Oh, dat zal ik zeker doen ja!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel naakt zeggen. Zo van "Kijk eens wat je mist?!"
Precies, je hebt je schoonheidsslaapje hard nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat zal ik zeker doen ja!
Wat denkt ie wel niet
Die heeft toch hele slechte kritieken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Hannie en de wulpse heidemeisjes" misschien?
draait Zodiac al?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik zou vandaag naar de film gaan, maar de enige die ik wil zien is Pirates 3 en dat is niet handig als je met iemand gaat die deel 2 nog niet heeft gezien![]()
Heeft iemand nog filmtips?![]()
Hmm daar heb je gelijk in, Hannie kon niet zo goed faken. Maar verder schijnt 'ie erg leuk te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heeft toch hele slechte kritieken?![]()
Nee. 13 juni komt hij uit.quote:
quote:
Die draaien allebei al jaquote:
Huh, ik zag hem al bij de lijst staan van films die nu spelen, dacht ik!quote:
Zodiac schijnt wel tof te zijn, soort se7en maar dan over de invloed van de media op een serialkillerquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Die draaien allebei al ja![]()
Maar die hoef ik niet zo nodig te zien eigenlijkIk heb sowieso de hele Ocean's serie aan mij voorbij laten gaan
![]()
Oh nee, je hebt gelijk, hij draait nog heulemaal nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh, ik zag hem al bij de lijst staan van films die nu spelen, dacht ik!![]()
Misschien dat films wat later doordringen in dat gat waar jij woont![]()
![]()
Ja, eigenlijk lijkt 'ie me ook wel interessant... maar ik ben meer in een blockbuster mood. Misschien dat we gewoon iets hurenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
Zodiac schijnt wel tof te zijn, soort se7en maar dan over de invloed van de media op een serialkiller
Jouw ongelijk, en natuurlijk mijn gelijk, maken mij buitensporig geil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt gelijk, hij draait nog heulemaal niet![]()
En verder wachten op Transformers, wat eruit ziet als de spektakelerigste spektakelfilm van het jaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk lijkt 'ie me ook wel interessant... maar ik ben meer in een blockbuster mood. Misschien dat we gewoon iets huren![]()
Awww, je bent nu toch wel thuis gebleven he?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele nacht helse buikpijn en kotsen en niemand om je emmer te legenis ook niet leuk
![]()
ja, gisteren ook al trouwens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef Burdie het volgende:
Awww, je bent nu toch wel thuis gebleven he?.
Getver, is het buikgriep ofzoiets??? Hoop dat je snel weer beter wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, gisteren ook al trouwens.
dacht gisteren in de loop van de dag dat 't wel beter ging maar vannacht was echthel
thanksquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:37 schreef Burdie het volgende:
Getver, is het buikgriep ofzoiets??? Hoop dat je snel weer beter wordt.
Die film moet inderdaad de natte droom worden van elke man die de jaren 80 als kind heeft meegemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En verder wachten op Transformers, wat eruit ziet als de spektakelerigste spektakelfilm van het jaar.
Maar waar is de vader van het kindje dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele nacht helse buikpijn en kotsen en niemand om je emmer te legenis ook niet leuk
![]()
Ohquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef LeBeau het volgende:
Zodiac draait sinds 31 mei in de bios, Re.
[..]
Nee. 13 juni komt hij uit.
Oeh, gaaafquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
Zodiac schijnt wel tof te zijn, soort se7en maar dan over de invloed van de media op een serialkiller
Met Jake Gyllenhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
[..]
Oeh, gaaaf
Beterschap Babette [afbeelding]
De jouwequote:
Oh, das niet slechtquote:
Van ons allemaal, toch?quote:
volgens mij had ik laatst ergens gzegd dat jij dat wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef Zhenar het volgende:
Maar waar is de vader van het kindje dan?![]()
Oh God, jij was natuurlijk zo'n grote Jake fan.quote:
Aahhh gossie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van ons allemaal, toch?![]()
Maar het meest van mij ja![]()
![]()
Niet meer zo erg tegenwoordigquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh God, jij was natuurlijk zo'n grote Jake fan.
Heb je de film al gezien?
Subtiele onder-de-gordel "Je bent gewoon een pijpslet" opmerking.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Van ons allemaal, toch?![]()
Maar het meest van mij ja![]()
![]()
In ShowChat zijn we toch allemaal pijpsletten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Subtiele onder-de-gordel "Je bent gewoon een pijpslet" opmerking.
Ik weet geeneens wat het betekent.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In ShowChat zijn we toch allemaal pijpsletten?![]()
Omg, jij hebt het woord ongeveer uitgevonden!quote:
Ik kan voor jou ook nog wel wat woorden bedenken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, jij hebt het woord ongeveer uitgevonden!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |