BX had gisteren 11 posts achter elkaar...quote:
ja duh....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:43 schreef Frutsel het volgende:
Maarrruhhh. JJ wist toch ideale topictitels?
ik zou al die smileys van haar d'r inzetten
Ik vond de mijne mooier inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:40 schreef OA het volgende:
Een goede TT verzinnen is niet eenvoudig...![]()
Zoals te zien is...![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh.......ben gewoon zo creatief in alles wat ik doe....
![]()
![]()
![]()
nooitquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tsssssssss.....![]()
![]()
je bent gewoon jaloers....![]()
In doe alleen cinqet, anders nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en je denkt nu zeker een kwartet te maken he....![]()
...mooi niet...
![]()
![]()
![]()
Mijn TT van het vorige deel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:49 schreef Frutsel het volgende:
jou wat?
waarom post je dit?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja.......jeweets...
![]()
![]()
![]()
vraag me niet waarom ik dit post....![]()
Net als met Amstel "Het is ONS bier"quote:
tis niet omdat JIJ brak bent dt je zo agreesief moet doen he Frutseltje....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Net als met Amstel "Het is ONS bier"
is het ook ONZE topictitel KUUKSKE... niet van jou alleen![]()
![]()
Sorry.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
Net als met Amstel "Het is ONS bier"
is het ook ONZE topictitel KUUKSKE... niet van jou alleen![]()
![]()
ik agressief? ik eis geen TT op...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis niet omdat JIJ brak bent dt je zo agreesief moet doen he Frutseltje....![]()
![]()
quote:
ikke morgen de stad in...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:06 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens naar de stad... eten en haarverf kopen
alles onder het excuus van "ik post door slotjes heen"quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ne duh......jij maakt amper nieuwe open..tsss....
das misbruik maken van je MOD-rechten....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alles onder het excuus van "ik post door slotjes heen"
Welke kleur? Aubergine?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:06 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens naar de stad... eten en haarverf kopen
quote:
en die is nu?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
neh, ik moet mijn uitgroei even bijwerken
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
Goedendag. Wederom presentatie geven. Maar nu even 5 minuten pauze
lichter blond dan de rest van mijn haarquote:
YEAH tis me toch geluktquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das misbruik maken van je MOD-rechten....![]()
![]()
![]()
dat zou voor mij al een reden zijn om m'n haar niet te verven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
lichter blond dan de rest van mijn haar
Theequote:
ik heb vroegah, toen ik jong was...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou voor mij al een reden zijn om m'n haar niet te verven.
wat heb je gedaan. sachavuit?quote:
ik heb nog nooit verf in m'n haar gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb vroegah, toen ik jong was...![]()
![]()
...alle kleuren van de regenboog in mijn haren gehad..
![]()
![]()
![]()
euuhhh...ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit verf in m'n haar gehad.
behalve oranje 'verf' met koninginnedag.
Ik wel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit verf in m'n haar gehad.
behalve oranje 'verf' met koninginnedag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
je houdt nogal vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhh...ja......cool voor je...
![]()
![]()
Koninginnedag...![]()
solly....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je houdt nogal vansmilies de laatste tijd he
Koninginnedag is tof juist, maar ik heb het dan ook nog nooit elders dan in amsterdam gevierd.
ik ook niet specifiek, 'vroeger' deden we daar nooit aan, maar sinds mijn 10e ofzo wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
solly....![]()
mja...ben niet echt met koninginnedag opgegroeid..zal daar wel aan liggen....![]()
do u mind?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja hoor....Fruts is weer bezig....![]()
![]()
![]()
![]()
Stout geweest!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
wat heb je gedaan. sachavuit?![]()
ik heb het niet zo op hele grote druktes....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ook niet specifiek, 'vroeger' deden we daar nooit aan, maar sinds mijn 10e ofzo wel.
En de laatste 9 jaar ga ik zelf altijd met de boot naar amsterdam, wat altijd resulteert in een topdag
daarom moet je zelf met de boot gaan, dan heb je daar niet zo veel last vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op hele grote druktes....![]()
mja..gaat een beetje moelijk met water-vrees....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daarom moet je zelf met de boot gaan, dan heb je daar niet zo veel last van
onze boot is zo groot, dat je, vooral in de grachten, niet echt heel erg door hebt dat je op een boot staatquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..gaat een beetje moelijk met water-vrees....![]()
![]()
het idee alleen al....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
onze boot is zo groot, dat je, vooral in de grachten, niet echt heel erg door hebt dat je op een boot staat
ttssssssss....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten, jij spankt me
dus zal wel dan?
je vraagt er dan ook om he.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten, jij spankt me
dus zal wel dan?
boeien....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef BrandX het volgende:
tvp...
onverhoopt, tegen de tijd dat ik weer kan buurten is deze ook al volgeouweneeld![]()
I second that.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
boeien.......je bent er nu ff...das het belangrijkste.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Katten eigenwijsheidquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dan doet ie het niet he.......pppfffff.....
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhh...ja......cool voor je...
![]()
![]()
Koninginnedag...![]()
En waarom heb je dan de verbinding van een ander nodig?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft er iemand een snelle i-net verbinding? Ik wil ff een paar plaatjes dauwn looden:
Plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |