Oh, je hebt het over het tweejarig jubileum van LBquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ehm... duhAlleen maar het meest geanticipeerde ShowChat Event aller tijden!
![]()
Solli?? Succes!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef Lynx666 het volgende:
Je mag mij in plaats daarvan wel succes wensen anders [afbeelding]
En dan vooral het evenement uit m'n sig. Met zuigrente van een jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef MissBliss het volgende:
Wat attent van je, atb [afbeelding]
[..]
Oh, je hebt het over het tweejarig jubileum van LB [afbeelding]
Doe niet alsof je daar niet al maanden naar uitkijktquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef MissBliss het volgende:
Wat attent van je, atb [afbeelding]
[..]
Oh, je hebt het over het tweejarig jubileum van LB [afbeelding]
quote:
Wat is het verhaal hierachter?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Midden juli gaan babette en ik meeten. En shining-star. En iedereen die wil.
Tenminste, als ze nog willen.
Dat doe ik wel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet alsof je daar niet al maanden naar uitkijkt![]()
![]()
Ik ben echt benieuwd welke acts er allemaal komen![]()
Zquote:
Om 11 uur? Moet je niet werken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Z.
Damn ben net wakker. En ik moet echt nog een hoop doen!
Je doet wel net alsof je er niet naar uitkijkt, of je kijkt er wel naar uit? Ik ben in de war?quote:
Een jongetje die hoort dat-ie heel speciaal is en tegen het grote kwaad moet vechten.quote:
Ben jij het jongetje, en is babette dan het grote kwaad?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een jongetje die hoort dat-ie heel speciaal is en tegen het grote kwaad moet vechten.
Vandaag vrij. Ik heb het ontzettend rustig op mijn werk, dus voorlopig 2 dagen in plaats van 3 dagen werken, totdat ik meer werk te doen hebquote:
Ik doe geen spelletjes met babette.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben jij het jongetje, en is babette dan het grote kwaad?
Je vrije tijd kan je natuurlijk altijd gebruiken om werk te zoeken en te solliciteren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag vrij. Ik heb het ontzettend rustig op mijn werk, dus voorlopig 2 dagen in plaats van 3 dagen werken, totdat ik meer werk te doen heb.
Momenteel bevalt het me niet zo hoe het gaat daar. Ik was hier al bang voor, dat er een keer komt dat het werk wat ik doe bijna opraakt.
Net wakker? Dat is niks voor jou!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Z.
Damn ben net wakker. En ik moet echt nog een hoop doen!
Volgens mij is babette het type dat gaat slaan als spelletjes niet gaan zoals zij het wil. Het afschuiven op Dizer lijkt me een solide actie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik doe geen spelletjes met babette. [afbeelding]
Dat mag Dizer doen.![]()
Ik werk part-timequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je vrije tijd kan je natuurlijk altijd gebruiken om werk te zoeken en te solliciteren.2 dagen is een beetje weinig. 3 dagen eigenlijk ook wel.
Klinkt meeting-waardigquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een jongetje die hoort dat-ie heel speciaal is en tegen het grote kwaad moet vechten.
Dat krijg je als je zoveel overuren maaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Momenteel bevalt het me niet zo hoe het gaat daar. Ik was hier al bang voor, dat er een keer komt dat het werk wat ik doe bijna opraakt.
Wat doe je er nog naast? School?quote:
Die is tof.quote:
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoveel overuren maakt![]()
Ik heb binnenkort een gesprek daarover. Ik ben benieuwd of het wat is. Als dat zo is, dan ga ik dat zeker doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ga je met die andere opleiding nu ook beginnen?
klopt het dat ik hier niets vanaf weet?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Midden juli gaan babette en ik meeten. En shining-star. En iedereen die wil.
Tenminste, als ze nog willen.
Dat zou kunnen, aangezien we dat maanden geleden ooit hebben gezegd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt het dat ik hier niets vanaf weet?!
welnee, ik ben verbaal sterk genoeg, fysiek geweld is totaal overbodigquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij is babette het type dat gaat slaan als spelletjes niet gaan zoals zij het wil. Het afschuiven op Dizer lijkt me een solide actie.
Jij en ATB in een ruimte? Ik zou me net voelen als een kind dat voor de eerste keer naar de kermis alleen met zijn vrienden magquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
welnee, ik ben verbaal sterk genoeg, fysiek geweld is totaal overbodig![]()
hoewel Dizer wel weer andere fysieke acties in me oproept....
oh dat..... ja, dat was 'n grapjequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat zou kunnen, aangezien we dat maanden geleden ooit hebben gezegd.
De Harry Potterfilm in Den Haag kijken.
Ik was zo in de war dat ik niet meer wist of ik in de war was!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je doet wel net alsof je er niet naar uitkijkt, of je kijkt er wel naar uit? Ik ben in de war?
dan moet je (kennelijk) mee naar HP in Den Haag, dan zitten we samen in één donkere ruimtequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:26 schreef Dizer het volgende:
Jij en ATB in een ruimte? Ik zou me net voelen als een kind dat voor de eerste keer naar de kermis alleen met zijn vrienden mag!
.
Wat hij zegt!quote:
Ik heb elke film tot nu toe met precies dezelfde twee vrienden gezien; eentje vind het allang niet leuk meer, maar gaat uit macht der gewoonte telkens meequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
't staat al 1,5 jaar vast dat ik met dezelfde mensen als vorige keer ga
Het idee van drie volwassen mannen die samen naar een Harry Potter film gaan amuseert mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb elke film tot nu toe met precies dezelfde twee vrienden gezien; eentje vind het allang niet leuk meer, maar gaat uit macht der gewoonte telkens mee![]()
quote:
Tja, ik vind het gewoon echt leuke films; ik schaam me er ook niet voor ofzo (dat doe ik sowieso niet zo snelquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het idee van drie volwassen mannen die samen naar een Harry Potter film gaan amuseert mij. [afbeelding]
The Princess Diaries.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon echt leuke films; ik schaam me er ook niet voor ofzo (dat doe ik sowieso niet zo snel) - kan me ook wel ergere films bedenken om als drie volwassen mannen heen te gaan.
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]!!!!
Bijvoorbeeld![]()
Of Bridget JonesDaar mag je als man alleen heen met je vriendin, maar niet voor je plezier.
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
!!!!
Bijvoorbeeld![]()
Of Bridget JonesDaar mag je als man alleen heen met je vriendin, maar niet voor je plezier.
![]()
Ik ken aardig wat mensen die hetzelfde doen met kinderen. Oh, wat wil hun neefje/nichtje toch graag naar de nieuwe Pixar film!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]Bridget Jones
Correctie: je mag er als man wel voor je plezier heen, maar alleen als je vriendin mee is als excuus
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat mensen die hetzelfde doen met kinderen. Oh, wat wil hun neefje/nichtje toch graag naar de nieuwe Pixar film!
Maar ken jij eigenlijk wel schaamte?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar durf ik wel zonder schaamte en zonder kind naar toe
Oh jawel hoorquote:
In ieder geval meer dan Zhenar, vemoed ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Maar niet zoveel als anderen misschien
Ik niet. Ik had het wel verwacht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef rena het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd over hoe snel het hier gaat![]()
Ja duh, die gaat naar Harry Potterquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan Zhenar, vemoed ik.
Ja. Voor jou niet dan? Snelheid in SC is tof!quote:
een gepaste snelheidquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Voor jou niet dan? Snelheid in SC is tof!
quote:
of Brokeback Mountainquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:11 schreef MissBliss het volgende:
The Princess Diaries.
Uhhh...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meer dan de helft van ShowChat doet dat ook![]()
Waaronder Sven, de absolute koning van goede smaak![]()
![]()
![]()
Dat is toch helemaal geen slechte of kinderachtige filmquote:
Dat je Harry Potter tof vindt!quote:
nee, maar het was dan ook geen reactie op "noem een slechte of kinderachtige film" maar op:quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:44 schreef Zhenar het volgende:
Dat is toch helemaal geen slechte of kinderachtige film![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef Zhenar het volgende:
Tja, ik vind het gewoon echt leuke films; ik schaam me er ook niet voor ofzo (dat doe ik sowieso niet zo snel) - kan me ook wel ergere films bedenken om als drie volwassen mannen heen te gaan.
Nee, ik kijk de films ook wel, maar nog nooit in de bioscoop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat je Harry Potter tof vindt!![]()
![]()
Of lees je alleen de boeken?![]()
![]()
Toch:quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meer dan de helft van ShowChat doet dat ook![]()
Waaronder Sven, de absolute koning van goede smaak![]()
![]()
![]()
Wat is dát dan weer voor kromme zin?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik kijk de films ook wel, maar nog nooit in de bioscoop.
Goed dat je het even zegt. Had-ie vast niet in de gaten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:58 schreef Bupatih het volgende:
En je hebt weer een signature en een ondertitel.
Ik wilde het eerst in z'n algemeen zeggen, maar ik dacht: nu ik die Sven toch spreek, kan ik het net zo goed in dezelfde reactie proppen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed dat je het even zegt. Had-ie vast niet in de gaten.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst in z'n algemeen zeggen, maar ik dacht: nu ik die Sven toch spreek, kan ik het net zo goed in dezelfde reactie proppen.
Ach je bedoeling was goed, daar gaat het om.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst in z'n algemeen zeggen, maar ik dacht: nu ik die Sven toch spreek, kan ik het net zo goed in dezelfde reactie proppen.
Ach so!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, maar het was dan ook geen reactie op "noem een slechte of kinderachtige film" maar op:
[..]
helemaal waar, maar feit is dat 't gebeurt: ik ken (voor zover ik ze wil kennen) meerdere gasten die weigerden te gaan, want "wat zou men wel niet denken"....quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef Zhenar het volgende:
Maar dan nog: elke man (ongeacht zijn geaardheid) die zich geneert om naar Brokeback Mountain te gaan met vrienden heeft toch wel bepaalde issues...
Dat je niet gaat omdat je verwacht dat de film kut is, dat vind ik wél een goede reden. (Want hij is wel best saai soms)
Maar dat je je zou schamen/generen?Dat zou echt sneu zijn.
Ik vond vooral de muziek mooi.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef babette21 het volgende:
film is idd echt niet zo denderend, op de mooie plaatjes (de landschappen dus!!), 't koppie van god-hoe-heettie en het spel van Michelle Williams na... wel een wijze les geleerd: laat je man nooit op visweekend gaan.......
Gniffelen?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef Bupatih het volgende:
Inderdaad! En ondertussen wel gniffelen om de naaktscène in Borat!!
Die ene opmerking van Sacha toen hij een Golden Globe won:quote:
Ik blijf het geniaal vinden wat hij heeft neergezet.quote:I just wanna say, this movie was a life-changing experience. I saw some amazing, beautiful and vigorating parts of America. But I saw some dark parts of America, an ugly side of America, a side of America that rarely sees the light of day. I refer, of course, to the anus and testicles of my co-star, Ken Davitian.
When I was in that scene, and I stared down and saw your two wrinkled Golden Globes on my chin... I thought to myself, I'd better win a bloody award for this!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
helemaal waar, maar feit is dat 't gebeurt: ik ken (voor zover ik ze wil kennen) meerdere gasten die weigerden te gaan, want "wat zou men wel niet denken"....
Ik vind het ook heel tof.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die ene opmerking van Sacha toen hij een Golden Globe won:
[..]
Ik blijf het geniaal vinden wat hij heeft neergezet.
Dat is het tofst ja... mensen die in de media gaan agiteren tegen de film omdat 'ie antisemitisch enzo zou zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef Bupatih het volgende:
En het mooie is natuurlijk ook, zeg ik met de acties van Andy Kaufman in het achterhoofd (sorry atb en Erik), dat hij heel wat reacties bij mensen wist te ontketenen, terwijl die niet doorhadden dat het nep was, een typetje...
Tofquote:
Hoe ging het?quote:
Mijn grapje over "Ze" is weggehaald!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:00 schreef Zhenar het volgende:
-edit: kssht.
Bijna net zo graag als dat jullie mij hier willenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanzelfsprekend, L6.
Zit het inquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Verrekte goed, deze
Ze willen me, ik voel het.
Ooeoeoeoehquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Verrekte goed, deze
Ze willen me, ik voel het.
Alsof er ergens meer Lynxbegeerte kan bestaan dan hierquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bijna net zo graag als dat jullie mij hier willen.
Nee, Tilburg. Maar ach.quote:
Klopt, die is morgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooeoeoeoeh [afbeelding]
Je had er toch nog 1?? Wanneer is die?
Ze vonden me zeer te pruimen. Ze laten het me deze week nog wetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof er ergens meer Lynxbegeerte kan bestaan dan hier![]()
!!!
Dus even serieus, wat vonden ze van je?![]()
Heb je in je cv gezet dat je de FullQuickReply hebt gemaakt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:42 schreef Lynx666 het volgende:
Ze vonden me zeer te pruimen. Ze laten het me deze week nog weten.
Ik heb jullie btw als referentie opgegeven.
Nee, maar die heb ik wel genoemd bij "Grootste successen in m'n leven"quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je in je cv gezet dat je de FullQuickReply hebt gemaakt? [afbeelding].
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik wel genoemd bij "Grootste successen in m'n leven".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:08 schreef LeBeau het volgende:
Kip Tandori met rode rijst en paprika.Zelf gemaakt*!
*Ik wil het recept niet spoilen, dus ik lees de spoiler lekker nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Zal ik het einde dan maar verklappen? De kip overleeft het niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ik wil het recept niet spoilen, dus ik lees de spoiler lekker niet![]()
Dat was het spannendste stuk!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik het einde dan maar verklappen? De kip overleeft het niet.
Tering, wat heb je toch slechte grappen. Maar elke keer lach ik weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik het einde dan maar verklappen? De kip overleeft het niet.
Het was allemaal vooral erg pittig, ik weet niet waar dat vandaan kwam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Paprika.
Maar rode rijst is dan weer iets wat ik nooit eet.
Wel handig dan, dat daar overal bedden staanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef Dizer het volgende:
Loop je door de Ikea, wie kom je tegen? Skaai![]()
.
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel handig dan, dat daar overal bedden staan![]()
![]()
Volgens mij niet...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Die werkt daar toch ook?
Ah.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh nee, bij een of andere bouwmarkt...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah.
Ik ben moe. Ikea is vermoeiend. Dat rustig aan lopen door zo een groot gebouw...
We gaan zondag met zn 3-enquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah.
Ik ben moe. Ikea is vermoeiend. Dat rustig aan lopen door zo een groot gebouw...
Het originele plan enzoquote:
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef Dizer het volgende:
Loop je door de Ikea, wie kom je tegen? Skaai![]()
.
Skaai in levende lijvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja. Ik was helemaal van m'n stuk
. Dizer in levende lijve
![]()
.
M'n moeder even later: Is ie nog vrijgezel? Nou?.
En ik ben trouwens ook doodop zeg, dat slenteren is killing. Helemaal met slechte slippers aan.
Jij bent te vroeg wakker gemaakt, of je hebt iemand te vroeg wakker gemaakt? En hoe vroeg is vroeg?quote:
eerst mezelf en toen MB, en alles voor een bepaalde tijd is gewoon te vroegquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent te vroeg wakker gemaakt, of je hebt iemand te vroeg wakker gemaakt? En hoe vroeg is vroeg?
Vroeg is natuurlijk voor iedereen anders, alles na half zeven is uitslapen voor mij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:09 schreef Re het volgende:
[..]
eerst mezelf en toen MB, en alles voor een bepaalde tijd is gewoon te vroeg
Een dag geen seks voor elke minuut dat hij je eerder wakker heeft gemaakt!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een dag geen seks voor elke minuut dat hij je eerder wakker heeft gemaakt!![]()
In ieder geval vroeger dan gisteren.quote:
Al heb je daar jezelf natuurlijk ook wel mee.quote:
Nou ja, het is leuk om even mee te delen: "Een dag geen seks voor elke minuut dat je me eerder wakker hebt gemaakt!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al heb je daar jezelf natuurlijk ook wel mee.
Tenzij je nu ook recht hebt op een invaller.
Dat moet je dan wel naakt zeggen. Zo van "Kijk eens wat je mist?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, het is leuk om even mee te delen: "Een dag geen seks voor elke minuut dat je me eerder wakker hebt gemaakt!"
En dan de reactie kijken![]()
Maar verder is het natuurlijk een slecht plan
Ik lag er om 10 uur al in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dat terwijl ik er om 03.30 in lag.
Oh, dat zal ik zeker doen ja!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel naakt zeggen. Zo van "Kijk eens wat je mist?!"
Precies, je hebt je schoonheidsslaapje hard nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat zal ik zeker doen ja!
Wat denkt ie wel niet
Die heeft toch hele slechte kritieken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Hannie en de wulpse heidemeisjes" misschien?
draait Zodiac al?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik zou vandaag naar de film gaan, maar de enige die ik wil zien is Pirates 3 en dat is niet handig als je met iemand gaat die deel 2 nog niet heeft gezien![]()
Heeft iemand nog filmtips?![]()
Hmm daar heb je gelijk in, Hannie kon niet zo goed faken. Maar verder schijnt 'ie erg leuk te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heeft toch hele slechte kritieken?![]()
Nee. 13 juni komt hij uit.quote:
quote:
Die draaien allebei al jaquote:
Huh, ik zag hem al bij de lijst staan van films die nu spelen, dacht ik!quote:
Zodiac schijnt wel tof te zijn, soort se7en maar dan over de invloed van de media op een serialkillerquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Die draaien allebei al ja![]()
Maar die hoef ik niet zo nodig te zien eigenlijkIk heb sowieso de hele Ocean's serie aan mij voorbij laten gaan
![]()
Oh nee, je hebt gelijk, hij draait nog heulemaal nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh, ik zag hem al bij de lijst staan van films die nu spelen, dacht ik!![]()
Misschien dat films wat later doordringen in dat gat waar jij woont![]()
![]()
Ja, eigenlijk lijkt 'ie me ook wel interessant... maar ik ben meer in een blockbuster mood. Misschien dat we gewoon iets hurenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
Zodiac schijnt wel tof te zijn, soort se7en maar dan over de invloed van de media op een serialkiller
Jouw ongelijk, en natuurlijk mijn gelijk, maken mij buitensporig geil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt gelijk, hij draait nog heulemaal niet![]()
En verder wachten op Transformers, wat eruit ziet als de spektakelerigste spektakelfilm van het jaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk lijkt 'ie me ook wel interessant... maar ik ben meer in een blockbuster mood. Misschien dat we gewoon iets huren![]()
Awww, je bent nu toch wel thuis gebleven he?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele nacht helse buikpijn en kotsen en niemand om je emmer te legenis ook niet leuk
![]()
ja, gisteren ook al trouwens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef Burdie het volgende:
Awww, je bent nu toch wel thuis gebleven he?.
Getver, is het buikgriep ofzoiets??? Hoop dat je snel weer beter wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, gisteren ook al trouwens.
dacht gisteren in de loop van de dag dat 't wel beter ging maar vannacht was echthel
thanksquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:37 schreef Burdie het volgende:
Getver, is het buikgriep ofzoiets??? Hoop dat je snel weer beter wordt.
Die film moet inderdaad de natte droom worden van elke man die de jaren 80 als kind heeft meegemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En verder wachten op Transformers, wat eruit ziet als de spektakelerigste spektakelfilm van het jaar.
Maar waar is de vader van het kindje dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele nacht helse buikpijn en kotsen en niemand om je emmer te legenis ook niet leuk
![]()
Ohquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef LeBeau het volgende:
Zodiac draait sinds 31 mei in de bios, Re.
[..]
Nee. 13 juni komt hij uit.
Oeh, gaaafquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
Zodiac schijnt wel tof te zijn, soort se7en maar dan over de invloed van de media op een serialkiller
Met Jake Gyllenhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
[..]
Oeh, gaaaf
Beterschap Babette [afbeelding]
De jouwequote:
Oh, das niet slechtquote:
Van ons allemaal, toch?quote:
volgens mij had ik laatst ergens gzegd dat jij dat wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef Zhenar het volgende:
Maar waar is de vader van het kindje dan?![]()
Oh God, jij was natuurlijk zo'n grote Jake fan.quote:
Aahhh gossie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van ons allemaal, toch?![]()
Maar het meest van mij ja![]()
![]()
Niet meer zo erg tegenwoordigquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh God, jij was natuurlijk zo'n grote Jake fan.
Heb je de film al gezien?
Subtiele onder-de-gordel "Je bent gewoon een pijpslet" opmerking.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van ons allemaal, toch?![]()
Maar het meest van mij ja![]()
![]()
In ShowChat zijn we toch allemaal pijpsletten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Subtiele onder-de-gordel "Je bent gewoon een pijpslet" opmerking.
Ik weet geeneens wat het betekent.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In ShowChat zijn we toch allemaal pijpsletten?![]()
Omg, jij hebt het woord ongeveer uitgevonden!quote:
Ik kan voor jou ook nog wel wat woorden bedenken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, jij hebt het woord ongeveer uitgevonden!![]()
![]()
![]()
Hola!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela!
Nou, kom maar op!!11!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan voor jou ook nog wel wat woorden bedenken!![]()
![]()
![]()
foto'squote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Gala was megatof.
Mooi meisje iddquote:
Ben je niet stiekem bi? Want jullie zien er echt heel schattig uit saampjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, maar we zijn wel tot de conclusie gekomen dat het eeuwig zonde is dat ik op jongens val, want we zouden een perfect stelletje zijn.
Nee, echt nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je niet stiekem bi? Want jullie zien er echt heel schattig uit saampjes.
Ze lijkt op die ene chick die samen met die ander hele vreemd emanier van playbacken deed op GoogleVidoquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze heeft een beetje een bekend gezicht trouwens. Maar ik kan het niet plaatsen...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze lijkt op die ene chick die samen met die ander hele vreemd emanier van playbacken deed op GoogleVido
Gefeliciteerd dan maarquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar![]()
[afbeelding]
Zaadslet!quote:
Wat een leuk jurkje.quote:
Poeh poehquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zaadslet!
Slettonie?Lichte slettenfixatie.
Ik zei niet dat ik met iets goeds zou komen.![]()
Probeer MissPissquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zaadslet!
Slettonie?Lichte slettenfixatie.
Ik zei niet dat ik met iets goeds zou komen.![]()
Ik haat jou ookquote:
Ik ben zo fris als een hoentje!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
MissonFriss.
Ik schrok al helemaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie houd ik voor de gek, ik vind MB gewoon tof.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef Re het volgende:
secretaresse die je naam verkeerd spelt voor een limo service is nooit leuk
BROEK, MULDOUS
ja als ik dat wist, die amerikanen kunnen blijkbaar niet echt spellenquote:
Ik las 'zo fris als een hoertje'.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben zo fris als een hoentje! [afbeelding]
Ja, doe maar lief, anders mag je zondag niet meerijdenquote:
Naja, maakt verder toch niet uit?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:21 schreef Re het volgende:
[..]
ja als ik dat wist, die amerikanen kunnen blijkbaar niet echt spellen
Hmpf!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik las 'zo fris als een hoertje'.!!!
Ik zou maar lief doen als ik jou was, anders zie je jezelf hangen van de goliath naar benedenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, doe maar lief, anders mag je zondag niet meerijden [afbeelding]
Ach wat moet ik andersquote:
Ik zal worden opgewacht op het vliegveld met een bordje met die naam eropquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, maakt verder toch niet uit?
[..]
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:29 schreef Re het volgende:
[..]
Ik zal worden opgewacht op het vliegveld met een bordje met die naam erop
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou maar lief doen als ik jou was, anders zie je jezelf hangen van de goliath naar beneden
Jaaaa, poezels kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach wat moet ik anderszou wel ff willen slapen maar dan kom ik niet op tijd op t werk dus na het werk meteen erin en morgen naar Snits
Ohquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:29 schreef Re het volgende:
[..]
Ik zal worden opgewacht op het vliegveld met een bordje met die naam erop
Jaja... hun 'arm' werd stijf..quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef LeBeau het volgende:
De airco wil hier ook niet helemaal lekker meer, lijkt het. Het was echt superkoel net in de kamer, ging iemand zeuren over de airco. Dat hun arm stijf werd of whatever.![]()
Ik hoop het maar, het is een vrouw.quote:
Vrouw kijkt porno en zit in de kou, ik zou toch meer in de tepel-richting denken dan hoorquote:
Stijve tepels?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vrouw kijkt porno en zit in de kou, ik zou toch meer in de tepel-richting denken dan hoor
Ja, dat was een stomme reclame!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stijve tepels?
*vieze reclame flashback*![]()
![]()
Ik vond het vooral erg Eng en vies.quote:
Er is een verschil tussen harde tepels en lange tepels. Ik kan me niet voorstellen dat iemand lange tepels mooi vindtquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond het vooral erg Eng en vies.Verder heb ik echt niks tegen mannen met harde tepels, maar niet op die manier.
Ik heb dingen gehoord over MissBliss die anders suggereren... een tepelsloerie is het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen harde tepels en lange tepels. Ik kan me niet voorstellen dat iemand lange tepels mooi vindt.
Ik heb hele fijne tepels, LeBeau!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb dingen gehoord over MissBliss die anders suggereren... een tepelsloerie is het.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, ik weet ineens welke reclame jullie bedoelenJa, die was gewoon eng
[..]
Ik heb hele fijne tepels, LeBeau!![]()
Ik scroll plaatjes per definitie door op het werk. Je weet nooit wat voor groor plaatje er nu weer door een of andere freak (Svenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef MissBliss het volgende:
Hey, haal die foto eens weg!
Ik zit op mn werk man
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoekt en gij zult vinden!
Fok! altijd in een klein schermpje, zodat je dat met je schouders het Fok!window blokkeert en mensen alleen het Wordscherm zien als ze (al dan niet terloops) over je schouder kijken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:18 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 maakt notities voor a.s. maandag
Goeie tips Zhen. Nog meer?
Ik weet al iets.. Ik ga op 't werk wel gewoon FOKken via "view page source", denken ze dat ik goed bezig benquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fok! altijd in een klein schermpje, zodat je dat met je schouders het Fok!window blokkeert en mensen alleen het Wordscherm zien als ze (al dan niet terloops) over je schouder kijken.![]()
quote:Of gewoon aan één stuk door werken natuurlijk!![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik werk via een remote desktop. Met 1 druk op de knop zijn Fok! en alle andere privédingen weg en staan er alleen nog maar Worddingetjes en Outlook enzo
En ze kunnen ook nooit mn internetgeschiedenis nagaan
Vrienden van me doen dat ook, maar ik ken het ook niet. Want ook ik kijk geen tv meer. Heb zekfs al 3 weken geen GTST gekekenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:25 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dat boom boom chickah wah wah ofzo eigenlijk?
Ik kijk geen Nederlandse televisie meer, maar nu heb ik dus het idee dat er iets wanstaltigs aan mij voorbij is gegaan![]()
Leest ook zo lekker weg, hè.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik weet al iets.. Ik ga op 't werk wel gewoon FOKken via "view page source", denken ze dat ik goed bezig ben [afbeelding]
Ik kan eindelijk ook die foto bekijkenquote:
Maar wel "looks to kill"quote:
Doe mij maar een SMS-je terug antwoordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Doe mij maar een hapje Fedde le Grand.
Kom eraan, was ff GA aan het kijkenquote:
Ik ben ook weer terugquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er.
Grouphugquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17
schreef Dizer het volgende:
Erik![]()
Kiwi![]()
ATB![]()
![]()
Ja ATB krijgt er één extra.
* Babette is al twee dagen niet buiten geweestquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Buiten. Warm.
Toch niet ziek he...?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette is al twee dagen niet buiten geweest
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette is al twee dagen niet buiten geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |