Ik vond het vooral erg Eng en vies.quote:
Er is een verschil tussen harde tepels en lange tepels. Ik kan me niet voorstellen dat iemand lange tepels mooi vindtquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond het vooral erg Eng en vies.Verder heb ik echt niks tegen mannen met harde tepels, maar niet op die manier.
Ik heb dingen gehoord over MissBliss die anders suggereren... een tepelsloerie is het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen harde tepels en lange tepels. Ik kan me niet voorstellen dat iemand lange tepels mooi vindt.
Ik heb hele fijne tepels, LeBeau!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb dingen gehoord over MissBliss die anders suggereren... een tepelsloerie is het.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, ik weet ineens welke reclame jullie bedoelenJa, die was gewoon eng
[..]
Ik heb hele fijne tepels, LeBeau!![]()
Ik scroll plaatjes per definitie door op het werk. Je weet nooit wat voor groor plaatje er nu weer door een of andere freak (Svenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef MissBliss het volgende:
Hey, haal die foto eens weg!
Ik zit op mn werk man
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoekt en gij zult vinden!
Fok! altijd in een klein schermpje, zodat je dat met je schouders het Fok!window blokkeert en mensen alleen het Wordscherm zien als ze (al dan niet terloops) over je schouder kijken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:18 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 maakt notities voor a.s. maandag
Goeie tips Zhen. Nog meer?
Ik weet al iets.. Ik ga op 't werk wel gewoon FOKken via "view page source", denken ze dat ik goed bezig benquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fok! altijd in een klein schermpje, zodat je dat met je schouders het Fok!window blokkeert en mensen alleen het Wordscherm zien als ze (al dan niet terloops) over je schouder kijken.![]()
quote:Of gewoon aan één stuk door werken natuurlijk!![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik werk via een remote desktop. Met 1 druk op de knop zijn Fok! en alle andere privédingen weg en staan er alleen nog maar Worddingetjes en Outlook enzo
En ze kunnen ook nooit mn internetgeschiedenis nagaan
Vrienden van me doen dat ook, maar ik ken het ook niet. Want ook ik kijk geen tv meer. Heb zekfs al 3 weken geen GTST gekekenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:25 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dat boom boom chickah wah wah ofzo eigenlijk?
Ik kijk geen Nederlandse televisie meer, maar nu heb ik dus het idee dat er iets wanstaltigs aan mij voorbij is gegaan![]()
Leest ook zo lekker weg, hè.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik weet al iets.. Ik ga op 't werk wel gewoon FOKken via "view page source", denken ze dat ik goed bezig ben [afbeelding]
Ik kan eindelijk ook die foto bekijkenquote:
Maar wel "looks to kill"quote:
Doe mij maar een SMS-je terug antwoordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Doe mij maar een hapje Fedde le Grand.
Kom eraan, was ff GA aan het kijkenquote:
Ik ben ook weer terugquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er.
Grouphugquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17
schreef Dizer het volgende:
Erik![]()
Kiwi![]()
ATB![]()
![]()
Ja ATB krijgt er één extra.
* Babette is al twee dagen niet buiten geweestquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Buiten. Warm.
Toch niet ziek he...?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette is al twee dagen niet buiten geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |