Wat ontzettend kneuzigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
Ik ben zelf ook een nieuwe actie gestart: briefjes verzamelen. Je komt altijd wel op straat of in de supermarkt briefjes tegen. Boodschappenlijstjes, of gewoon, een kleine notitie van iemand. Die ga ik allemaal inplakken en sparen!
I know... it's a gift....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet wel hoe je mijn medelevenzenuwen moet prikkelen zeg.
yep, over 'n paar maandjes zeg ik op, in 't najaar ben ik weg...quote:Serieus?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Problemen nemen wel toe, maar daar zijn tig redenen voor aan te voeren. De ouders maken er vaker een potje van, maar daar is niet één ding voor aan te wijzen. Tuurlijk zijn er veel normen&waardenloze paupers, maar ze zijn er ook vaak gewoon te weinig. Altijd maar werken enzo. En veel meer alleenstaande ouders natuurlijk.
stiekem vind ik dat mensen onder 'n bepaald iq of met bepaalde stoornissen uberhaupt geen kids mogen krijgen, 't wordt gewoon helemaal niks dan....![]()
Maar goed, tegelijkertijd heeft elk kind tegenwoordig adhd (lees: ze krijgen gewoon teveel suiker en te weinig frisse lucht), om over msn nog maar te zwijgen...
Wat ga je dan doen? Toch wel iets in de zorg?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know... it's a gift....
[..]
yep, over 'n paar maandjes zeg ik op, in 't najaar ben ik weg...
Oh mijn God. Nee, ik maak taalgrapjes. Meer niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ga géén grappen maken over je voorgevel en ga vooral niet één borst eruit halen en op de piano leggen (ja, dat doet Sara dus écht in haar nieuwste voorstelling).
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh mijn God. Nee, ik maak taalgrapjes. Meer niet..
Dan kan je ze mooi doorsturen naar de professionele hulpverlening buiten een internetforum omquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik heb 't tegenwoordig retedruk...
waarom denk je dat ik uit R&P wegblijf?! als ze me daar eenmaal gevonden hebben.......
Nee ik ook niet (het is een vrouw btw) maar ze had gewoon plek. En ik was 'ernstig genoeg' om er ineens tussen te mogen.quote:
ik bedoelde msn niet zozeer als een oorzaak van adhd-gedrag, maar als 'n probleem op zich. Pesten, dreigen, chantage, loverboys, verslavingen (er is al speciale internet-hulpverlening voor verslaafde jeugd!!).... msn has it allquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:43 schreef Giechel_Ho het volgende:
Vaak zijn de ouders een sterkere oorzaak van adhd dan msn![]()
Ik zou niet gaan als ik jou was, waarschijnlijk ga je af als een gieter.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoelde msn niet zozeer als een oorzaak van adhd-gedrag, maar als 'n probleem op zich. Pesten, dreigen, chantage, loverboys, verslavingen (er is al speciale internet-hulpverlening voor verslaafde jeugd!!)....
Dat méén je niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef babette21 het volgende:
(er is al speciale internet-hulpverlening voor verslaafde jeugd!!).... msn has it all
Ben je nog geestesziek dan? Anders kijk ik wel uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom maar kijken vanavond. 22.00 uur, café Averechts.
geen idee, ik zie wel... maar zal wel weer iets in de hulpverlening zijn ja, ik kan niet zoveel andersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wat ga je dan doen? Toch wel iets in de zorg?
Taalgrapjesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat valt mij nou ook op! Ik kan me niemand van de basisschool herinneren die ADHD had, maar tegenwoordig loopt de helft van de kids er zogenaamd mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef babette21 het volgende:
Maar goed, tegelijkertijd heeft elk kind tegenwoordig adhd (lees: ze krijgen gewoon teveel suiker en te weinig frisse lucht), om over msn nog maar te zwijgen...
Ga het onderwijs inquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee, ik zie wel... maar zal wel weer iets in de hulpverlening zijn ja, ik kan niet zoveel anders
Wanneer ging je nou op zo'n megatoffe vakantie?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee, ik zie wel... maar zal wel weer iets in de hulpverlening zijn ja, ik kan niet zoveel anders
Chronisch he, gaat nooit meer overquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ben je nog geestesziek dan? Anders kijk ik wel uit
Whehe, heb je toevallig het AD gelezen gisteren ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat valt mij nou ook op! Ik kan me niemand van de basisschool herinneren die ADHD had, maar tegenwoordig loopt de helft van de kids er zogenaamd mee.![]()
Oh, dus dáár was jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zat ook een jaar vanwege mijn typverslaving
Het erge is dat die kids hun ritalin op het tijdstip van de ouder innemen, als de ouder geen zin heeft, het vergeet, of weet ik wat krijgt het kind helemaal geen ritalin. Nou dan beginnen ze lekker aan hun dag met hun brakke ritalin ritmequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat valt mij nou ook op! Ik kan me niemand van de basisschool herinneren die ADHD had, maar tegenwoordig loopt de helft van de kids er zogenaamd mee.![]()
Ik kom in de Metro al niet verder dan Entertainment, Scribbly en de tennis in Sport, laat staan dat ik een echte krant lees.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe, heb je toevallig het AD gelezen gisteren ofzo!
Stond een heel groot artikel over in. De nieuwste 'hype' heet tegenwoordig NDL.
Stef Bos - Gek zijn is gezondquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het erge is dat die kids hun ritalin op het tijdstip van de ouder innemen, als de ouder geen zin heeft, het vergeet, of weet ik wat krijgt het kind helemaal geen ritalin. Nou dan beginnen ze lekker aan hun dag met hun brakke ritalin ritmeEn dan zijn er nog de ouders die hun kind als wekker gebruiken
Komen te laat op school met het excuus dat hun 4 jarige zoontje haar niet wakker had gemaakt
Het AD een echte krantquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kom in de Metro al niet verder dan Entertainment, Scribbly en de tennis in Sport, laat staan dat ik een echte krant lees.
Sorry, maar ik ben niet gekquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Stef Bos - Gek zijn is gezond
Maar na een paar slechte ervaringen met compleet geflipte wijven moet ik bedanken
Heb ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook niet. Er ontbreekt gewoon een stofje in m'n hersens, that's all.
Die hoor ik idd ook wel eensquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
En dan zijn er nog de ouders die hun kind als wekker gebruikenKomen te laat op school met het excuus dat hun 4 jarige zoontje haar niet wakker had gemaakt
Dat zegt ie toch ookquote:
Heerlijk, jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Heb ik ook![]()
Dus in ieder geval lekker aan de pillen
december of januari... maar 't wordt nu waaschijnlijk al oktober (hooguit november)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer ging je nou op zo'n megatoffe vakantie?
In vergelijking met de Metro.quote:
http://www.heltiq.nl/page.php?id=437quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heerlijk, ja.
Trouwens, na hoe lang moet een schaafwond 'dicht' zijn? Ik heb er een die is na een aantal dagen nog steeds open.
quote:Van nature zal een aan de buitenlucht blootgestelde schaafwond vanzelf genezen volgens een vast patroon. Eerst verschijnt binnen enkele uren een afdekkende korst op het wondoppervlak. Deze wordt in de dagen erna steeds dikker, de ergste pijn verdwijnt daarmee dan ook. Binnen 1 à 2 dagen kan het rondom de korst enigszins rood worden. Vaak gaat dit gepaard met wat zwelling en voelt het wondgebied warmer aan dan de omgeving. Deze ontstekingsverschijnselen nemen snel weer af, over het algemeen binnen 1 à 2 dagen. Vervolgens zal dan de korst aan de randen geleidelijk beginnen los te laten.
quote:
Sven!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan als ik jou was, waarschijnlijk ga je af als een gieter.
Metro.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kom in de Metro al niet verder dan Entertainment, Scribbly en de tennis in Sport, laat staan dat ik een echte krant lees.
Dat heb ik net ook gelezen, maar hij is nog open. Ik vraag me af of ik niet toch naar de huisarts moet. Al was het maar om een tetanusprik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.heltiq.nl/page.php?id=437
[..]
Dat vond je toch wel een fijne krant, het nieuws in vogelvluchtquote:
scherpquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij een laptop kan het toch niet direct kwaad als de stekker er uit wordt getrokken?
Nee dan deze: kind slikt ritalin, dat werkte niet goed, dus een ander middel. Moeder vergeet nieuwe pillen te halen en geeft na een paar weken dat nieuwe middel al wel gebruikt te hebben maar weer een dosis ritalinquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef babette21 het volgende:
't stomme van ritalin is dat 't 3x daags genomen moet worden, liefst op vaste tijden... da's bijna niet haalbaar (ouders die er niet aan denken, pubers die 't niet stoer vinden). terwijl er een vergelijkbaar middel is dat maar 1x daags hoeft, maar die wordt niet vergoed... we zijn een raar land
Dat je dat onthouden hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vond je toch wel een fijne krant, het nieuws in vogelvlucht?
Goh, Bassie. Waarom zou ik anders mijn moeder uitlachen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij een laptop kan het toch niet direct kwaad als de stekker er uit wordt getrokken?
Je zit dus nog gewoon in de eetkamerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Bupatih het volgende:
M'n moeder heeft ooit één keer gedreigd om de stekker uit m'n laptop te trekken toen ik ermee aan de eettafel zat terwijl zij de tafel wilde dekken.
Toen heb ik haar heel hard recht in d'r gezicht uitgelachen.
Ik erger me vooral aan de Pers. Ze vinden zichzelf zo goed, terwijl ik echt niemand kent die de Pers verkiest boven welke krant dan ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je dat onthouden hebt.
Maar ja, de Metro is nog altijd tien keer beter dande Sp!ts
. Met hun kutgedichten ook altijd.
Hé, dat kan wel honderd andere redenen hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie. Waarom zou ik anders mijn moeder uitlachen?
Nee, we eten altijd op mijn kamer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je zit dus nog gewoon in de eetkamerGaat goed Buup 14.gif Ik zie vooralsnog geen redenen om Babs van stal te halen
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef babette21 het volgende:
mijn vader deed vroeger het bakje met floppy's, waar alle spelletjes op stonden (cd-man, california games![]()
) op slot als hij er niet was... ik ben 'm er nog dankbaar voor (hoewél ik 'm er tóen om vervloekt heb
)
Niet in het geval van mijn moeder.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hé, dat kan wel honderd andere redenen hebben.
Nou ja... opzich heeft de Pers wel wat. Immers, ze moeten het niet enkel hebben van een ANP-feed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de Pers. Ze vinden zichzelf zo goed, terwijl ik echt niemand kent die de Pers verkiest boven welke krant dan ook.
De Dag is kut, ja. Met hun markeerpraktijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
De Dag en de Pers zijn nog kutter.
Belangrijke woorden in de krant geel maken.
De moeder van Buupquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hé, dat kan wel honderd andere redenen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |