Ach so!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, maar het was dan ook geen reactie op "noem een slechte of kinderachtige film" maar op:
[..]
helemaal waar, maar feit is dat 't gebeurt: ik ken (voor zover ik ze wil kennen) meerdere gasten die weigerden te gaan, want "wat zou men wel niet denken"....quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef Zhenar het volgende:
Maar dan nog: elke man (ongeacht zijn geaardheid) die zich geneert om naar Brokeback Mountain te gaan met vrienden heeft toch wel bepaalde issues...
Dat je niet gaat omdat je verwacht dat de film kut is, dat vind ik wél een goede reden. (Want hij is wel best saai soms)
Maar dat je je zou schamen/generen?Dat zou echt sneu zijn.
Ik vond vooral de muziek mooi.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef babette21 het volgende:
film is idd echt niet zo denderend, op de mooie plaatjes (de landschappen dus!!), 't koppie van god-hoe-heettie en het spel van Michelle Williams na... wel een wijze les geleerd: laat je man nooit op visweekend gaan.......
Gniffelen?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef Bupatih het volgende:
Inderdaad! En ondertussen wel gniffelen om de naaktscène in Borat!!
Die ene opmerking van Sacha toen hij een Golden Globe won:quote:
Ik blijf het geniaal vinden wat hij heeft neergezet.quote:I just wanna say, this movie was a life-changing experience. I saw some amazing, beautiful and vigorating parts of America. But I saw some dark parts of America, an ugly side of America, a side of America that rarely sees the light of day. I refer, of course, to the anus and testicles of my co-star, Ken Davitian.
When I was in that scene, and I stared down and saw your two wrinkled Golden Globes on my chin... I thought to myself, I'd better win a bloody award for this!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
helemaal waar, maar feit is dat 't gebeurt: ik ken (voor zover ik ze wil kennen) meerdere gasten die weigerden te gaan, want "wat zou men wel niet denken"....
Ik vind het ook heel tof.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die ene opmerking van Sacha toen hij een Golden Globe won:
[..]
Ik blijf het geniaal vinden wat hij heeft neergezet.
Dat is het tofst ja... mensen die in de media gaan agiteren tegen de film omdat 'ie antisemitisch enzo zou zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef Bupatih het volgende:
En het mooie is natuurlijk ook, zeg ik met de acties van Andy Kaufman in het achterhoofd (sorry atb en Erik), dat hij heel wat reacties bij mensen wist te ontketenen, terwijl die niet doorhadden dat het nep was, een typetje...
Tofquote:
Hoe ging het?quote:
Mijn grapje over "Ze" is weggehaald!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:00 schreef Zhenar het volgende:
-edit: kssht.
Bijna net zo graag als dat jullie mij hier willenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanzelfsprekend, L6.
Zit het inquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Verrekte goed, deze
Ze willen me, ik voel het.
Ooeoeoeoehquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Verrekte goed, deze
Ze willen me, ik voel het.
Alsof er ergens meer Lynxbegeerte kan bestaan dan hierquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bijna net zo graag als dat jullie mij hier willen.
Nee, Tilburg. Maar ach.quote:
Klopt, die is morgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooeoeoeoeh [afbeelding]
Je had er toch nog 1?? Wanneer is die?
Ze vonden me zeer te pruimen. Ze laten het me deze week nog wetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof er ergens meer Lynxbegeerte kan bestaan dan hier![]()
!!!
Dus even serieus, wat vonden ze van je?![]()
Heb je in je cv gezet dat je de FullQuickReply hebt gemaakt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:42 schreef Lynx666 het volgende:
Ze vonden me zeer te pruimen. Ze laten het me deze week nog weten.
Ik heb jullie btw als referentie opgegeven.
Nee, maar die heb ik wel genoemd bij "Grootste successen in m'n leven"quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je in je cv gezet dat je de FullQuickReply hebt gemaakt? [afbeelding].
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik wel genoemd bij "Grootste successen in m'n leven".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:08 schreef LeBeau het volgende:
Kip Tandori met rode rijst en paprika.Zelf gemaakt*!
*Ik wil het recept niet spoilen, dus ik lees de spoiler lekker nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Zal ik het einde dan maar verklappen? De kip overleeft het niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ik wil het recept niet spoilen, dus ik lees de spoiler lekker niet![]()
Dat was het spannendste stuk!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik het einde dan maar verklappen? De kip overleeft het niet.
Tering, wat heb je toch slechte grappen. Maar elke keer lach ik weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik het einde dan maar verklappen? De kip overleeft het niet.
Het was allemaal vooral erg pittig, ik weet niet waar dat vandaan kwam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Paprika.
Maar rode rijst is dan weer iets wat ik nooit eet.
Wel handig dan, dat daar overal bedden staanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef Dizer het volgende:
Loop je door de Ikea, wie kom je tegen? Skaai![]()
.
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel handig dan, dat daar overal bedden staan![]()
![]()
Volgens mij niet...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Die werkt daar toch ook?
Ah.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh nee, bij een of andere bouwmarkt...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah.
Ik ben moe. Ikea is vermoeiend. Dat rustig aan lopen door zo een groot gebouw...
We gaan zondag met zn 3-enquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah.
Ik ben moe. Ikea is vermoeiend. Dat rustig aan lopen door zo een groot gebouw...
Het originele plan enzoquote:
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef Dizer het volgende:
Loop je door de Ikea, wie kom je tegen? Skaai![]()
.
Skaai in levende lijvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja. Ik was helemaal van m'n stuk
. Dizer in levende lijve
![]()
.
M'n moeder even later: Is ie nog vrijgezel? Nou?.
En ik ben trouwens ook doodop zeg, dat slenteren is killing. Helemaal met slechte slippers aan.
Jij bent te vroeg wakker gemaakt, of je hebt iemand te vroeg wakker gemaakt? En hoe vroeg is vroeg?quote:
eerst mezelf en toen MB, en alles voor een bepaalde tijd is gewoon te vroegquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent te vroeg wakker gemaakt, of je hebt iemand te vroeg wakker gemaakt? En hoe vroeg is vroeg?
Vroeg is natuurlijk voor iedereen anders, alles na half zeven is uitslapen voor mij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:09 schreef Re het volgende:
[..]
eerst mezelf en toen MB, en alles voor een bepaalde tijd is gewoon te vroeg
Een dag geen seks voor elke minuut dat hij je eerder wakker heeft gemaakt!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een dag geen seks voor elke minuut dat hij je eerder wakker heeft gemaakt!![]()
In ieder geval vroeger dan gisteren.quote:
Al heb je daar jezelf natuurlijk ook wel mee.quote:
Nou ja, het is leuk om even mee te delen: "Een dag geen seks voor elke minuut dat je me eerder wakker hebt gemaakt!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al heb je daar jezelf natuurlijk ook wel mee.
Tenzij je nu ook recht hebt op een invaller.
Dat moet je dan wel naakt zeggen. Zo van "Kijk eens wat je mist?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, het is leuk om even mee te delen: "Een dag geen seks voor elke minuut dat je me eerder wakker hebt gemaakt!"
En dan de reactie kijken![]()
Maar verder is het natuurlijk een slecht plan
Ik lag er om 10 uur al in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dat terwijl ik er om 03.30 in lag.
Oh, dat zal ik zeker doen ja!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel naakt zeggen. Zo van "Kijk eens wat je mist?!"
Precies, je hebt je schoonheidsslaapje hard nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat zal ik zeker doen ja!
Wat denkt ie wel niet
Die heeft toch hele slechte kritieken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Hannie en de wulpse heidemeisjes" misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |