thanksquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:37 schreef Burdie het volgende:
Getver, is het buikgriep ofzoiets??? Hoop dat je snel weer beter wordt.
Die film moet inderdaad de natte droom worden van elke man die de jaren 80 als kind heeft meegemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En verder wachten op Transformers, wat eruit ziet als de spektakelerigste spektakelfilm van het jaar.
Maar waar is de vader van het kindje dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele nacht helse buikpijn en kotsen en niemand om je emmer te legenis ook niet leuk
![]()
Ohquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef LeBeau het volgende:
Zodiac draait sinds 31 mei in de bios, Re.
[..]
Nee. 13 juni komt hij uit.
Oeh, gaaafquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
Zodiac schijnt wel tof te zijn, soort se7en maar dan over de invloed van de media op een serialkiller
Met Jake Gyllenhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
[..]
Oeh, gaaaf
Beterschap Babette [afbeelding]
De jouwequote:
Oh, das niet slechtquote:
Van ons allemaal, toch?quote:
volgens mij had ik laatst ergens gzegd dat jij dat wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef Zhenar het volgende:
Maar waar is de vader van het kindje dan?![]()
Oh God, jij was natuurlijk zo'n grote Jake fan.quote:
Aahhh gossie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van ons allemaal, toch?![]()
Maar het meest van mij ja![]()
![]()
Niet meer zo erg tegenwoordigquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh God, jij was natuurlijk zo'n grote Jake fan.
Heb je de film al gezien?
Subtiele onder-de-gordel "Je bent gewoon een pijpslet" opmerking.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van ons allemaal, toch?![]()
Maar het meest van mij ja![]()
![]()
In ShowChat zijn we toch allemaal pijpsletten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Subtiele onder-de-gordel "Je bent gewoon een pijpslet" opmerking.
Ik weet geeneens wat het betekent.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In ShowChat zijn we toch allemaal pijpsletten?![]()
Omg, jij hebt het woord ongeveer uitgevonden!quote:
Ik kan voor jou ook nog wel wat woorden bedenken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, jij hebt het woord ongeveer uitgevonden!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |