Ik ben laatst nog een site tegengekomen van iemand die allerlei briefjes verzamelt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
Wat is dat van die overlijdensberichten eigenlijk?
Ik ben zelf ook een nieuwe actie gestart: briefjes verzamelen. Je komt altijd wel op straat of in de supermarkt briefjes tegen. Boodschappenlijstjes, of gewoon, een kleine notitie van iemand. Die ga ik allemaal inplakken en sparen!
Hihi.quote:
Getekend.quote:En je voordoen als vrouw op het internet vind ik travestieterig genoeg.![]()
Een 16 jarige die twijfelt over zijn seksuele geaardheid die erachter komt dat de cybervrouw van zijn dromen eigenlijk een man is, is voor het level getekent.En zoals jij tegen mensen praat zou het me niets verbazen als G_H verantwoordelijk is voor minimaal 20% van de jonge Nederlandse homo's.
En zo blijkt maar weer dat Engels de taal van de heidenen is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Skull. En je voordoen als vrouw op het internet vind ik travestieterig genoeg.![]()
Getekend, Nederlands de taal van de echte christenquote:Een 16 jarige die twijfelt over zijn seksuele geaardheid die erachter komt dat de cybervrouw van zijn dromen eigenlijk een man is, is voor het level getekent.En zoals jij tegen mensen praat zou het me niets verbazen als G_H verantwoordelijk is voor minimaal 20% van de jonge Nederlandse homo's.
Link?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben laatst nog een site tegengekomen van iemand die allerlei briefjes verzamelt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
Ik ben zelf ook een nieuwe actie gestart: briefjes verzamelen. Je komt altijd wel op straat of in de supermarkt briefjes tegen. Boodschappenlijstjes, of gewoon, een kleine notitie van iemand. Die ga ik allemaal inplakken en sparen!
Kut.quote:
Ja gaaf he?!quote:
Waarschijnlijk ga ik ze in een dummyboek plakken. Maar nu je het hebt over inlijsten, bedenk ik me ineens dat dat ook wel een heel erg leuk idee is. Niet dat ik er momenteel ruimte voor heb, maar het zou best leuk zijn om elk briefje in een lijstje te doen, en er dan een hele muur mee vol te hangen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Een naakt persoon kan echt wel bijzonder zijn. Maar ik snap watje bedoelt. Ga je de briefjes inlijsten? of alleen ergens in een doos bewaren?
Dat was wel erg triest ja, iemand verbeteren en dan zelf de fout ingaan.quote:
Hoe hygiënischquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
Ik kan best heel lief zijn hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:42 schreef Burdie het volgende:
Waarom zijn jullie niet gewoon lief voor elkaar, of wordt hier regelmatig de spreekwoordelijke kat op het spreekwoordelijke spek gebonden?.
Spencer ken ik niet, vertelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja gaaf he?!!
Ik hou altijd wel van dat soort nutteloze dingetjes bij elkaar verzamelen. Hoewel het ook weer geen bende moet worden, het moet overzichtelijk blijven. Eén ding op zich is niet bijzonder (bijv. een naakt persoon) maar een heleboel bij elkaar maakt het mooi! (Verwijzend naar Spencer Tunick).
Als je nooit bacteriën binnen krijgt, bouw je nooit een weerstand opquote:
Dat verbeteren moest je ook doen om mijn "Engels is heiden" commentaar uit te lokkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was wel erg triest ja, iemand verbeteren en dan zelf de fout ingaan.
Ah bedankt, dat scheelt mij weer wat gezoekquote:
Ohquote:
Tegen mij is iedereen hier (vooralsnog) liefquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan best heel lief zijn hoor.
Als ik slaap.
FREAK!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef Burdie het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
massagraf.
Je aat die briefjes toch zeker niet opetenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je nooit bacteriën binnen krijgt, bouw je nooit een weerstand op.
Mij ook. Een hele lugubere vorm van mensen fotograferen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
OhDan ben ik meer van de eenzame naakten
Zo'n foto doet mij altijd denken aan een massagraf.
Achteraf is het altijd makkelijk praten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat verbeteren moest je ook doen om mijn "Engels is heiden" commentaar uit te lokkenDat jij daarna bewijst dat Nederlands de enige christelijke taal is, tja priceless
Haha wees maar niet bang hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je aat die briefjes toch zeker niet opeten?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef LeBeau het volgende:
Zo Christelijk ben je trouwens niet, Mr. Priceless.
Omdat priceless een woord is uit het zogenaamde heidense Engels. Schande.quote:
Hmm, ik zat verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik ben al aan het zoeken voor je.
quote:Op die site kun je stukjes van gesprekken die je hebt opgevangen plaatsen.
Há!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat priceless een woord is uit het zogenaamde heidense Engels. Schande.
Je zit met iets opgescheeptquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijk praten.
Tenzij je met mijn taalbeheersing bent opgescheept, dan is het nooit makkelijk.![]()
Zo Christelijk ben je trouwens niet, Mr. Priceless.
Optreden waarmee?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef Burdie het volgende:
Holy fuck, ik bedenk me net dat ik vanavond zou kunnen gaan optreden.
Zou ik het durven?.
Ja, anders zou je je dat hier niet afvragen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef Burdie het volgende:
Holy fuck, ik bedenk me net dat ik vanavond zou kunnen gaan optreden.
Zou ik het durven?.
Commentaar op m'n taal in dezelfde zin waar ik m'n gebrek aan taalbeheersing benadruk. Goed gedaan hoor.quote:
Standup. En Bupa heeft eigenlijk misschien wel gelijk:quote:
Het is elke week open podium en ik loop al weken te roepen dat ik eraan mee moet gaan doen, dus waarom niet nu?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, anders zou je je dat hier niet afvragen.
Zenuwen. Onzekerheid. Onervarenheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Doen. Wat houdt je tegen?
En dan nog iets: http://www.dbnl.org/tekst(...)02nede01_01_1782.htmquote:
Logisch.quote:
Logisch en gaat waarschijnlijk wel weg als je eenmaal klaar bentquote:Onzekerheid.
Dat kan je alleen maar oplossen door het te doen, en vaak.quote:Onervarenheid.
Ja true. En komende vrijdag moet ik ook auditie doen, dus zou het op zich niet heel erg verkeerd zijn om mijn 'act' alvast een beetje uit te proberenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Ooit moet de eerste (of de tweede, of de derde....) keer zijn. En waarschijnlijk heb erna wel een kick van gekregen. Denk daaraan.
Het zijn twee enge stukjes. Alleen ben ik in stuk 1 bang voor iets engs, en in stuk 2 ben ik bang voor iets niet-engs, die mij dood wil maken, omdat IK eng ben. Snap je het nog?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
De leukste, dat lijkt me makkelijk.
Ik zit er doorheen Babs, hulpquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef babette21 het volgende:
zo! en hoe is 't hier?
Whehe de enige overeenkomst tussen haar en mij, zijn onze enorme voorgevels. Oja, en ik heb ook krullend haar. Maar wel mooier.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Zo lang je maar niet op Sara Kroos probeert te lijken, vind ik alles best, Burdie.
Props verzamelenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef Burdie het volgende:
Maar ik ga het gewoon doen. Heb nog een uurtje om me klaar te maken, te douchen, props te verzamelen, etc.
Zó rood is mijn haar ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Props verzamelenIk moet gelijk aan Carrot Top denken
Alsjeblieft, ga géén grappen maken over je voorgevel en ga vooral niet één borst eruit halen en op de piano leggen (ja, dat doet Sara dus écht in haar nieuwste voorstellingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe de enige overeenkomst tussen haar en mij, zijn onze enorme voorgevels. Oja, en ik heb ook krullend haar. Maar wel mooier..
En GH: goed verwoord.
Dit sluit erg goed aan bij mijn bom chicka wah wah topicquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ga géén grappen maken over je voorgevel en ga vooral niet één borst eruit halen en op de piano leggen (ja, dat doet Sara dus écht in haar nieuwste voorstelling).
mja ik heb 't tegenwoordig retedruk...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Burdie het volgende:
Whehe, ik hoefde niet op een wachtlijst.
Ik neuk geen psychiatersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe, ik hoefde niet op een wachtlijst.
Hoeveel kids zijn er al door jouw gekloot gestorven?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik heb 't tegenwoordig retedruk...
waarom denk je dat ik uit R&P wegblijf?! als ze me daar eenmaal gevonden hebben.......
de mediaberichten zorgen over het algemeen eerder voor een aanmeldingenstopquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer als er iets over bureau jeugdzorg in het nieuws is denk ik "Arme babette, ze komt al om in het werk..."
Inderdaad. En dat noemt zich dan cabaretière.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dit sluit erg goed aan bij mijn bom chicka wah wah topic
Maar jezus
verkeerde been....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Hoeveel kids zijn er al door jouw gekloot gestorven?
Oh, nou dan leef ik niet meer met je mee, wat jij wil. Ondankbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
de mediaberichten zorgen over het algemeen eerder voor een aanmeldingenstop
jawel! je moet wel met me meeleven!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, nou dan leef ik niet meer met je mee, wat jij wil. Ondankbaar.
De Black and White staat op het punt van sterven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wie is er doodgegaan?
EDIT: nu zie ik die tong
Zijn de ouders nou slechter geworden volgens jou (of je oudere collega's)?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel! je moet wel met me meeleven!![]()
want 't is stom om de schijt over je heen te krijgen door andermans (lees: ouders & politici) fouten.
ik stop ermee!![]()
Je weet wel hoe je mijn medelevenzenuwen moet prikkelen zegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel! je moet wel met me meeleven!![]()
want 't is stom om de schijt over je heen te krijgen door andermans (lees: ouders & politici) fouten.
Serieusquote:ik stop ermee!![]()
Je maakt het gewoon te makkelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Commentaar op m'n taal in dezelfde zin waar ik m'n gebrek aan taalbeheersing benadruk. Goed gedaan hoor.
Op die leeftijd van baan switchen? Welnee, ze is vastgeroest in haar treurige leventje met dito salarisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je mijn medelevenzenuwen moet prikkelen zeg.
[..]
Serieus?
Daar moet ik me van Giechel_ho mee bezighouden.quote:
Problemen nemen wel toe, maar daar zijn tig redenen voor aan te voeren. De ouders maken er vaker een potje van, maar daar is niet één ding voor aan te wijzen. Tuurlijk zijn er veel normen&waardenloze paupers, maar ze zijn er ook vaak gewoon te weinig. Altijd maar werken enzo. En veel meer alleenstaande ouders natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
Zijn de ouders nou slechter geworden volgens jou (of je oudere collega's)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |