draait Zodiac al?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik zou vandaag naar de film gaan, maar de enige die ik wil zien is Pirates 3 en dat is niet handig als je met iemand gaat die deel 2 nog niet heeft gezien![]()
Heeft iemand nog filmtips?![]()
Hmm daar heb je gelijk in, Hannie kon niet zo goed faken. Maar verder schijnt 'ie erg leuk te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heeft toch hele slechte kritieken?![]()
Nee. 13 juni komt hij uit.quote:
quote:
Die draaien allebei al jaquote:
Huh, ik zag hem al bij de lijst staan van films die nu spelen, dacht ik!quote:
Zodiac schijnt wel tof te zijn, soort se7en maar dan over de invloed van de media op een serialkillerquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Die draaien allebei al ja![]()
Maar die hoef ik niet zo nodig te zien eigenlijkIk heb sowieso de hele Ocean's serie aan mij voorbij laten gaan
![]()
Oh nee, je hebt gelijk, hij draait nog heulemaal nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh, ik zag hem al bij de lijst staan van films die nu spelen, dacht ik!![]()
Misschien dat films wat later doordringen in dat gat waar jij woont![]()
![]()
Ja, eigenlijk lijkt 'ie me ook wel interessant... maar ik ben meer in een blockbuster mood. Misschien dat we gewoon iets hurenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
Zodiac schijnt wel tof te zijn, soort se7en maar dan over de invloed van de media op een serialkiller
Jouw ongelijk, en natuurlijk mijn gelijk, maken mij buitensporig geil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt gelijk, hij draait nog heulemaal niet![]()
En verder wachten op Transformers, wat eruit ziet als de spektakelerigste spektakelfilm van het jaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk lijkt 'ie me ook wel interessant... maar ik ben meer in een blockbuster mood. Misschien dat we gewoon iets huren![]()
Awww, je bent nu toch wel thuis gebleven he?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele nacht helse buikpijn en kotsen en niemand om je emmer te legenis ook niet leuk
![]()
ja, gisteren ook al trouwens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef Burdie het volgende:
Awww, je bent nu toch wel thuis gebleven he?.
Getver, is het buikgriep ofzoiets??? Hoop dat je snel weer beter wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, gisteren ook al trouwens.
dacht gisteren in de loop van de dag dat 't wel beter ging maar vannacht was echthel
thanksquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:37 schreef Burdie het volgende:
Getver, is het buikgriep ofzoiets??? Hoop dat je snel weer beter wordt.
Die film moet inderdaad de natte droom worden van elke man die de jaren 80 als kind heeft meegemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En verder wachten op Transformers, wat eruit ziet als de spektakelerigste spektakelfilm van het jaar.
Maar waar is de vader van het kindje dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele nacht helse buikpijn en kotsen en niemand om je emmer te legenis ook niet leuk
![]()
Ohquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef LeBeau het volgende:
Zodiac draait sinds 31 mei in de bios, Re.
[..]
Nee. 13 juni komt hij uit.
Oeh, gaaafquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
Zodiac schijnt wel tof te zijn, soort se7en maar dan over de invloed van de media op een serialkiller
Met Jake Gyllenhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
[..]
Oeh, gaaaf
Beterschap Babette [afbeelding]
De jouwequote:
Oh, das niet slechtquote:
Van ons allemaal, toch?quote:
volgens mij had ik laatst ergens gzegd dat jij dat wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef Zhenar het volgende:
Maar waar is de vader van het kindje dan?![]()
Oh God, jij was natuurlijk zo'n grote Jake fan.quote:
Aahhh gossie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van ons allemaal, toch?![]()
Maar het meest van mij ja![]()
![]()
Niet meer zo erg tegenwoordigquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh God, jij was natuurlijk zo'n grote Jake fan.
Heb je de film al gezien?
Subtiele onder-de-gordel "Je bent gewoon een pijpslet" opmerking.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van ons allemaal, toch?![]()
Maar het meest van mij ja![]()
![]()
In ShowChat zijn we toch allemaal pijpsletten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Subtiele onder-de-gordel "Je bent gewoon een pijpslet" opmerking.
Ik weet geeneens wat het betekent.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In ShowChat zijn we toch allemaal pijpsletten?![]()
Omg, jij hebt het woord ongeveer uitgevonden!quote:
Ik kan voor jou ook nog wel wat woorden bedenken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, jij hebt het woord ongeveer uitgevonden!![]()
![]()
![]()
Hola!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela!
Nou, kom maar op!!11!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan voor jou ook nog wel wat woorden bedenken!![]()
![]()
![]()
foto'squote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Gala was megatof.
Mooi meisje iddquote:
Ben je niet stiekem bi? Want jullie zien er echt heel schattig uit saampjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, maar we zijn wel tot de conclusie gekomen dat het eeuwig zonde is dat ik op jongens val, want we zouden een perfect stelletje zijn.
Nee, echt nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je niet stiekem bi? Want jullie zien er echt heel schattig uit saampjes.
Ze lijkt op die ene chick die samen met die ander hele vreemd emanier van playbacken deed op GoogleVidoquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze heeft een beetje een bekend gezicht trouwens. Maar ik kan het niet plaatsen...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze lijkt op die ene chick die samen met die ander hele vreemd emanier van playbacken deed op GoogleVido
Gefeliciteerd dan maarquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar![]()
[afbeelding]
Zaadslet!quote:
Wat een leuk jurkje.quote:
Poeh poehquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zaadslet!
Slettonie?Lichte slettenfixatie.
Ik zei niet dat ik met iets goeds zou komen.![]()
Probeer MissPissquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zaadslet!
Slettonie?Lichte slettenfixatie.
Ik zei niet dat ik met iets goeds zou komen.![]()
Ik haat jou ookquote:
Ik ben zo fris als een hoentje!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
MissonFriss.
Ik schrok al helemaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie houd ik voor de gek, ik vind MB gewoon tof.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:17 schreef Re het volgende:
secretaresse die je naam verkeerd spelt voor een limo service is nooit leuk
BROEK, MULDOUS
ja als ik dat wist, die amerikanen kunnen blijkbaar niet echt spellenquote:
Ik las 'zo fris als een hoertje'.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben zo fris als een hoentje! [afbeelding]
Ja, doe maar lief, anders mag je zondag niet meerijdenquote:
Naja, maakt verder toch niet uit?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:21 schreef Re het volgende:
[..]
ja als ik dat wist, die amerikanen kunnen blijkbaar niet echt spellen
Hmpf!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik las 'zo fris als een hoertje'.!!!
Ik zou maar lief doen als ik jou was, anders zie je jezelf hangen van de goliath naar benedenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, doe maar lief, anders mag je zondag niet meerijden [afbeelding]
Ach wat moet ik andersquote:
Ik zal worden opgewacht op het vliegveld met een bordje met die naam eropquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, maakt verder toch niet uit?
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |