
Lekker man. Van die heerlijke vakantietijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:14 schreef OA het volgende:
[..]
We eten niet altijd zo laat hoor. Alleen op woensdag en soms in het weekend.
De andere dagen is ze al om 5u thuis, dus dan eten we om 6 uur of half 7.![]()
Vandaag wordt het ws weer 8u.
Toch hou ik er niet van om pas rond 8 uur of daarna te eten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker man. Van die heerlijke vakantietijden
Ja lijkt mij ook een ideale tijd, echter ik ben dit nu wel gewend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:19 schreef OA het volgende:
[..]
Toch hou ik er niet van om pas rond 8 uur of daarna te eten.
Ik begin om 7u meestal toch echt honger te krijgen. Eten tussen 7 en 8 vind ik dus ideaal.![]()
Sjiek!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een appartement aangeboden gekregen
Jááá. Ben nu helemaal hyper.quote:
In de mooiste wijk van Breda.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat snap ik wel ja! Mooie ligging?
Dat woonde ik al. Ik ben er opgegroeid. Maar ik gedraag me niet zo hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zozo toe maar! Kuuk gaat op stand wonen!![]()
Oh okey! Nou wel tof dan dat je daar een appartement kunt bemachtigen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat woonde ik al. Ik ben er opgegroeid. Maar ik gedraag me niet zo hoor.
Ja Kuuk, nu moet je die 300+ posts ergens anders plaatsenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Ik vind het maar niks.. net op de avond dat ik geen flikker te doen heb op m'n werk.
Ja. Verdorie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja Kuuk, nu moet je die 300+ posts ergens anders plaatsen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, als er weer een aantal anderen bijkomen is het zo weer druk!
Teruglezen! *Stuiter*.quote:
Jep.quote:
Uiteraard!quote:
nog 49 48 minquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar huis.
* kraak.... piep.... stap...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
De enige op een afdeling zijn is trouwens best creapy. Ik hoor heel de tijd iemand lopen maar er is niemand.
WHAAAAA. Wil je dat niet meer doenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WHAAAAA. Wil je dat niet meer doen.
Wat dóé je dan nog daar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
Nou werkelijk, het is hier echt doodstil. En dan zijn alle kasten leeg.. echt saai.
Ik moet blijven als backup voor de docenten die nu nog lesgeven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef OA het volgende:
Wat dóé je dan nog daar?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet blijven als backup voor de docenten die nu nog lesgeven.
Dit is de laatste lesweek. Volgende week hebben ze zelfstudie en de week erop tentamen. Daarna is het voor de studenten vakantie, en hoef ik niet meer op woensdagavond op te draven. Dat is dan weer vanaf de eerste week van September.quote:
Allang thuis en gekookt etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Weer uitgeraasd op de weg?
De laatste lootjes...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit is de laatste lesweek. Volgende week hebben ze zelfstudie en de week erop tentamen. Daarna is het voor de studenten vakantie, en hoef ik niet meer op woensdagavond op te draven. Dat is dan weer vanaf de eerste week van September.
I know!quote:
Nou idd! Ik ben op zoek naar een geheugenbankje voor in m'n pc. Maar ik wil steeds goedkoperquote:
met mij gaat het zo:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima meis, en met jou ook?
Klinkt goed JJ!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met mij gaat het zo:*O**O**O**)8-):Y:'):s):@*;:D;):P*O**O**O*
heb me in geen maanden zo lekker en happy gevoeld...^O^*)
denk dat het wel duidelijk is....:@;)
quote:Opwoensdag 6 juni 2007 22:20schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zat net aan je te denken...:Y^O^_O_*O**O**O*
Doe ff wat mededelingen over het hoe en waarom!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met mij gaat het zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb me in geen maanden zo lekker en happy gevoeld...![]()
![]()
denk dat het wel duidelijk is....![]()
![]()
JA DUH....quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JA DUH....:{w.altijd en met mijn stemming van de afgelopen 3 dagen kan het alleen leuk zijn geloof me...:Y^O^*)
owww...euuhh...ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ff wat mededelingen over het hoe en waarom!![]()
You go girlquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owww...euuhh...ja......ik kan alleen zegen dat mijn privé leven nu echt niet beter kan...
![]()
![]()
...en dat ik het gevoel heb dat ik de hele wereld aankan...
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaa!!!..koffie..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef BrandX het volgende:
even een bakkie voor mezelf inschenken![]()
en even een bakkie voor JJ, OA en VF!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Lekker!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef BrandX het volgende:
zie Pm...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef OA het volgende:
[..]
You go girl![]()
maakt papier daar ook nog deel van uit?
mmm! chocola gaat er altijd inquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaaa!!!..koffie..:9~:9~^O^:*:*...heb net chocola gepakt...O-)..iemand...????
Et toi aussie!quote:
Oh en BX :bedankt natuurlijk voor het lekker (Haagse) bakkie!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef BrandX het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh en BX :bedankt natuurlijk voor het lekker (Haagse) bakkie!:9
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Et toi aussie aussi!
Oh ja, in mn beste Frans...![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
never nooit niet een haags bakkie in huize BX! altijd amsterdams, een hele mok vol!!!
![]()
quote:
vond gewoon jou reactie zo mooi ..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis helemaal niet grappig, tis bloedserieus ja! Die hagenaren hier zijn echt zuinig op de koffie
![]()
Daar houd ik van!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
never nooit niet een haags bakkie in huize BX! altijd amsterdams, een hele mok vol!!!
![]()
Ja is dat ook echt waar joh? Ik snap dat het ergens vandaan komt, maar dat het nu nog zo wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis helemaal niet grappig, tis bloedserieus ja! Die hagenaren hier zijn echt zuinig op de koffie
![]()
Zuinigheid en koffie...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
ja nog steeds ja....quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar houd ik van!
[..]
Ja is dat ook echt waar joh? Ik snap dat het ergens vandaan komt, maar dat het nu nog zo was
helemaal mee eens...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Zuinigheid en koffie...![]()
Koffie moet een grote doorloopsnelheid hebben!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |