Zalig zijn de onwetenden...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent echt blind.
Dat kind is niet lief. Het is een leeghoofdige, kunstmatig opgevulde, sletterige bimbo. En vandaag heeft zelfs die ene hersencel die ze op volle toeren gebruikt heeft de laatste tijd, het opgegeven.
Waar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef schatje het volgende:
Jammer hoor Lieke, je had daar moeten blijven zitten.
Die is al een tijdje achter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef Pavement het volgende:
waar is jaap ?
Hij kon niet verdragen dat ze met Mitch ging.... dit zijn de consequenties....quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef mootie het volgende:
Lieke is tig maatjes te groot voor Amanda!
En Brian kan Amanda ook niet veel langer verdragen gok ik zo.
Denk dat je daar heel erg mis zit. Het probleem op dit moment is dat Lieke afhangkelijk is van Huub omdat ze zonder Huub er meteen uitgestemt wordt, dus denk toch dat ze zichzelf erg moet inhouden. Ikzelf ben een sterk voorstander van afschaffen van de 2-wekelijkse ontslag-ronde omdat mensen zoals Lieke, Eric en zelfs Amanda gewoon TE afhangkelijk zijn van andere mensen. Het is veel leuker als iedereen op eigen kracht in dat huis zit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:18 schreef Day het volgende:
True, maar ze gaat nog op d'r bek, vanwege haar zwak voor d'r 'vriendje"
Amanda zal in de toekomst gewoon haar weg vervolgen van bed naar bed naar bed naar bed naar bed etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Precies. Ik ken niemand maar dan ook niemand die ZO dom is. Die zo op haar uiterlijk vertrouwd. Die werkelijk NIKS bereikt heeft in d'r leven. Die vol trots bij Jensen zit te vertellen dat ze bij de Teasers heeft gewerkt.
Hij moest het fucking bandje terugspoelen omdat ze dat toch echt niet had gezegd....mijn god wat ging ze af toen het weer te zien was.
Wonderbaarlijk he. Dat die bewoners altijd denken dat er twee soorten openbaarheid zijn. De camera's van de Gouden Kooi danwel BB etc en de andere cameras. Alsof het een geheime relatie was tot nu toe...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Brian baalt als een stekker dat Amanda de verkerin gopenbaar heeft gemaakt!!!
Dat moeten ze er morgen suptiel gaan inwrijven bij hem
Zo streng zullen ze niet worden, dat zou het programma verpesten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:24 schreef Flabberguest het volgende:
En nu een brief het huis in met "Amanda, u weet wat de nieuwe regels zijn, jammer van de 200.000 euro"
De gouden kooi.
Ik kan begrijpen wanneer ze een site van je deleten dat dat een behoorlijke impact heeft...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:25 schreef RSie het volgende:
Huub probeert zichzelf weer op te vrolijken!!
volgens mij zit ie met zijn koppie thuis en bij Hedda!
Ik snap er ook niets vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
wie heeft nu die weblog gedeleted ? iemand
is niet onherstelbaar dus snap niet waar hij zo moeilijk over doet!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen wanneer ze een site van je deleten dat dat een behoorlijke impact heeft...
Misschien gewoon een Brrr of Eric fan, die zag via de streams dat Huub niet uitgelogd was toen die wegliep.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie op vrouwen valt en hij Lieke teveel op een bouwvakker vindt lijken![]()
Houden zo de gast praat alsof die kotst word helemaal misselijk van zn tering kopquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:27 schreef farceman het volgende:
Wat loopt dei nerd Eric daar nog te doen in pak in dat huis?!!!
Hij heeft al twee dagen nog geen 10 woorden gepraat
Misschienquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
Niet gezien, maar lijkt me overdreven, anders had ze echtwel gebeldquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Bed.
Amanda trapte kennelijk onder dekens.
Het ging net de goede kant op iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:28 schreef noekje het volgende:
Kan Natas even weggaan? Geen zin in een bemiddelaar.
Het is wel een ander publiek, nu weten ineens 1 miljoen nederlanders dat hij een relatie met 1 van de ordinairste meiden van nederland heeft. Denk dat dat nu toch bij hem door begint te dringen. Dat je negatieve dingen leest in brieven van je moeder is 1 ding, maar als je het zelf terugziet op TV kijk je er toch iets anders naar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:25 schreef voyeur het volgende:
Wonderbaarlijk he. Dat die bewoners altijd denken dat er twee soorten openbaarheid zijn. De camera's van de Gouden Kooi danwel BB etc en de andere cameras. Alsof het een geheime relatie was tot nu toe...
Da's de volgende stap... hoe los ik het op....quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:27 schreef RSie het volgende:
[..]
is niet onherstelbaar dus snap niet waar hij zo moeilijk over doet!!
ik denk meer dat ie zat te denken aan wat erop stond en dat ie met zijn hoofd buiten de kooi zit!!
Tot ze te oud is..en ze alleen op de wallen nog kan werken, daar ontslagen wordt omdat ze beneden te wijd is geworden en dat klanten haar stem niet kunnen uit staan, dan slentert ze over de straten van Amsterdam in haar kloffie wat ze al jaren draagt op zoek naar heroine laat ze zich door jan en alleman in d'r maan pakken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda zal in de toekomst gewoon haar weg vervolgen van bed naar bed naar bed naar bed naar bed etc.
Kennelijk in de zin volgens Liekequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet gezien, maar lijkt me overdreven, anders had ze echtwel gebeld
Als ze echt goed is, gaan vanzelf je ogen wel dichtquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie op vrouwen valt en hij Lieke teveel op een bouwvakker vindt lijken![]()
De fik in natrashaquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:30 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft een doos van eric gesnaaid
Ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:29 schreef Flabberguest het volgende:
Ze laten wel lekker zien aan Huub dat ze bang zijn door hun spullen in te pakken en naar achter te brengen!
Bijzonder aannemelijk scenarioquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tot ze te oud is..en ze alleen op de wallen nog kan werken, daar ontslagen wordt omdat ze beneden te wijd is geworden en dat klanten haar stem niet kunnen uit staan, dan slentert ze over de straten van Amsterdam in haar kloffie wat ze al jaren draagt op zoek naar heroine laat ze zich door jan en alleman in d'r maan pakken.
Goeie opmerking net van je over die zirkonia hangers!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian doet heel naar tegen Amanda om zijn liefje Tamara die in de wachtkamer zit te laten blijken dat het geen serieuze relatie is die hij met d'r heeft
Ik zie een Lieke die zich heel erg sterk voelt, omdat ze denkt (en dat is haar grote fout) dat ze gesteund wordt door haar vriendje, vandaar die grote bek nu. Maar ik zie ook een Lieke die letterlijk walgt van de acties van haar vriendje (hoe hard ze er ook om lacht). En aangezien ze ook haar bek niet kan houden en hem daarop zal blijven wijzen, zal hij dat op gegeven moment niet meer pikken en haar net zo'n behandeling geven als Eric nu van hem krijgt. En dat is het moment waarop ze zal breken. Om de rest geeft ze niet, dus die kunnen haar ook niet breken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat je daar heel erg mis zit. Het probleem op dit moment is dat Lieke afhangkelijk is van Huub omdat ze zonder Huub er meteen uitgestemt wordt, dus denk toch dat ze zichzelf erg moet inhouden. Ikzelf ben een sterk voorstander van afschaffen van de 2-wekelijkse ontslag-ronde omdat mensen zoals Lieke, Eric en zelfs Amanda gewoon TE afhangkelijk zijn van andere mensen. Het is veel leuker als iedereen op eigen kracht in dat huis zit.
Amanda loopt mentaal ook te ver achter.... te triest gewoon...zelfde als die natasia met dr gedrijg van dr pauper familiequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:32 schreef jacqjacq het volgende:
amanda trapte wel tegen lieke, 2 keer zelfs.
maar de deken zat eroverheen zodat het niet goed zichtbaar was.
lieke heeft nu een goed beeld van de lichte ontvlambaarheid van amanda en gaat dat de komende dagen zeer zeker uitbuiten en dan op een goede zichtlokatie.
en amanda tuimelt er met open ogen in
ik begrijp het niet, wat ben jij gemeen zegquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tot ze te oud is..en ze alleen op de wallen nog kan werken, daar ontslagen wordt omdat ze beneden te wijd is geworden en dat klanten haar stem niet kunnen uit staan, dan slentert ze over de straten van Amsterdam in haar kloffie wat ze al jaren draagt op zoek naar heroine laat ze zich door jan en alleman in d'r maan pakken.
Alleen zijn persoonlijke map geloof ik. Dat was gister voordat hij naar bed ging.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:33 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft Brian zijn weblog wel eens gewist?
van een dag delete .........niet de hele......quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:33 schreef basicsaint het volgende:
Huub schijnt ook eens het log van Brian te hebben gewist.
Bla blaquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef basicsaint het volgende:
Lieke vindt het niet leuk dat Amanda haar vals heeft genoemd.
(Amanda heeft natuurlijk wel heel erg gelijk.)
Ssht. Dat is een goed bewaard geheim, dat mag niet uitlekken omdat Ton de klusjesman's scheiding nog niet definitief isquote:
Volgens detectivebureau Fok zijn er nog geen concrete bewijzen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef Rudieh het volgende:
maar niemand weet dus of Eric nou daadwerkelijk Huubs weblog heeft verwijderd?
Vind het super armoedig om als volwassen vent met grote brokken glas in je oren te lopen in de hoop er net zo cool uit te zien als Tupac ooit, Usher etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goeie opmerking net van je over die zirkonia hangers!![]()
Ik vind ze ook zum kutzen!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef Villalux het volgende:
zo weblog opzeker Eric of Brainless dus we hebben er nog 2..............
Goed hé .quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrijp het niet, wat ben jij gemeen zeg
Ja, Huub heeft eenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:36 schreef basicsaint het volgende:
Lieke zegt dat Erik moet zeggen dat hij het weblog van Huub niet gewist heeft.
(Lieke maakt zich waarschijnlijk zorgen dat Sint Hubertus vannacht weer doordraait.)
die is waarschijnlijk nu amanda of eric fan an het worden, he loves the underdogquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Ene Peter6000 is sinds dat Jaap z'n populariteit gestegen is wel erg afwezig..
Volgens detectivebureau Lieke bedoel jequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens detectivebureau Fok zijn er nog geen concrete bewijzen.
Het is niet iemand van buitenaf, dan hou je dus Eric, Brian en de redaktie over. Maar uit de houding van Eric is duidelijk af te lezen dat hij verantwoordelijk is...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef Rudieh het volgende:
maar niemand weet dus of Eric nou daadwerkelijk Huubs weblog heeft verwijderd?
bij web-log kan dat volgens mij ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:39 schreef Rudieh het volgende:
ja hoor Eric denkt dat je de sterretjes of bolletjes (die je ziet als je een wachtwoord invoert) kan kopieren en plakken
Die gaat nu natuurlijk fan van Lieke worden, omdat Lieke nog steeds de minst populaire isquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Jij bent sinds je ban wel erg AANwezigquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
Vertel...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is niet iemand van buitenaf, dan hou je dus Eric, Brian en de redaktie over. Maar uit de houding van Eric is duidelijk af te lezen dat hij verantwoordelijk is...
Precies. Eric had vanmiddag toch het idee om die blog te verwijderen? Lieke komt aanlopen op haar hakken de deur staat open..dat moeten ze toch echt horen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:39 schreef grazygirl het volgende:
ze hebben het wel overduidelijk erover dat "ze""niets weten, en verklaringen hoe het zou kunnen"dat huub zijn blog weg is. iets klopt er niet![]()
En ik maar denken dat het brian wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die gaat nu natuurlijk fan van Lieke worden, omdat Lieke nog steeds de minst populaire is
JOH? Kom je daar nu pas achter?quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het super armoedig om als volwassen vent met grote brokken glas in je oren te lopen in de hoop er net zo cool uit te zien als Tupac ooit, Usher etc.
Nep bling bling echt super sneu![]()
Ik was het al, helemaal omdat ik haar als enige nog niets fout heb zien doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die gaat nu natuurlijk fan van Lieke worden, omdat Lieke nog steeds de minst populaire is
Ex-ban ondertussen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent sinds je ban wel erg AANwezig
amanda is misschien een beetje ordinair maar ze is wel de minst hypocriete van het stelquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
JOH? Kom je daar nu pas achter?
Nee hoor, ik zeg gewoon waar het op staat.
nee, ze maakt eric para , dat is de opzetquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef Taurus het volgende:
Ik snap Lieke's plannetje nu niet?Ze neemt Eric in bescherming, maar heeft ook iets besproken of geplanned met Jaap/Huub?
![]()
BAN? Je bedoelt dat je account weer gehacked is door die Brian lover?quote:
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
Dus Eric heeft de weblog kwijtgemaakt is de conclusie hier?
Is heel opvallend bij haar, ja. Alsof ze met beide partijen op goede voet wil bljven staan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef Taurus het volgende:
Ik snap Lieke's plannetje nu niet?Ze neemt Eric in bescherming, maar heeft ook iets besproken of geplanned met Jaap/Huub?
![]()
quote:
Doe je snelquote:Op maandag 4 juni 2007 09:34 schreef shmoopy het volgende:
Frasier was al via pm gewaarschuwd, bleef vervelend posten, week weg.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
Dus Eric heeft de weblog kwijtgemaakt is de conclusie hier?
En ze doet nog wel zo haar best met die halve hersencelquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is misschien een beetje ordinair maar ze is wel de minst hypocriete van het stel
Nee dat was vorige week. Ze hadden me zelfs een Brain-icoon gegevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
BAN? Je bedoelt dat je account weer gehacked is door die Brian lover?
Das ook de reden dat ik pro-Lieke geworden bent, ze is de enige bewoner die het spelletje kan spelen zonder de spelregels te breken. Ze is dus automatisch de sterkste "speler". Uiteraard heb je nog steeds mensen die Huub en Brian de sterkste spelers vinden, maar mensen die constant in bescherming genomen moeten worden door de redaktie zijn per definitie niet sterk in het spel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik was het al, helemaal omdat ik haar als enige nog niets fout heb zien doen.
Denk dat je dit fout gehoord hebt. hij en de rest daar zeiden juist dat ze er niks vanaf wisten en dat huub zijn broer en vrienden zijn wachtwoorden weten van zijn hotmail, msn enz enz.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke gaat even luistervinken en hoort Eric tegen Brian zeggen dat hij alle wachtwoorden van Huub kent.
[afbeelding]
Beetje spuit 11??quote:
Nee echt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee dat was vorige week. Ze hadden me zelfs een Brain-icoon gegeven
Brian is wel de enige die verstand van computers heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:46 schreef RSie het volgende:
Ik weet vrijwel zeker dat Brian die log heeft gewist.
zijn rare omheenlul antwoorden waren weer typische bainontkenningspraatjes.
allerlei rare voorbeelden geven hoe het gebeurd had kunnen wezen, maar ondertussen blijven ontkennen.
heb hem dat eerder zien doen!!
Ze trekken dat tegenwoordig van je borg afquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoeveel contactpunten heeft dat gekost ?
zoiets had ik dus ook alquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:46 schreef RSie het volgende:
Ik weet vrijwel zeker dat Brian die log heeft gewist.
zijn rare omheenlul antwoorden waren weer typische bainontkenningspraatjes.
allerlei rare voorbeelden geven hoe het gebeurd had kunnen wezen, maar ondertussen blijven ontkennen.
heb hem dat eerder zien doen!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee dat was vorige week. Ze hadden me zelfs een Brain-icoon gegeven
En te lief... opzouten met die griet... niet geschikt...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is misschien een beetje ordinair maar ze is wel de minst hypocriete van het stel
Jullie hadden het er over gehad dus?quote:
En Brian is ook degene die vriendjes heeft die verstand van computers hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is wel de enige die verstand van computers heeft.
Naar wat? vertel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou jah wat weird..Huub heeft achter meegekeken.
Weet je hoe veel nutcases er naar die streams zitten te kijken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar Eric heeft vanmiddag letterlijk gezegd dat hij verstand van computers heeft en dat hij de boel kon blokkeren.
Hij komt aanlopen en zegt tegen Lieke "Zo luistervinkje" zij vraagt iets van "huh heb je meegekeken?"quote:
Dan moet hij dus de wachtwoorden doorgegeven hebben, want of die log nou openstaat of niet, dat mag buiten de villa geen manier zijn om op dat log te kunnen komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Brian is ook degene die vriendjes heeft die verstand van computers hebben.
Ik denk niet dat Brian het zelf heeft gedaan, hij durft nog niet eens een pakje sigaretten met een Huub sticker vast te houden. Laat staan dat die zelf een complete weblog zal wissen.
Maar hij heeft waarschijnlijk wel vriendjes die in staat zijn om dat anoniem te doen.
Nee, ze heeft inderdaad staan luisteren naar en gesprek tussen Eric en Brain waaruit bleek dat ze niks met het verdwijnen van de weblog van Huub te maken hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Liegt Lieke nu tegen Huub? heb het laatste half uurtje gemist
Vanmiddag, samen met Huub, een plan gemaakt om de master te veroveren van Eric. Ze maken een fake-briefje dat de kasten leeggemaakt moeten worden ivm schoonmaak. Lieke gaat dan Eric weglokken en Huub gaat hun spullen in de kast doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:49 schreef Day het volgende:
Lieke is dus op de masterbedroom uit?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:55 schreef uniekhoorn het volgende:
geen idee waar hij het over heeft maar aan zijn neus te zien, liegt hij
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:55 schreef uniekhoorn het volgende:
geen idee waar hij het over heeft maar aan zijn neus te zien, liegt hij
[afbeelding]
Kwestie van wennen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Huub en Jaap leuk samen, alleen Lieke past er niet bij
Brian heeft er zelf ook verstand van, alhoewel het hier ontkend zal wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Brian is ook degene die vriendjes heeft die verstand van computers hebben.
Ik denk niet dat Brian het zelf heeft gedaan, hij durft nog niet eens een pakje sigaretten met een Huub sticker vast te houden. Laat staan dat die zelf een complete weblog zal wissen.
Maar hij heeft waarschijnlijk wel vriendjes die in staat zijn om dat anoniem te doen.
Maar de link dat Lieke daardoor nu weet dat Eric en Brian niets met het verdwijnen van de weblog te maken hebben kunnen ze niet leggen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef basicsaint het volgende:
Erik heeft gezien dat Lieke stond af te luisteren.
RTL zet het volgens mij altijd online, dus ik heb het niet opgenomen.. Kijk morgen hun site eens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:59 schreef webextreme.nl het volgende:
iemand iemand heeft de beelden of een linkje naar de uitzending van jensen?ik heb het gemist!!!:(
kan je terugkijken via pagina van RTL!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:59 schreef webextreme.nl het volgende:
iemand iemand heeft de beelden of een linkje naar de uitzending van jensen?ik heb het gemist!!!:(
Nee hoor hij is gewoon een echte Divo.... 'k weet niet wat dat precies is maar het zal wel een synoniem voor pisnicht zijn....quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:56 schreef farceman het volgende:
Hey Mariel , gaatje je vriendje Eric nu met Brian bonden?!!!
Dan is het pas echt een hypocriete lul! En achterbaks
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:59 schreef webextreme.nl het volgende:
eric de valse doet alles wat mariel zegt dus ook bij ban gaan likkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor hij is gewoon een echte Divo.... 'k weet niet wat dat precies is maar het zal wel een synoniem voor pisnicht zijn....
Denk het wel. In het begin kotste (bijna) iedereen Jaap uit. Nu is ie letterlijk de king.quote:
ik denk juist van wel,.. hij is iets te lacherig!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:01 schreef grazygirl het volgende:
huub weet iets en is not amused heb ik het idee
Als ik een pruik en roze verf had, zou ik je het plezier doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:58 schreef Mika25 het volgende:
Als hij die pruik roze gaat verven krijg ik spontaan een orgasme
En ze is zich braaf aan het verdedigen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef basicsaint het volgende:
Lieke moet zich weer verantwoorden tegenover Huub.
Ik denk dat je lieke wat te hoog inschatquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Denk het wel. In het begin kotste (bijna) iedereen Jaap uit. Nu is ie letterlijk de king.
dat denk ik ook .quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef RSie het volgende:
[..]
ik denk juist van wel,.. hij is iets te lacherig!
Ze doet het best leuk!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:04 schreef agter het volgende:
En toch vind ik Lieke een sterke speelster.
Nee, dan zou het niet meer een spontaan orgasme zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik een pruik en roze verf had, zou ik je het plezier doen
Ik doe het heel onverwachtsquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:05 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, dan zou het niet meer een spontaan orgasme zijn
Eens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Zeer sterk weer van Lieke net trouwens, want het wat duidelijk dat Huub ergens mee zat.
ik denk dan misschien beide, not amused maar ook zo van he wacht effe proberen jullie mij op die manier te pakken mooi niet want ik weet ietsquote:
Dat is nog maar even afwachten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat je lieke wat te hoog inschat![]()
Luister je wel. Het is eerder andersom namelijk... en terecht zoals bleek, want Huub maakte zich dus idd zorgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef basicsaint het volgende:
Lieke moet zich weer verantwoorden tegenover Huub.
Bandwidth is goed in het engelsquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
'Bandwijdte' Huub? Volgens mij heet dat 'Bandbreedte', maar misschien is beide goed.
Poeh hee....quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:07 schreef Liess het volgende:
Eric is echt een vieze schijnheilige tiefuslijer.
is net achter geweest?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:08 schreef Day het volgende:
Goh, waar blijft Huub nu met z'n grote bek?
Volgens mij is alleen 'Bandbreedte' juist. Het is overigens mogelijk wel een plausibele verklaring.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
'Bandwijdte' Huub? Volgens mij heet dat 'Bandbreedte', maar misschien is beide goed.
Hij vertaalt gewoon het Engelse "Bandwidth" letterlijk naar het Nederlands..quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat denk ik niet. Lieke moet je echt niet onderschatten. Die heeft veel meer door dan je denkt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat je lieke wat te hoog inschat![]()
dan moet ik nog even gedult hebben dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Hier ergens maar ik denk niet dat het er al op staat, verder niet gezocht
lieke heeft het in zich om door haar manier van doen en laten, de gedachten en acties van Huub te bespelen. En dat is een sterke eigenschap.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Lieke moet je echt niet onderschatten. Die heeft veel meer door dan je denkt.
Ja, gek hè. Dat doe je toch niet tegen iemand waar je verliefd op bent.quote:
Helemaal mee eens, zo voel en zie ik dat ook!! Alleen ik kon het niet hier op deze manier verwoorden,quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:09 schreef Taurus het volgende:
Huub is bang voor Lieke. Ik hoop dat Lieke hem nog 'n keer 'n mes in z'n rug steekt (bij wijze van, uiteraard) Ik vind Huub's houding van 'ik wil wel weten met wie jij precies spelletjes speelt. En dat jij dat zelf ook niet vergeet. En vooral met wie', zo van, als jij 'n spelletje met mij speelt, ben jij dood (zo ongeveer). Dat zegt Lieke ook niet, dat hoef je niet uit te spreken constant. Dat klinkt niet echt sympathiek zeg maar. En jaaa blabla, dat wil hij ook niet zijn, hij wil winnen etc., boeiend, het irriteert me gewoon.
Dat winnen betekent niet terror tot iedereen jankend de poort uit loopt, want er komen nu mensen voor terug. In weze is 't dus 'n onwijs kromme tactiek die Jaap en Huub aan het uitvoeren zijn. Ik zou zeggen: ik wil er niet uit gestemd worden, heb 't gewoon nog ff gezellig tot september voor zover mogelijk (bijv. door 'n goede of in ieder geval leuke relatie met je vriendin te hebben) en ga daarna over tot die mogelijkheid in het spel.
Je zit daar nogal 'n tijd, en Huub vreet zichzelf alleen maar op van frustratie, angst, taktieken, bang om van z'n voetstuk geslagen te worden, grootspraak, etc. Ik zie niets anders meer de afgelopen dagen, het is niet meer de 'af en toe eigenwijs of ik doe alles voor het spel'-huub, en 'af en toe ook gewoon 'n wel nadenkende sympathieke jongen'-huub. Terwijl ik die mocht, omdat dat nogal scherp in contrast was met dat andere vuile groepje. Maar Huub profileert zichzelf steeds meer de andere kant op.
Bedankt voor de moeite, maar heel spontaan kom ik nog niet...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:10 schreef RSie het volgende:
voor voyeur! om alvast in de mood te komen!
[afbeelding]
Dat heb ik nog nooit gezien. web-log heeft ook wel gewoon eens problemen waarbij weblogs onbereikbaar zijn..quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Eric begint met: "Ik heb tegen Huub gezegd...."
De ander opmeking slaat denk ik nergens op anders zou die provider wel een melding doen: This site is temporarely not available cause the bandwith is exceeded.... of zoiets...
Dan zijn er vaak meerdere onbereikbaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:14 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien. web-log heeft ook wel gewoon eens problemen waarbij weblogs onbereikbaar zijn..
Ik zie de heersende mening over lieke niet zo snel veranderenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Lieke moet je echt niet onderschatten. Die heeft veel meer door dan je denkt.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar heel spontaan kom ik nog niet...
Ik bedoel meer... de provider zegt niet dat de site meer bestaat maar tijdelijk niet toegankelijk is mocht de bandbreedte overschreden zijn...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:14 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien. web-log heeft ook wel gewoon eens problemen waarbij weblogs onbereikbaar zijn..
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het persoonstype dat een jaar lang alles kan laten gaan om pas daarna verbeten voor de overwinning te gaan is schaars. Je bent of het haantje dat elke dag wil scoren of het type dat genoeg aanpassingsvermogen heeft om het comfortabel te maken met je medemensen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:09 schreef Taurus het volgende:
Huub is bang voor Lieke. Ik hoop dat Lieke hem nog 'n keer 'n mes in z'n rug steekt (bij wijze van, uiteraard) Ik vind Huub's houding van 'ik wil wel weten met wie jij precies spelletjes speelt. En dat jij dat zelf ook niet vergeet. En vooral met wie', zo van, als jij 'n spelletje met mij speelt, ben jij dood (zo ongeveer). Dat zegt Lieke ook niet, dat hoef je niet uit te spreken constant. Dat klinkt niet echt sympathiek zeg maar. En jaaa blabla, dat wil hij ook niet zijn, hij wil winnen etc., boeiend, het irriteert me gewoon.
Dat winnen betekent niet terror tot iedereen jankend de poort uit loopt, want er komen nu mensen voor terug. In weze is 't dus 'n onwijs kromme tactiek die Jaap en Huub aan het uitvoeren zijn. Ik zou zeggen: ik wil er niet uit gestemd worden, heb 't gewoon nog ff gezellig tot september voor zover mogelijk (bijv. door 'n goede of in ieder geval leuke relatie met je vriendin te hebben) en ga daarna over tot die mogelijkheid in het spel.
Je zit daar nogal 'n tijd, en Huub vreet zichzelf alleen maar op van frustratie, angst, taktieken, bang om van z'n voetstuk geslagen te worden, grootspraak, etc. Ik zie niets anders meer de afgelopen dagen, het is niet meer de 'af en toe eigenwijs of ik doe alles voor het spel'-huub, en 'af en toe ook gewoon 'n wel nadenkende sympathieke jongen'-huub. Terwijl ik die mocht, omdat dat nogal scherp in contrast was met dat andere vuile groepje. Maar Huub profileert zichzelf steeds meer de andere kant op.
Lieke onzeker? Dan kijk je volgens mij niet genoeg. Die is waarschijnlijk wel de meest zekere van allemaal. Alles glijdt zo van haar af. Niets lijkt haar te raken. Lieke weet wie ze is en waar ze voor staat en alles wat mensen als Amanda of Natasia of Palma haar voor de voeten gooien veegt ze zo van tafel. Ongelooflijk, want ze heeft al een paar keer iedereen in de kooi tegen haar gehad. Lieke is volgens mij beresterk en mentaal iedereen de baas daar. Soms zeikt ze echt te veel, maar verder is het een prima meid die de rest in de kooi ver overstijgt. Ze zit er natuurlijk nog niet zo heel lang in, dus dat kan nog veranderen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie de heersende mening over lieke niet zo snel veranderen
Bij Jaap had ik dat idee wel al heel snel...
Lieke zie ik echt als de onzekerste.
Een relatie zonder vertrouwen heeft weinig zin, Scan. Dat kind doet alles om hem te helpen en krijgt alleen wantrouwen terug. Stik er dan in, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, gek hè. Dat doe je toch niet tegen iemand waar je verliefd op bent.
Denk het niet. Vanmiddag had hij het er nog over dat het een vrij lang wachtwoord was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:18 schreef agter het volgende:
Het wachtwoord is dus H3dda?
Was Lieke niet bezig met iets in de psychologie of zo? Zoiets hoorde ik. Dat ze dat studeerde of zoiets. Maar hoever ze is, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke onzeker? Dan kijk je volgens mij niet genoeg. Die is waarschijnlijk wel de meest zekere van allemaal. Alles glijdt zo van haar af. Niets lijkt haar te raken. Lieke weet wie ze is en waar ze voor staat en alles wat mensen als Amanda of Natasia of Palma haar voor de voeten gooien veegt ze zo van tafel. Ongelooflijk, want ze heeft al een paar keer iedereen in de kooi tegen haar gehad. Lieke is volgens mij beresterk en mentaal iedereen de baas daar. Soms zeikt ze echt te veel, maar verder is het een prima meid die de rest in de kooi ver overstijgt. Ze zit er natuurlijk nog niet zo heel lang in, dus dat kan nog veranderen.
Huub z'n weblog was al van voor DGK... ik zou er ook pislink over zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:21 schreef PumaStreamer het volgende:
yay wat zijn ze blij zeg...sukkels...na de gouden kooi kijkt niemand meer op die kutsites van ze
Klopt. Helaas zijn veel mensen die verliefd zijn echt stekeblind. Zo ook Lieke. Maar misschien heeft ze ook donders goed door dat ze samen met Huub heel ver kan komen en daarom zo veel van hem pikt. Zonder de steun van Huub ligt ze er ook zo uit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Een relatie zonder vertrouwen heeft weinig zin, Scan. Dat kind doet alles om hem te helpen en krijgt alleen wantrouwen terug. Stik er dan in, zou ik zeggen.
Verliefd zijn betekent niet dat je je maar als een stuk stront moet laten behandelen.
Eens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub z'n weblog was al van voor DGK... ik zou er ook pislink over zijn.
Waarom denk je dat ze zo aan huub blijft hangen, heb je toevallig ook gezien hoe ze een pact met Jaap probeerde te sluitenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke onzeker? Dan kijk je volgens mij niet genoeg. Die is waarschijnlijk wel de meest zekere van allemaal. Alles glijdt zo van haar af. Niets lijkt haar te raken. Lieke weet wie ze is en waar ze voor staat en alles wat mensen als Amanda of Natasia of Palma haar voor de voeten gooien veegt ze zo van tafel. Ongelooflijk, want ze heeft al een paar keer iedereen in de kooi tegen haar gehad. Lieke is volgens mij beresterk en mentaal iedereen de baas daar. Soms zeikt ze echt te veel, maar verder is het een prima meid die de rest in de kooi ver overstijgt. Ze zit er natuurlijk nog niet zo heel lang in, dus dat kan nog veranderen.
Kan altijd even duren, we wachten rustig afquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jij komt niet heel geband over, jij schuddebuikende woerd!
Ik zou ook balen... maar in DGK gewoon slikken en doorgaan...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:23 schreef agter het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik vind het ook wel een beetje naief van Huub dat hij geen backups gemaakt heeft. Hij heeft zijn mond vol over password-crackers, maar een bupje, ho maar.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:25 schreef akveor het volgende:
Eric vind dat Amanda het wel redelijk deed.... okay alles is nu definitief duidelijk... ::rric heeft make up sex met Brain vannacht...
LOL... Ik denk echt dat je dat heel erg fout ziet. Ze is echt gek op Huub, maar heeft ook donders goed door dat ze zonder Huub meteen exit is. Dan stemt iedereen haar er uit. Ze sprong er niet voor niets fanatiek tussen toen het tussen Huub en Brian uit de hand leek te lopen. Lieke is echt iedereen een stap voor volgens mij. Ze is gek op Huub, maar weet ook donders goed dat ze zonder hem ook meteen uit het spel ligt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze zo aan huub blijft hangen, heb je toevallig ook gezien hoe ze een pact met Jaap probeerde te sluiten![]()
Als huub haar laat vallen, denk ik dat ze eruitstapt omdat ze het niet aankan
Het is nog steeds niet duidelijk wie het gedaan heeft, maar het is natuurlijk wel meer dan verdacht dat Huub z'n weblog "toevallig" verdwenen is nadat Eric en Brian het er vanmiddag over gehad hadden dat dat een mooie manier zou zijn om Huub te pakken... en Eric claimt alle passwords van Huub te weten, dus of Huub zijn log nou wel of niet open had laten staan is dan ook niet echt van belang.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Heeft Brian die weblog verkloot?
Idd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:23 schreef agter het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik vind het ook wel een beetje naief van Huub dat hij geen backups gemaakt heeft. Hij heeft zijn mond vol over password-crackers, maar een bupje, ho maar.
Loop hem ook al te zoeken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar staat Brian te luisteren?
En ze praat duidelijk de psyche van Eric in:quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:30 schreef robert2006 het volgende:
lieke zit nu wel keihard te liegen tegen eric, blijf haar heel onbetrouwbaar vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |