quote:Heroes is a serial saga about people all over the world discovering that they have superpowers and trying to deal with how this change affects their lives. Not only are they discovering what having superpowers means to them but also the larger picture of where their superpowers come from. Eventually their superpowers draw them together when they try to evade the series' antagonist who wants to harness their super-DNA for himself. Their ultimate destiny is nothing less than saving the world.
En dit is de link naar die mini-site op de RTL5 website waar je meer kunt lezen en bekijken over Heroes: klik!quote:Wat er op de website van RTL5 over staat:
Tijdens een totale zonsverduistering worden de levens van meerdere mensen voorgoed veranderd.
Afzonderlijk van elkaar ontdekken zij dat ze een bijzondere gave bezitten.
Ze hebben geen idee waarom zij zijn uitverkoren maar één ding hebben ze gemeen. Het zijn allemaal Heroes die we hard nodig hebben!
Das wel een heel klein gedeelte danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:24 schreef Xurk het volgende:
Om deze OP nog een beetje op te leuken heb ik een gedeelte van de USA-OP gejat
Ooh, díe OP, ik dacht die anderequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef Xurk het volgende:
Naja, eigenlijk is heel de OP gekopieerd behalve de links naar vorige delen, echt uitgebreid was 'ie niet
Heb dus het Engelse stukje tekst + afbeelding gepakt
Het is wel een deel van het verhaal, dus ik verwacht het wel... (ook al is het niet een must deze te bekijken)quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lijkt het er nou op dat RTL5 ook de comics online gaat zetten?
Dat wou ik ook net zeggen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:39 schreef Ewaldus het volgende:
tvp.
Heb de serie al helemaal gezien en ik kan hem iedereen aanraden
nouja, helemaal niets klopt niet helemaal, het komt wel terug.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeker een aanrader. De informatie in de op van RTL klopt alleen niet echt, tenminste, er wordt de suggestie gewekt dat het door de zonsverduistering komt maar daar zie je in de hele serie niets van terug, vind het erg gek.
Ja. Het is een groot succes in Amerika, #1 op de maandagavond in de leeftijdsgroep van 18-49 jaar, die het belangrijkst is voor adverteerders. Meer kijkers dan bijv. 24 op dezelfde avond ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Er komt toch wel een seizoen 2 hè? Heeft iemand daar al informatie over toevallig?Of is daar nog niks over bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |