Ik heb zomerblond van ??? l'Oreal denk ik...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mij ook niet gezien
Ik heb wel zoete shampoo, maar die is niet mierzoet.
Ruikt naar citroen., van die fructis zooi.
Maar dat vind ik wel acceptabel
Andrélon!quote:
quote:
Ja, dat ja!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef Muck het volgende:
andrelon inderdaad
heb ik ook een tijd gebruikt
De Nivea Brilliant Blond ga ik de volgende keer es proberen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:24 schreef OA het volgende:
Ja, dat ja!![]()
Ik had (uiteraard) eerst verkeerd gekeken en de cremezooi gekocht, dus dat gebruik ik nu ook!![]()
Wil ik ook.quote:
Dus jij slaapt de hele zomer in een Amsterdams park?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil ik ook.Anders moet ik in de zomer de hele tijd naar huis voor de post
![]()
De hele zomer bij JJ.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef OA het volgende:
Dus jij slaapt de hele zomer in een Amsterdams park?![]()
Nee, Arnhems. Maar alleen als ik vrij ben en de zon schijnt en een leuke vrouw mn handje vasthoud.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij slaapt de hele zomer in een Amsterdams park?![]()
Ja vast.. maar hij reageert op mijn post waarin het over Amsterdamse parken gaat.quote:
Oh, Amsterdam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef OA het volgende:
Ja vast.. maar hij reageert op mijn post waarin het over Amsterdamse parken gaat.![]()
ja hoi,. ik ben ook de halve zomer in sonsbeekquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, Arnhems. Maar alleen als ik vrij ben en de zon schijnt en een leuke vrouw mn handje vasthoud.
Wakker worden!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, Amsterdam.. Sorry, niet zo wakker.
Ja ja ja.quote:
Jo0Lz....quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Willen jullie wel effe doorgeven als er een afkorting gebruikt wordt in de TT>!?!?!?1
nu heb ik topics gemist..
We hebben een nieuwe afkorting ingevoerd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Willen jullie wel effe doorgeven als er een afkorting gebruikt wordt in de TT>!?!?!?1
Mij hebben ze ook niks verteld, maar ik heb m toch gevonden. Je bent gewoon niet hardcore genoeg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Bij je vriend met caz op de achtergrond?quote:
nee, bij de snsquote:
Maar wel mét caz...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, bij de sns
werken voor mijn vriend doe ik als ik thuis ben en in het weekend
bij de sns wel jaquote:
Welterusten lieverdquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...ik ga ff wat slaap inhalen, want 3 dagen echt te weinig geslapen...
..tot strakjes...
![]()
![]()
![]()
Je hebt het voor elkaar, OA. Iedereen is sprakeloosquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:32 schreef OA het volgende:
Ik heb orde geschept in de chaos die hier al meer dan een week heerst!![]()
Vandaag is er dermate weinig nieuws op m'n bureau gegooid, dat ik morgen ws weer rustig de hele dag kan fokken werken zonder het einde uit zicht te verliezen...![]()
Stiltes komen hier wel vaker voor....quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt het voor elkaar, OA. Iedereen is sprakeloos![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef OA het volgende:
[..]
Stiltes komen hier wel vaker voor....![]()
ws zijn wij de enigen die nog aan het werk zijn...![]()
De rest zit vast al te zonnen...![]()
En velen met hem!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
OA vond dat korter en leuker ende toffer.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
OA vond dat korter en leuker ende toffer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |