Bedankt voor de tip, maar ik gebruik toch liever wc-papier.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Afschudden.
Een heel-naamtopic zou te veel zijnquote:
Een medestanderquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, maar het vast tof.
Net als moslims, die vasten ook tof.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, maar het vast tof.
Smoesjes!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja hallo, ik zit hier 4 dingen tegelijkertijd te doen terwijl mannen maar 1 ding tegelijkertijd aankunnen!
Er vormt zich serieus een bobbel in mijn toch al strakke broekje als je zulke taal uitslaat.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef Paltos het volgende:
Hahaha! En hij meent het nog ook!![]()
Duidelijk iemand die op de Gausscurve van het gemiddelde IQ op meer dan twee keer de standaardafwijking naar de verkeerde kant ligt!
Waarom denk je dat ik de moeite doe?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er vormt zich serieus een bobbel in mijn toch al strakke broekje als je zulke taal uitslaat.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef MissBliss het volgende:Re! Gefeliciteerd met je 29ste verjaardag
Het zal vast en zeker grappig zijn maar ik snap de link niet met mijquote:
Wat is daar mis meequote:Op maandag 4 juni 2007 22:50 schreef Paltos het volgende:
Ik beschuldig je niet van svensatiezucht, hoor.![]()
Allebei sitebouwers? Maar jij bent veel beter én professioneler, dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zal vast en zeker grappig zijn maar ik snap de link niet met mij.
Zulks een oud plaatje zul je bedoelenquote:
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Allebei sitebouwers? Maar jij bent veel beter én professioneler, dat snap ik ook wel.
Ik kreeg het ook maar via een vriend die de StumbleUpon-addon gebruikt en dus wel vaker oude sites en plaatjes tegenkomt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zulks een oud plaatje zul je bedoelen!
quote:
Alsof dát een TT waard zou zijn.quote:
Gewoon... ik mis jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook maar via een vriend die de StumbleUpon-addon gebruikt en dus wel vaker oude sites en plaatjes tegenkomt. [afbeelding]
Wil je soms zeggen dat ik er nooit ben?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
And that's like.... my mistake
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kap eens met die lay-out verneukenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat ik er nooit ben?
Ik ben er al!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Re gefeliciteerd ouwe.
En kom eens op msn!!
Thnxquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kap eens met die lay-out verneuken.

Je punt?quote:
Poor Paris?quote:
Was het fijn onder die steenquote:
Whehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was het fijn onder die steen?
Het is al de hele avond op het nieuws [afbeelding]!
Ik vrijwel geen TV.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was het fijn onder die steen?
Het is al de hele avond op het nieuws [afbeelding]!
Ik ben net zo lief als die komedian?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:07 schreef Svensational het volgende:
Bupa, je hebt gelijk. Er is geen connectie tussen Dizers hartje en mijn link naar de weblog. Als je die toch vindt, mag je aan mijn kopkaas knabbelen.
Uhm.. neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:02 schreef Svensational het volgende:
Kom je je verjaardag in Meppel vieren, Re?.
Het zou idd fijn zijn als je daar nou eens mee op zou houdenquote:
Klopt, was me al bekend, is al gefixt en komt in de nieuwe versie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:59 schreef Svensational het volgende:
Lynx, QE edit de groottes van een afbeelding niet mee.
Neejoh, 29 is niet oudquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef Re het volgende:
ja dank allen, het wordt een mooie dag
29 is al oud
30 is oud. Nog een jaartje dus, Re.quote:
quote:
MB zit lekker naast mequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef LeBeau het volgende:
Ga je ook nog wat leuks doen, Re? Komt MissBliss nog langs om je tefeliciteren
?
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Daarna koffie bier met een stukje gebak, natuurlijk.
Hallo, je bent pas 23! Tussendemiddagdutjes zijn voor oude mensen vanaf... 29!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Wie doet er mee aan een tussendemiddagdutje?
Ik zit op m'n werk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Wie doet er mee aan een tussendemiddagdutje?
Dan ga ik toch gewoon even m'n geboortejaar aanpassen in m'n profielquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hallo, je bent pas 23! Tussendemiddagdutjes zijn voor oude mensen vanaf... 29!
Met vlaai!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Daarna koffie met een stukje gebak, natuurlijk.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:05 schreef Zhenar het volgende:
Re, gefeliciflapstaart en meer semi-komische verjaardagswensen!![]()
![]()
![]()
29 al, jeetje, jij bent best oud!![]()
![]()
Jij ook wel hoor.quote:
Tussendemiddagdutjes kunnen anders verdomd prettig zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hallo, je bent pas 23! Tussendemiddagdutjes zijn voor oude mensen vanaf... 29!
Het gevoel van een geit die aan m'n ballen likt ook. So?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:33 schreef rena het volgende:
[..]
Tussendemiddagdutjes kunnen anders verdomd prettig zijn![]()
Zet het eens op de agenda voor een werkoverlegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gevoel van een geit die aan m'n ballen likt ook. So?
Je mist het punt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gevoel van een geit die aan m'n ballen likt ook. So?
Bupatih mist geen punten, hij maakt gewoon zijn eigen punten.quote:
Nee, jij bent gewoon nog nat achter de orenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn allemaal al stokoud!
Ik ben nog maar net 26quote:
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bupatih mist geen punten, hij maakt gewoon zijn eigen punten.
En ik ben nog een frisse 25 jaartjes oud. 26 is zooo over de datum.quote:
Je bent van mijn bouwjaar, wij zouden één front moeten vormen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En ik ben nog een frisse 25 jaartjes oud. 26 is zooo over de datum.![]()
Leuk!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar die zich druk maakt om de platheid van iets...
[afbeelding]
Da's wel waarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef Bupatih het volgende:
Het stukje is een en al onzin, dus dat kon er ook nog wel bij.
Re hè, geen reet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Reeeetje!!
Ik ben in 1981 geproduceerd EN geboren, jouw ouders waren in 1980 al druk bezig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent van mijn bouwjaar, wij zouden één front moeten vormen!![]()
![]()
![]()
Ik blijf mezelf gewoon voorhouden dat je ze graag feliciteert en zoent.quote:
Ook hoi.quote:
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook hoi.
Las ik het nou goed? Heb jij níét meegedaan met die naaktloperij in A'dam?
Wij vrouwen willen ook weleens "on top"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:38 schreef Bupatih het volgende:
"wij wijven"
"30ers met natte spinnenwebben in hun kut"
En dus niet op deze manierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wij vrouwen willen ook weleens "on top"
Sinds wanneer ben jij terug?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Bupatih het volgende:
Sinds wanneer doe jij je voor als vrouw?
Geitenkaas verschilt toch niet zo gek veel van jouw normale dieet van spermashots?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:10 schreef LeBeau het volgende:
Bij de AH zijn de verse pizza's in de aanbieding. Van de pizza's die je in een supermarkt kunt kopen vind ik de AH verse pizza echt verreweg het beste. Er zijn super veel verschillende soorten... maar bij de AH in Hoek van Holland hebben ze alleen die met geitenkaas, de enige die ik dus NIET lust.
Stelletje kneuzen.![]()
![]()
![]()
Ja, bek dicht en mooi wezen nu maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Mannen geilen altijd op de looks heIk heb godverdomme meer te bieden
Jouw sperma is het enige wat naar geitenkaas smaakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Geitenkaas verschilt toch niet zo gek veel van jouw normale dieet van spermashots?
????quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jouw sperma is het enige wat naar geitenkaas smaakt.
Zul je wel weer een Pro versie nodig hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Kun je meerdere pdf-documenten in 1 pdf-document achter elkaar zetten en zo ook opslaan?
Ja. http://www.pdfsam.org/quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Kun je meerdere pdf-documenten in 1 pdf-document achter elkaar zetten en zo ook opslaan?
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef Svensational het volgende:
Heb je nog knutselwerken of overlijdensberichten voor me, Buup?
Zomaar een wilde gok. Bitter en naar, dat vind ik wel bij je passen. Vanwaar de vraagtekens?quote:
Oooooh, snap dat dan. Giechel_Ho is nu een meisje. Met pronte tietjes. Speel nou even meeheeee!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zomaar een wilde gok. Bitter en naar, dat vind ik wel bij je passen. Vanwaar de vraagtekens?
Dat van de pronte tietjes wil ik nog wel aannemen, de rest...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooh, snap dat dan. Giechel_Ho is nu een meisje. Met pronte tietjes. Speel nou even meeheeee!
Geen meisje en not yet a womanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooh, snap dat dan. Giechel_Ho is nu een meisje. Met pronte tietjes. Speel nou even meeheeee!
Val jij op vrouwelijke mannen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat van de pronte tietjes wil ik nog wel aannemen, de rest...
Nee, ik bedoelde dat ik het wel geloofwaardig vind dat je tietjes pront zijn.quote:
Ik snap best wat jij bedoelde viezerik, maar in het algemeen, geil jij op vrouwelijke mannen? Mannen met handtasjes, "flauwe" handjes, make up/cremepjes enz.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik het wel geloofwaardig vind dat je tietjes pront zijn.
Maar dat is dus blijkbaar ook niet zo.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik snap best wat jij bedoelde viezerik, maar in het algemeen, geil jij op vrouwelijke mannen? Mannen met handtasjes, "flauwe" handjes, make up/cremepjes enz.
Moet ik alles voorkauwen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee (ik val niet op vrouwelijke mannen), ik bedoelde dat ik het wel geloofwaardig vind dat je tietjes pront zijn.
Maar dat is dus blijkbaar ook niet zo.
Omdat jij homo bent en in de bijbel staat dat homo's vieze mannen zijn die leven van sperma en urine van andere mannen. Homo's zijn door de duivel beïnvloede mannen die de christelijke beschaving zullen uitroeien door hun verachtelijke levenstijl van cremepjes, blowjobs en buttsex (in die volgorde)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[..]
Moet ik alles voorkauwen?En waarom ben ik de viezerik als jij over zaad begon en Bupatih over pronte tietjes?
Ik heb je nooit meer gewild dan nuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Omdat jij homo bent en in de bijbel staat dat homo's vieze mannen zijn die leven van sperma en urine van andere mannen. Homo's zijn door de duivel beïnvloede mannen die de christelijke beschaving zullen uitroeien door hun verachtelijke levenstijl van cremepjes, blowjobs en buttsex (in die volgorde)Het homofiele moet uit de man verdreven worden door 4 maanden eenzame opsluiting, een lieve vrouw en de bijbel (niet in die volgorde).
Jij bent echt veel te vaak gescullfuckedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef LeBeau het volgende:
Ik was even vergeten hoe forum travestieten bevorderlijk zijn voor de christelijke beschaving.
Die stuur ik alleen als ik het niet meen, Erikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
G_H, waar blijft de PM dat je het allemaal niet meent, zoals je altijd stuurt?
Skull. En je voordoen als vrouw op het internet vind ik travestieterig genoeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij bent echt veel te vaak gescullfucked![]()
Forum"travestieten" (wat is er travestiet aan foto's van echte wijven en tekst?) zijn er om mannen te winnen voor de heteroseksuele christelijke causeEen 16 jarige die twijfelt aan zijn seksuele geaardheid zal echt niet langer twijfelen na 6 amateur foto's en een geile sekschat van en met een zekere 24 jarige seksbom
Ik ben laatst nog een site tegengekomen van iemand die allerlei briefjes verzamelt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
Wat is dat van die overlijdensberichten eigenlijk?
Ik ben zelf ook een nieuwe actie gestart: briefjes verzamelen. Je komt altijd wel op straat of in de supermarkt briefjes tegen. Boodschappenlijstjes, of gewoon, een kleine notitie van iemand. Die ga ik allemaal inplakken en sparen!
Hihi.quote:
Getekend.quote:En je voordoen als vrouw op het internet vind ik travestieterig genoeg.![]()
Een 16 jarige die twijfelt over zijn seksuele geaardheid die erachter komt dat de cybervrouw van zijn dromen eigenlijk een man is, is voor het level getekent.En zoals jij tegen mensen praat zou het me niets verbazen als G_H verantwoordelijk is voor minimaal 20% van de jonge Nederlandse homo's.
En zo blijkt maar weer dat Engels de taal van de heidenen is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Skull. En je voordoen als vrouw op het internet vind ik travestieterig genoeg.![]()
Getekend, Nederlands de taal van de echte christenquote:Een 16 jarige die twijfelt over zijn seksuele geaardheid die erachter komt dat de cybervrouw van zijn dromen eigenlijk een man is, is voor het level getekent.En zoals jij tegen mensen praat zou het me niets verbazen als G_H verantwoordelijk is voor minimaal 20% van de jonge Nederlandse homo's.
Link?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben laatst nog een site tegengekomen van iemand die allerlei briefjes verzamelt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
Ik ben zelf ook een nieuwe actie gestart: briefjes verzamelen. Je komt altijd wel op straat of in de supermarkt briefjes tegen. Boodschappenlijstjes, of gewoon, een kleine notitie van iemand. Die ga ik allemaal inplakken en sparen!
Kut.quote:
Ja gaaf he?!quote:
Waarschijnlijk ga ik ze in een dummyboek plakken. Maar nu je het hebt over inlijsten, bedenk ik me ineens dat dat ook wel een heel erg leuk idee is. Niet dat ik er momenteel ruimte voor heb, maar het zou best leuk zijn om elk briefje in een lijstje te doen, en er dan een hele muur mee vol te hangen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Een naakt persoon kan echt wel bijzonder zijn. Maar ik snap watje bedoelt. Ga je de briefjes inlijsten? of alleen ergens in een doos bewaren?
Dat was wel erg triest ja, iemand verbeteren en dan zelf de fout ingaan.quote:
Hoe hygiënischquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
Ik kan best heel lief zijn hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:42 schreef Burdie het volgende:
Waarom zijn jullie niet gewoon lief voor elkaar, of wordt hier regelmatig de spreekwoordelijke kat op het spreekwoordelijke spek gebonden?.
Spencer ken ik niet, vertelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja gaaf he?!!
Ik hou altijd wel van dat soort nutteloze dingetjes bij elkaar verzamelen. Hoewel het ook weer geen bende moet worden, het moet overzichtelijk blijven. Eén ding op zich is niet bijzonder (bijv. een naakt persoon) maar een heleboel bij elkaar maakt het mooi! (Verwijzend naar Spencer Tunick).
Als je nooit bacteriën binnen krijgt, bouw je nooit een weerstand opquote:
Dat verbeteren moest je ook doen om mijn "Engels is heiden" commentaar uit te lokkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was wel erg triest ja, iemand verbeteren en dan zelf de fout ingaan.
Ah bedankt, dat scheelt mij weer wat gezoekquote:
Ohquote:
Tegen mij is iedereen hier (vooralsnog) liefquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan best heel lief zijn hoor.
Als ik slaap.
FREAK!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
massagraf.
Je aat die briefjes toch zeker niet opetenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je nooit bacteriën binnen krijgt, bouw je nooit een weerstand op.
Mij ook. Een hele lugubere vorm van mensen fotograferen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
OhDan ben ik meer van de eenzame naakten
Zo'n foto doet mij altijd denken aan een massagraf.
Achteraf is het altijd makkelijk praten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat verbeteren moest je ook doen om mijn "Engels is heiden" commentaar uit te lokkenDat jij daarna bewijst dat Nederlands de enige christelijke taal is, tja priceless
Haha wees maar niet bang hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je aat die briefjes toch zeker niet opeten?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef LeBeau het volgende:
Zo Christelijk ben je trouwens niet, Mr. Priceless.
Omdat priceless een woord is uit het zogenaamde heidense Engels. Schande.quote:
Hmm, ik zat verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik ben al aan het zoeken voor je.
quote:Op die site kun je stukjes van gesprekken die je hebt opgevangen plaatsen.
Há!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat priceless een woord is uit het zogenaamde heidense Engels. Schande.
Je zit met iets opgescheeptquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijk praten.
Tenzij je met mijn taalbeheersing bent opgescheept, dan is het nooit makkelijk.![]()
Zo Christelijk ben je trouwens niet, Mr. Priceless.
Optreden waarmee?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef Burdie het volgende:
Holy fuck, ik bedenk me net dat ik vanavond zou kunnen gaan optreden.
Zou ik het durven?.
Ja, anders zou je je dat hier niet afvragen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef Burdie het volgende:
Holy fuck, ik bedenk me net dat ik vanavond zou kunnen gaan optreden.
Zou ik het durven?.
Commentaar op m'n taal in dezelfde zin waar ik m'n gebrek aan taalbeheersing benadruk. Goed gedaan hoor.quote:
Standup. En Bupa heeft eigenlijk misschien wel gelijk:quote:
Het is elke week open podium en ik loop al weken te roepen dat ik eraan mee moet gaan doen, dus waarom niet nu?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, anders zou je je dat hier niet afvragen.
Zenuwen. Onzekerheid. Onervarenheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Doen. Wat houdt je tegen?
En dan nog iets: http://www.dbnl.org/tekst(...)02nede01_01_1782.htmquote:
Logisch.quote:
Logisch en gaat waarschijnlijk wel weg als je eenmaal klaar bentquote:Onzekerheid.
Dat kan je alleen maar oplossen door het te doen, en vaak.quote:Onervarenheid.
Ja true. En komende vrijdag moet ik ook auditie doen, dus zou het op zich niet heel erg verkeerd zijn om mijn 'act' alvast een beetje uit te proberenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Ooit moet de eerste (of de tweede, of de derde....) keer zijn. En waarschijnlijk heb erna wel een kick van gekregen. Denk daaraan.
Het zijn twee enge stukjes. Alleen ben ik in stuk 1 bang voor iets engs, en in stuk 2 ben ik bang voor iets niet-engs, die mij dood wil maken, omdat IK eng ben. Snap je het nog?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
De leukste, dat lijkt me makkelijk.
Ik zit er doorheen Babs, hulpquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef babette21 het volgende:
zo! en hoe is 't hier?
Whehe de enige overeenkomst tussen haar en mij, zijn onze enorme voorgevels. Oja, en ik heb ook krullend haar. Maar wel mooier.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Zo lang je maar niet op Sara Kroos probeert te lijken, vind ik alles best, Burdie.
Props verzamelenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef Burdie het volgende:
Maar ik ga het gewoon doen. Heb nog een uurtje om me klaar te maken, te douchen, props te verzamelen, etc.
Zó rood is mijn haar ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Props verzamelenIk moet gelijk aan Carrot Top denken
Alsjeblieft, ga géén grappen maken over je voorgevel en ga vooral niet één borst eruit halen en op de piano leggen (ja, dat doet Sara dus écht in haar nieuwste voorstellingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe de enige overeenkomst tussen haar en mij, zijn onze enorme voorgevels. Oja, en ik heb ook krullend haar. Maar wel mooier..
En GH: goed verwoord.
Dit sluit erg goed aan bij mijn bom chicka wah wah topicquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ga géén grappen maken over je voorgevel en ga vooral niet één borst eruit halen en op de piano leggen (ja, dat doet Sara dus écht in haar nieuwste voorstelling).
mja ik heb 't tegenwoordig retedruk...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Burdie het volgende:
Whehe, ik hoefde niet op een wachtlijst.
Ik neuk geen psychiatersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe, ik hoefde niet op een wachtlijst.
Hoeveel kids zijn er al door jouw gekloot gestorven?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik heb 't tegenwoordig retedruk...
waarom denk je dat ik uit R&P wegblijf?! als ze me daar eenmaal gevonden hebben.......
de mediaberichten zorgen over het algemeen eerder voor een aanmeldingenstopquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer als er iets over bureau jeugdzorg in het nieuws is denk ik "Arme babette, ze komt al om in het werk..."
Inderdaad. En dat noemt zich dan cabaretière.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dit sluit erg goed aan bij mijn bom chicka wah wah topic
Maar jezus
verkeerde been....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Hoeveel kids zijn er al door jouw gekloot gestorven?
Oh, nou dan leef ik niet meer met je mee, wat jij wil. Ondankbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
de mediaberichten zorgen over het algemeen eerder voor een aanmeldingenstop
jawel! je moet wel met me meeleven!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, nou dan leef ik niet meer met je mee, wat jij wil. Ondankbaar.
De Black and White staat op het punt van sterven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wie is er doodgegaan?
EDIT: nu zie ik die tong
Zijn de ouders nou slechter geworden volgens jou (of je oudere collega's)?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel! je moet wel met me meeleven!![]()
want 't is stom om de schijt over je heen te krijgen door andermans (lees: ouders & politici) fouten.
ik stop ermee!![]()
Je weet wel hoe je mijn medelevenzenuwen moet prikkelen zegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel! je moet wel met me meeleven!![]()
want 't is stom om de schijt over je heen te krijgen door andermans (lees: ouders & politici) fouten.
Serieusquote:ik stop ermee!![]()
Je maakt het gewoon te makkelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Commentaar op m'n taal in dezelfde zin waar ik m'n gebrek aan taalbeheersing benadruk. Goed gedaan hoor.
Op die leeftijd van baan switchen? Welnee, ze is vastgeroest in haar treurige leventje met dito salarisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je mijn medelevenzenuwen moet prikkelen zeg.
[..]
Serieus?
Daar moet ik me van Giechel_ho mee bezighouden.quote:
Problemen nemen wel toe, maar daar zijn tig redenen voor aan te voeren. De ouders maken er vaker een potje van, maar daar is niet één ding voor aan te wijzen. Tuurlijk zijn er veel normen&waardenloze paupers, maar ze zijn er ook vaak gewoon te weinig. Altijd maar werken enzo. En veel meer alleenstaande ouders natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
Zijn de ouders nou slechter geworden volgens jou (of je oudere collega's)?
Wat ontzettend kneuzigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
I know... it's a gift....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet wel hoe je mijn medelevenzenuwen moet prikkelen zeg.
yep, over 'n paar maandjes zeg ik op, in 't najaar ben ik weg...quote:Serieus?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Problemen nemen wel toe, maar daar zijn tig redenen voor aan te voeren. De ouders maken er vaker een potje van, maar daar is niet één ding voor aan te wijzen. Tuurlijk zijn er veel normen&waardenloze paupers, maar ze zijn er ook vaak gewoon te weinig. Altijd maar werken enzo. En veel meer alleenstaande ouders natuurlijk.
stiekem vind ik dat mensen onder 'n bepaald iq of met bepaalde stoornissen uberhaupt geen kids mogen krijgen, 't wordt gewoon helemaal niks dan....![]()
Maar goed, tegelijkertijd heeft elk kind tegenwoordig adhd (lees: ze krijgen gewoon teveel suiker en te weinig frisse lucht), om over msn nog maar te zwijgen...
Wat ga je dan doen? Toch wel iets in de zorg?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know... it's a gift....
[..]
yep, over 'n paar maandjes zeg ik op, in 't najaar ben ik weg...
Oh mijn God. Nee, ik maak taalgrapjes. Meer niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ga géén grappen maken over je voorgevel en ga vooral niet één borst eruit halen en op de piano leggen (ja, dat doet Sara dus écht in haar nieuwste voorstelling).
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh mijn God. Nee, ik maak taalgrapjes. Meer niet..
Dan kan je ze mooi doorsturen naar de professionele hulpverlening buiten een internetforum omquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik heb 't tegenwoordig retedruk...
waarom denk je dat ik uit R&P wegblijf?! als ze me daar eenmaal gevonden hebben.......
Nee ik ook niet (het is een vrouw btw) maar ze had gewoon plek. En ik was 'ernstig genoeg' om er ineens tussen te mogen.quote:
ik bedoelde msn niet zozeer als een oorzaak van adhd-gedrag, maar als 'n probleem op zich. Pesten, dreigen, chantage, loverboys, verslavingen (er is al speciale internet-hulpverlening voor verslaafde jeugd!!).... msn has it allquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:43 schreef Giechel_Ho het volgende:
Vaak zijn de ouders een sterkere oorzaak van adhd dan msn![]()
Ik zou niet gaan als ik jou was, waarschijnlijk ga je af als een gieter.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoelde msn niet zozeer als een oorzaak van adhd-gedrag, maar als 'n probleem op zich. Pesten, dreigen, chantage, loverboys, verslavingen (er is al speciale internet-hulpverlening voor verslaafde jeugd!!)....
Dat méén je niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef babette21 het volgende:
(er is al speciale internet-hulpverlening voor verslaafde jeugd!!).... msn has it all
Ben je nog geestesziek dan? Anders kijk ik wel uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom maar kijken vanavond. 22.00 uur, café Averechts.
geen idee, ik zie wel... maar zal wel weer iets in de hulpverlening zijn ja, ik kan niet zoveel andersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wat ga je dan doen? Toch wel iets in de zorg?
Taalgrapjesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat valt mij nou ook op! Ik kan me niemand van de basisschool herinneren die ADHD had, maar tegenwoordig loopt de helft van de kids er zogenaamd mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef babette21 het volgende:
Maar goed, tegelijkertijd heeft elk kind tegenwoordig adhd (lees: ze krijgen gewoon teveel suiker en te weinig frisse lucht), om over msn nog maar te zwijgen...
Ga het onderwijs inquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee, ik zie wel... maar zal wel weer iets in de hulpverlening zijn ja, ik kan niet zoveel anders
Wanneer ging je nou op zo'n megatoffe vakantie?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee, ik zie wel... maar zal wel weer iets in de hulpverlening zijn ja, ik kan niet zoveel anders
Chronisch he, gaat nooit meer overquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ben je nog geestesziek dan? Anders kijk ik wel uit
Whehe, heb je toevallig het AD gelezen gisteren ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat valt mij nou ook op! Ik kan me niemand van de basisschool herinneren die ADHD had, maar tegenwoordig loopt de helft van de kids er zogenaamd mee.![]()
Oh, dus dáár was jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zat ook een jaar vanwege mijn typverslaving
Het erge is dat die kids hun ritalin op het tijdstip van de ouder innemen, als de ouder geen zin heeft, het vergeet, of weet ik wat krijgt het kind helemaal geen ritalin. Nou dan beginnen ze lekker aan hun dag met hun brakke ritalin ritmequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat valt mij nou ook op! Ik kan me niemand van de basisschool herinneren die ADHD had, maar tegenwoordig loopt de helft van de kids er zogenaamd mee.![]()
Ik kom in de Metro al niet verder dan Entertainment, Scribbly en de tennis in Sport, laat staan dat ik een echte krant lees.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe, heb je toevallig het AD gelezen gisteren ofzo!
Stond een heel groot artikel over in. De nieuwste 'hype' heet tegenwoordig NDL.
Stef Bos - Gek zijn is gezondquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het erge is dat die kids hun ritalin op het tijdstip van de ouder innemen, als de ouder geen zin heeft, het vergeet, of weet ik wat krijgt het kind helemaal geen ritalin. Nou dan beginnen ze lekker aan hun dag met hun brakke ritalin ritmeEn dan zijn er nog de ouders die hun kind als wekker gebruiken
Komen te laat op school met het excuus dat hun 4 jarige zoontje haar niet wakker had gemaakt
Het AD een echte krantquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kom in de Metro al niet verder dan Entertainment, Scribbly en de tennis in Sport, laat staan dat ik een echte krant lees.
Sorry, maar ik ben niet gekquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Stef Bos - Gek zijn is gezond
Maar na een paar slechte ervaringen met compleet geflipte wijven moet ik bedanken
Heb ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook niet. Er ontbreekt gewoon een stofje in m'n hersens, that's all.
Die hoor ik idd ook wel eensquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
En dan zijn er nog de ouders die hun kind als wekker gebruikenKomen te laat op school met het excuus dat hun 4 jarige zoontje haar niet wakker had gemaakt
Dat zegt ie toch ookquote:
Heerlijk, jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Heb ik ook![]()
Dus in ieder geval lekker aan de pillen
december of januari... maar 't wordt nu waaschijnlijk al oktober (hooguit november)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer ging je nou op zo'n megatoffe vakantie?
In vergelijking met de Metro.quote:
http://www.heltiq.nl/page.php?id=437quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heerlijk, ja.
Trouwens, na hoe lang moet een schaafwond 'dicht' zijn? Ik heb er een die is na een aantal dagen nog steeds open.
quote:Van nature zal een aan de buitenlucht blootgestelde schaafwond vanzelf genezen volgens een vast patroon. Eerst verschijnt binnen enkele uren een afdekkende korst op het wondoppervlak. Deze wordt in de dagen erna steeds dikker, de ergste pijn verdwijnt daarmee dan ook. Binnen 1 à 2 dagen kan het rondom de korst enigszins rood worden. Vaak gaat dit gepaard met wat zwelling en voelt het wondgebied warmer aan dan de omgeving. Deze ontstekingsverschijnselen nemen snel weer af, over het algemeen binnen 1 à 2 dagen. Vervolgens zal dan de korst aan de randen geleidelijk beginnen los te laten.
quote:
Sven!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan als ik jou was, waarschijnlijk ga je af als een gieter.
Metro.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kom in de Metro al niet verder dan Entertainment, Scribbly en de tennis in Sport, laat staan dat ik een echte krant lees.
Dat heb ik net ook gelezen, maar hij is nog open. Ik vraag me af of ik niet toch naar de huisarts moet. Al was het maar om een tetanusprik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.heltiq.nl/page.php?id=437
[..]
Dat vond je toch wel een fijne krant, het nieuws in vogelvluchtquote:
scherpquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij een laptop kan het toch niet direct kwaad als de stekker er uit wordt getrokken?
Nee dan deze: kind slikt ritalin, dat werkte niet goed, dus een ander middel. Moeder vergeet nieuwe pillen te halen en geeft na een paar weken dat nieuwe middel al wel gebruikt te hebben maar weer een dosis ritalinquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef babette21 het volgende:
't stomme van ritalin is dat 't 3x daags genomen moet worden, liefst op vaste tijden... da's bijna niet haalbaar (ouders die er niet aan denken, pubers die 't niet stoer vinden). terwijl er een vergelijkbaar middel is dat maar 1x daags hoeft, maar die wordt niet vergoed... we zijn een raar land
Dat je dat onthouden hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vond je toch wel een fijne krant, het nieuws in vogelvlucht?
Goh, Bassie. Waarom zou ik anders mijn moeder uitlachen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij een laptop kan het toch niet direct kwaad als de stekker er uit wordt getrokken?
Je zit dus nog gewoon in de eetkamerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Bupatih het volgende:
M'n moeder heeft ooit één keer gedreigd om de stekker uit m'n laptop te trekken toen ik ermee aan de eettafel zat terwijl zij de tafel wilde dekken.
Toen heb ik haar heel hard recht in d'r gezicht uitgelachen.
Ik erger me vooral aan de Pers. Ze vinden zichzelf zo goed, terwijl ik echt niemand kent die de Pers verkiest boven welke krant dan ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je dat onthouden hebt.
Maar ja, de Metro is nog altijd tien keer beter dande Sp!ts
. Met hun kutgedichten ook altijd.
Hé, dat kan wel honderd andere redenen hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie. Waarom zou ik anders mijn moeder uitlachen?
Nee, we eten altijd op mijn kamer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je zit dus nog gewoon in de eetkamerGaat goed Buup 14.gif Ik zie vooralsnog geen redenen om Babs van stal te halen
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef babette21 het volgende:
mijn vader deed vroeger het bakje met floppy's, waar alle spelletjes op stonden (cd-man, california games![]()
) op slot als hij er niet was... ik ben 'm er nog dankbaar voor (hoewél ik 'm er tóen om vervloekt heb
)
Niet in het geval van mijn moeder.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hé, dat kan wel honderd andere redenen hebben.
Nou ja... opzich heeft de Pers wel wat. Immers, ze moeten het niet enkel hebben van een ANP-feed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de Pers. Ze vinden zichzelf zo goed, terwijl ik echt niemand kent die de Pers verkiest boven welke krant dan ook.
De Dag is kut, ja. Met hun markeerpraktijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
De Dag en de Pers zijn nog kutter.
Belangrijke woorden in de krant geel maken.
De moeder van Buupquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hé, dat kan wel honderd andere redenen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |