Wonderbaarlijk he. Dat die bewoners altijd denken dat er twee soorten openbaarheid zijn. De camera's van de Gouden Kooi danwel BB etc en de andere cameras. Alsof het een geheime relatie was tot nu toe...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Brian baalt als een stekker dat Amanda de verkerin gopenbaar heeft gemaakt!!!
Dat moeten ze er morgen suptiel gaan inwrijven bij hem
Zo streng zullen ze niet worden, dat zou het programma verpesten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:24 schreef Flabberguest het volgende:
En nu een brief het huis in met "Amanda, u weet wat de nieuwe regels zijn, jammer van de 200.000 euro"
De gouden kooi.
Ik kan begrijpen wanneer ze een site van je deleten dat dat een behoorlijke impact heeft...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:25 schreef RSie het volgende:
Huub probeert zichzelf weer op te vrolijken!!
volgens mij zit ie met zijn koppie thuis en bij Hedda!
Ik snap er ook niets vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
wie heeft nu die weblog gedeleted ? iemand
is niet onherstelbaar dus snap niet waar hij zo moeilijk over doet!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen wanneer ze een site van je deleten dat dat een behoorlijke impact heeft...
Misschien gewoon een Brrr of Eric fan, die zag via de streams dat Huub niet uitgelogd was toen die wegliep.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie op vrouwen valt en hij Lieke teveel op een bouwvakker vindt lijken![]()
Houden zo de gast praat alsof die kotst word helemaal misselijk van zn tering kopquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:27 schreef farceman het volgende:
Wat loopt dei nerd Eric daar nog te doen in pak in dat huis?!!!
Hij heeft al twee dagen nog geen 10 woorden gepraat
Misschienquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
Niet gezien, maar lijkt me overdreven, anders had ze echtwel gebeldquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Bed.
Amanda trapte kennelijk onder dekens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |