Thuis!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
Ben je al uitgegeten OA?
Heerlijk om zo laat te eten. Wij eten hier altijd vroeg, omdat vaders dat gewend is (heeft met diabetes te maken).quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:00 schreef OA het volgende:
Nee. Ik eet nooit zo vroeg.
M'n vriendin komt pas om 19:00/19:30u thuis.
Dus eerst nog even in de zon op balkon.![]()
Daarna eten maken. Chicken tonight.![]()
Welnee. Ligt eraan welke smaak je neemt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Húúú. Chicken tonight is echt smerig.
We eten niet altijd zo laat hoor. Alleen op woensdag en soms in het weekend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heerlijk om zo laat te eten. Wij eten hier altijd vroeg, omdat vaders dat gewend is (heeft met diabetes te maken).
En Chicken Tonight
Lekker man. Van die heerlijke vakantietijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:14 schreef OA het volgende:
[..]
We eten niet altijd zo laat hoor. Alleen op woensdag en soms in het weekend.
De andere dagen is ze al om 5u thuis, dus dan eten we om 6 uur of half 7.![]()
Vandaag wordt het ws weer 8u.
Toch hou ik er niet van om pas rond 8 uur of daarna te eten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker man. Van die heerlijke vakantietijden
Ja lijkt mij ook een ideale tijd, echter ik ben dit nu wel gewend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:19 schreef OA het volgende:
[..]
Toch hou ik er niet van om pas rond 8 uur of daarna te eten.
Ik begin om 7u meestal toch echt honger te krijgen. Eten tussen 7 en 8 vind ik dus ideaal.![]()
Sjiek!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een appartement aangeboden gekregen
Jááá. Ben nu helemaal hyper.quote:
In de mooiste wijk van Breda.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat snap ik wel ja! Mooie ligging?
Dat woonde ik al. Ik ben er opgegroeid. Maar ik gedraag me niet zo hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zozo toe maar! Kuuk gaat op stand wonen!![]()
Oh okey! Nou wel tof dan dat je daar een appartement kunt bemachtigen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat woonde ik al. Ik ben er opgegroeid. Maar ik gedraag me niet zo hoor.
Ja Kuuk, nu moet je die 300+ posts ergens anders plaatsenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Ik vind het maar niks.. net op de avond dat ik geen flikker te doen heb op m'n werk.
Ja. Verdorie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja Kuuk, nu moet je die 300+ posts ergens anders plaatsen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, als er weer een aantal anderen bijkomen is het zo weer druk!
Teruglezen! *Stuiter*.quote:
Jep.quote:
Uiteraard!quote:
nog 49 48 minquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar huis.
* kraak.... piep.... stap...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
De enige op een afdeling zijn is trouwens best creapy. Ik hoor heel de tijd iemand lopen maar er is niemand.
WHAAAAA. Wil je dat niet meer doenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WHAAAAA. Wil je dat niet meer doen.
Wat dóé je dan nog daar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
Nou werkelijk, het is hier echt doodstil. En dan zijn alle kasten leeg.. echt saai.
Ik moet blijven als backup voor de docenten die nu nog lesgeven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef OA het volgende:
Wat dóé je dan nog daar?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet blijven als backup voor de docenten die nu nog lesgeven.
Dit is de laatste lesweek. Volgende week hebben ze zelfstudie en de week erop tentamen. Daarna is het voor de studenten vakantie, en hoef ik niet meer op woensdagavond op te draven. Dat is dan weer vanaf de eerste week van September.quote:
Allang thuis en gekookt etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Weer uitgeraasd op de weg?
De laatste lootjes...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit is de laatste lesweek. Volgende week hebben ze zelfstudie en de week erop tentamen. Daarna is het voor de studenten vakantie, en hoef ik niet meer op woensdagavond op te draven. Dat is dan weer vanaf de eerste week van September.
I know!quote:
Nou idd! Ik ben op zoek naar een geheugenbankje voor in m'n pc. Maar ik wil steeds goedkoperquote:
met mij gaat het zo:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima meis, en met jou ook?
Klinkt goed JJ!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met mij gaat het zo:*O**O**O**)8-):Y:'):s):@*;:D;):P*O**O**O*
heb me in geen maanden zo lekker en happy gevoeld...^O^*)
denk dat het wel duidelijk is....:@;)
quote:Opwoensdag 6 juni 2007 22:20schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zat net aan je te denken...:Y^O^_O_*O**O**O*
Doe ff wat mededelingen over het hoe en waarom!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met mij gaat het zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb me in geen maanden zo lekker en happy gevoeld...![]()
![]()
denk dat het wel duidelijk is....![]()
![]()
JA DUH....quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JA DUH....:{w.altijd en met mijn stemming van de afgelopen 3 dagen kan het alleen leuk zijn geloof me...:Y^O^*)
owww...euuhh...ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ff wat mededelingen over het hoe en waarom!![]()
You go girlquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owww...euuhh...ja......ik kan alleen zegen dat mijn privé leven nu echt niet beter kan...
![]()
![]()
...en dat ik het gevoel heb dat ik de hele wereld aankan...
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaa!!!..koffie..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef BrandX het volgende:
even een bakkie voor mezelf inschenken![]()
en even een bakkie voor JJ, OA en VF!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Lekker!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef BrandX het volgende:
zie Pm...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef OA het volgende:
[..]
You go girl![]()
maakt papier daar ook nog deel van uit?
mmm! chocola gaat er altijd inquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaaa!!!..koffie..:9~:9~^O^:*:*...heb net chocola gepakt...O-)..iemand...????
Et toi aussie!quote:
Oh en BX :bedankt natuurlijk voor het lekker (Haagse) bakkie!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef BrandX het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh en BX :bedankt natuurlijk voor het lekker (Haagse) bakkie!:9
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Et toi aussie aussi!
Oh ja, in mn beste Frans...![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
never nooit niet een haags bakkie in huize BX! altijd amsterdams, een hele mok vol!!!
![]()
quote:
vond gewoon jou reactie zo mooi ..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis helemaal niet grappig, tis bloedserieus ja! Die hagenaren hier zijn echt zuinig op de koffie
![]()
Daar houd ik van!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
never nooit niet een haags bakkie in huize BX! altijd amsterdams, een hele mok vol!!!
![]()
Ja is dat ook echt waar joh? Ik snap dat het ergens vandaan komt, maar dat het nu nog zo wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis helemaal niet grappig, tis bloedserieus ja! Die hagenaren hier zijn echt zuinig op de koffie
![]()
Zuinigheid en koffie...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
ja nog steeds ja....quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar houd ik van!
[..]
Ja is dat ook echt waar joh? Ik snap dat het ergens vandaan komt, maar dat het nu nog zo was
helemaal mee eens...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Zuinigheid en koffie...![]()
Koffie moet een grote doorloopsnelheid hebben!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |