Ja vast.. maar hij reageert op mijn post waarin het over Amsterdamse parken gaat.quote:
Oh, Amsterdam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef OA het volgende:
Ja vast.. maar hij reageert op mijn post waarin het over Amsterdamse parken gaat.![]()
ja hoi,. ik ben ook de halve zomer in sonsbeekquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, Arnhems. Maar alleen als ik vrij ben en de zon schijnt en een leuke vrouw mn handje vasthoud.
Wakker worden!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, Amsterdam.. Sorry, niet zo wakker.
Ja ja ja.quote:
Jo0Lz....quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Willen jullie wel effe doorgeven als er een afkorting gebruikt wordt in de TT>!?!?!?1
nu heb ik topics gemist..
We hebben een nieuwe afkorting ingevoerd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Willen jullie wel effe doorgeven als er een afkorting gebruikt wordt in de TT>!?!?!?1
Mij hebben ze ook niks verteld, maar ik heb m toch gevonden. Je bent gewoon niet hardcore genoeg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Bij je vriend met caz op de achtergrond?quote:
nee, bij de snsquote:
Maar wel mét caz...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, bij de sns
werken voor mijn vriend doe ik als ik thuis ben en in het weekend
bij de sns wel jaquote:
Welterusten lieverdquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...ik ga ff wat slaap inhalen, want 3 dagen echt te weinig geslapen...
..tot strakjes...
![]()
![]()
![]()
Je hebt het voor elkaar, OA. Iedereen is sprakeloosquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:32 schreef OA het volgende:
Ik heb orde geschept in de chaos die hier al meer dan een week heerst!![]()
Vandaag is er dermate weinig nieuws op m'n bureau gegooid, dat ik morgen ws weer rustig de hele dag kan fokken werken zonder het einde uit zicht te verliezen...![]()
Stiltes komen hier wel vaker voor....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt het voor elkaar, OA. Iedereen is sprakeloos![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef OA het volgende:
[..]
Stiltes komen hier wel vaker voor....![]()
ws zijn wij de enigen die nog aan het werk zijn...![]()
De rest zit vast al te zonnen...![]()
En velen met hem!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
OA vond dat korter en leuker ende toffer.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
OA vond dat korter en leuker ende toffer.
quote:
Thuis!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
Ben je al uitgegeten OA?
Heerlijk om zo laat te eten. Wij eten hier altijd vroeg, omdat vaders dat gewend is (heeft met diabetes te maken).quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:00 schreef OA het volgende:
Nee. Ik eet nooit zo vroeg.
M'n vriendin komt pas om 19:00/19:30u thuis.
Dus eerst nog even in de zon op balkon.![]()
Daarna eten maken. Chicken tonight.![]()
Welnee. Ligt eraan welke smaak je neemt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Húúú. Chicken tonight is echt smerig.
We eten niet altijd zo laat hoor. Alleen op woensdag en soms in het weekend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heerlijk om zo laat te eten. Wij eten hier altijd vroeg, omdat vaders dat gewend is (heeft met diabetes te maken).
En Chicken Tonight
Lekker man. Van die heerlijke vakantietijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:14 schreef OA het volgende:
[..]
We eten niet altijd zo laat hoor. Alleen op woensdag en soms in het weekend.
De andere dagen is ze al om 5u thuis, dus dan eten we om 6 uur of half 7.![]()
Vandaag wordt het ws weer 8u.
Toch hou ik er niet van om pas rond 8 uur of daarna te eten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker man. Van die heerlijke vakantietijden
Ja lijkt mij ook een ideale tijd, echter ik ben dit nu wel gewend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:19 schreef OA het volgende:
[..]
Toch hou ik er niet van om pas rond 8 uur of daarna te eten.
Ik begin om 7u meestal toch echt honger te krijgen. Eten tussen 7 en 8 vind ik dus ideaal.![]()
Sjiek!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een appartement aangeboden gekregen
Jááá. Ben nu helemaal hyper.quote:
In de mooiste wijk van Breda.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat snap ik wel ja! Mooie ligging?
Dat woonde ik al. Ik ben er opgegroeid. Maar ik gedraag me niet zo hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zozo toe maar! Kuuk gaat op stand wonen!![]()
Oh okey! Nou wel tof dan dat je daar een appartement kunt bemachtigen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat woonde ik al. Ik ben er opgegroeid. Maar ik gedraag me niet zo hoor.
Ja Kuuk, nu moet je die 300+ posts ergens anders plaatsenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Ik vind het maar niks.. net op de avond dat ik geen flikker te doen heb op m'n werk.
Ja. Verdorie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja Kuuk, nu moet je die 300+ posts ergens anders plaatsen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, als er weer een aantal anderen bijkomen is het zo weer druk!
Teruglezen! *Stuiter*.quote:
Jep.quote:
Uiteraard!quote:
nog 49 48 minquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar huis.
* kraak.... piep.... stap...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
De enige op een afdeling zijn is trouwens best creapy. Ik hoor heel de tijd iemand lopen maar er is niemand.
WHAAAAA. Wil je dat niet meer doenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WHAAAAA. Wil je dat niet meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |